"ბარსელონა" 3 ფეხბურთელში 70 მილიონს გამოიმუშავებს

  • 28-07-2018, 12:05
  • "ბარსელონა" 3 ფეხბურთელში 70 მილიონს გამოიმუშავებს

    Sport-ის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციას თუ დავუჯერებთ, "ბარსელონა" 3 ფეხბურთელის გაყიდვით 70 მილიონი ევროს გამომუშავებას გეგმავს.

    როგორც ცნობილია, საქმე მცველებს - იერი მინას, ალეიშ ვიდალსა და ლუკა დინს ეხებათ. კატალონიური წყაროს ინფორმაციით, "ბარსელონა" მათი გაყიდვით 70 მილიონი ევროს გამომუშავებას აპირებს. კლუბი კოლუმბიელს - 30 მილიონს, ესპანელს - 15 მილიონს, ფრანგს კი 25 მილიონს აფასებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    28 ივლისი 2018 19:03

    ციტატა: philipe coutinho
    ციტატა: rivaldo80
    მინას რატო ყიდიან სისულელეა... და კიდე დინს რომ ყიდიან ალბა რომ დაიმტვრეს ვის ვაყენებთ ?

    ანუ კუკურელიას ენდობიან და ძაანაც კარგია....დროა ლა მასიას მიექცეს ისევ ყურადღება

    იმედია მაგას მაინც იზამენ...

    0
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    28 ივლისი 2018 17:45

    მინა არ იყო გასაშვები !!!!!!!!!!!!!!!! angry

    0
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    28 ივლისი 2018 13:28

    ციტატა: rivaldo80
    მინას რატო ყიდიან სისულელეა... და კიდე დინს რომ ყიდიან ალბა რომ დაიმტვრეს ვის ვაყენებთ ?

    ანუ კუკურელიას ენდობიან და ძაანაც კარგია....დროა ლა მასიას მიექცეს ისევ ყურადღება

    0
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    28 ივლისი 2018 13:19

    ციტატა: Messi10cou14
    Ai ar mesmis prosta rato unda gayido mina tipi 2sartulze ert-erti sauketesoa msoflioze gaibrwyina zamenistvis idealuri kacia dacvashi checdomebs ar ushvebs tu mcired shecdomebs ar chavtvlit shetevashic sachiro dros ertveba da pasic ase tu ise uvarga ar mesmis rato unda gayido es kaci roca gundshi mcvelad gyavs thomas vermaeleni tipi romelic 3tamashs ver gadaabams imis gamo rom uewveli miigebs tramvas 2sartulze eg arvarga da rat undat mainc ver vxvdebi an am minas tu yidian pasi mainc awion me tu mkitxavt eg kaci 50ze naklebi ar girs sheidzleba vigacas bevrad moechvenos mara chemi azrit mag kacis fasi eg aris

    რატო ვერ ხვდები რო მინას არ უნდა სკამზე ჯდომა და იმიტო ყიდიან ძნელი მისახვედრია? არ უნდა კაცს 22-23 წლის ასაკში მეოთხე მცველობა ლენგლეს ეგ ვერ ჯობია პიკე უმტიტი უცვლელია და ამიტომაც ყიდიან თან არარის ეგ ბარცელონას სტილი არა

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    28 ივლისი 2018 13:00

    მინას რატო ყიდიან სისულელეა... და კიდე დინს რომ ყიდიან ალბა რომ დაიმტვრეს ვის ვაყენებთ ?

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    28 ივლისი 2018 12:55

    ციტატა: Messi10cou14
    Ai ar mesmis prosta rato unda gayido mina tipi 2sartulze ert-erti sauketesoa msoflioze gaibrwyina wa,enistvis idealiri kacia dacvashi checdomebs ar ushcebs tu mcired shecdomebs ar chavtvlit shetevashic sachiro dros errveba da pasic ase tu ise uvarga ar mesmis rato unda gayido es kaci roca gundshi mcvelad gyavs thomas vermaelen tipi romelic 3tamashs ver gadaabams imis gamo rom uewveli miigebs tramvas 2sartulze eg arvarga da rat undat mainc ver vxvdebi an am minas tu yidian pasi mainc awion me tu mkitxavt eg kaci 50ze naklebi ar girs sheidzleba vigacas bevrad moechvenos mara chemi azrit mag kavis fasi eg aris

    გამოსყიდვის უპლებიტ უნდა გაყიდონ

    0
    გასულია
    Messi10cou14 გულშემატკივარი [?]

    28 ივლისი 2018 12:54

    Ai ar mesmis prosta rato unda gayido mina tipi 2sartulze ert-erti sauketesoa msoflioze gaibrwyina zamenistvis idealuri kacia dacvashi checdomebs ar ushvebs tu mcired shecdomebs ar chavtvlit shetevashic sachiro dros ertveba da pasic ase tu ise uvarga ar mesmis rato unda gayido es kaci roca gundshi mcvelad gyavs thomas vermaeleni tipi romelic 3tamashs ver gadaabams imis gamo rom uewveli miigebs tramvas 2sartulze eg arvarga da rat undat mainc ver vxvdebi an am minas tu yidian pasi mainc awion me tu mkitxavt eg kaci 50ze naklebi ar girs sheidzleba vigacas bevrad moechvenos mara chemi azrit mag kacis fasi eg aris

    0
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    28 ივლისი 2018 12:47

    ციტატა: Geroge Jussie
    ხო დზმა და 12 პეხბურთელის გავიდეთ სეზონში ?:D

    რატო 12

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    Geroge Jussie გულშემატკივარი [?]

    28 ივლისი 2018 12:46

    ციტატა: Guro messi
    ამათ კიდე გომეში,მარლონი,რაფინია,სილესენი,არნაისი რომ დაემატებათ პოგბას 150ს ვერ მოაგროვებენ?

    ხო დზმა და 12 პეხბურთელის გავიდეთ სეზონში ?:D tanac am pogbaze nu laparakobt barselonashi eg ar davinaxo gveyopa umtiti lengle da dembele frangebi guli mereva ukve

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    28 ივლისი 2018 12:42

    ამათ კიდე გომეში,მარლონი,რაფინია,სილესენი,არნაისი რომ დაემატებათ პოგბას 150ს ვერ მოაგროვებენ?

    0
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    28 ივლისი 2018 12:38

    ამათში რო 70 აიღონ და ესენიც გაყიდონ მარლონი სილესენი რაფინია გომეში მუნირი ორი ნახევარმცველის ფულიც ექნებათ :დ

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    david_villa Culé [?]

    28 ივლისი 2018 12:34

    ნებისმიერი შესაძლებლობისთვის მზად ვართ. იცით, რომ ნახევარდაცვაში დანაკარგები გვაქვს, ამიტომ, დიდი ალბათობით, სატრანსფერო ფანრჯის ბოლომდე ფეხბურთელებს კიდევ შევიძენთ...ვალვერდემ თქვა დღეს პრესკონფერენციაზე..რაღაც ბომბა გუნდი იქნება ერთი ტოპ კლასის და მკვლელი ნახევარმცველიღA ჭირდება გუნდს მარტო..

    0
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    28 ივლისი 2018 12:19

    გომეშიც მიამატეთ და კი გამოგივათ პიანიჩის ან დე იონგის ფული მოსაყვანია უეჭველი სულ მცირე 1 ძლიერი ნახევარმცველი

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    პარტნიორები
    Flashscore.ge