კანტე "ჩელსის" ნებისმიერ გადაწყვეტილებას მიიღებს

  • 18-07-2018, 12:46
  • კანტე "ჩელსის" ნებისმიერ გადაწყვეტილებას მიიღებს

    "ჩელსის" საყრდენი ნახევარმცველი ნ'გოლო კანტე, რომლის შეძენის სურვილსაც "ბარსელონა" გამოთქვამს, მზადაა, ლონდონური კლუბის ნებისმიერი გადაწყვეტილება მიიღოს. ამ ინფორმაციას Le 10 Sport ავრცელებს.

    წყაროს ცნობით, კანტეს სხვა კლუბში გადასვლა ან "ჩელსიში" დარჩენა ლონდონელთა ხელმძღვანელობის სურვილზე იქნება დამოკიდებული. გავრცელებული ინფორმაციით, ფრანგი ფეხბურთელი თავის ამჟამინდელ კლუბთან განშორებას არ გეგმავს.

    "ჩელსი", დიდი ალბათობით, კანტეს ახალ კონტრაქტს შესთავაზებს. მხარეები მოლაპარაკებებს უახლოეს მომავალში დაიწყებენ. ლონდონელები აპირებენ, 27 წლის მსოფლიოს ჩემპიონს ფინანსური პირობები გაუუმჯობესონ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ჯანლუკა ძამბროტა
    ჯანლუკა ძამბროტა სტუმარი [?]

    18 ივლისი 2018 19:59

    ukve isetiisituaciaa vinmes gadmoiyvandnen da armindaraperi

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    18 ივლისი 2018 19:59

    მოკლედ ტოპ კლასის ყიდვა არ გამოდის წელს რჩება ვინ ? რაბიო , დე იონგი , ტიაგო ( რომელსაც თითონ კი უნდა , მაგრამ ჩვენ რა ჯანდაბად გვინდა ვიცით მაგის პოტენციალი) მილინკოვიჩ სავიჩი ამ ნახევარმცველიდან დე იონგი ალბათ ყველაზე კარგი ვარიანტია

    0
    Sergu
    Sergu სტუმარი [?]

    18 ივლისი 2018 19:39

    Kante magaria tu davitrevt

    0
    SHEF
    SHEF სტუმარი [?]

    18 ივლისი 2018 14:38

    მოკლედ საქმე იქამდე მიდის რო ჩელსი დაიყოლიეს აზარზე და დიდი ალბათოვით კურტუაზე.აი კანტეს იქ დარჩენას რააზრიაქ ვერვხვდები

    0
    სერხი რობერტო
    სერხი რობერტო სტუმარი [?]

    18 ივლისი 2018 14:27

    ჩათვალეთ რომ არც პოგბა მოდის და არც ეს და დაგვერხა :/

    0
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    18 ივლისი 2018 13:53

    აი დაიმახსოვრეთ ეს კომენტარი ამან თუ არ შეიცვალა კლუბიი დარჩება ჩველებრივ ნიჩიერ ფეხბურთელად...მაგალითად მატიჩი...ჩელსეა კაი ხანი ვერაფერს მოიგებს ახლიდანა კლუბი ასაწყობიი კანტეემ გადაჯიშაა...ვერ ხვდები ბარსა როცა გეძახის და გუნდში რჩები სადაც ლიგაზეეც კი ვერ ითამაშეებ გაუგებარია რაა...

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    18 ივლისი 2018 13:42

    Juve ver iyidis pogbas areyopa

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    18 ივლისი 2018 13:31

    სატრანსფერო ფანჯარა რა რიცხვსი იხურება

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    18 ივლისი 2018 13:30

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: philippe coutinho....
    ხოდა ძალიანაც კარგი ერთით ნაკლები ვეღარ ხვდებით რო აზარის გაშვების შემთხვევაში ჩელსი კანტეს კიარა ასპილიგუეტასაც აღარ გაყიდის? ვინც საჩალიჩოა იმაზე იჩალიჩონ თორე ორი კურდღლის მაძებარი ბოლოს დაიჩერს დიდ სოსკას

    Wasvlanundodet da mouwevs gayidva.. ar gausuvebs ara bebimisisa

    RMC: Эден Азар достиг устного соглашения с «Реалом»
    Как сообщает RMC, победителям Лиги чемпионов еще предстоит провести официальные переговоры с «Челси», но они уже достигли устного соглашения с бельгийцем. Переход в «Реал» остается для Азара приоритетным вариантом продолжения карьеры.
    ევროსპორტი

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    18 ივლისი 2018 13:29

    ციტატა: philippe coutinho....
    პოგბა თუ ვერ იყიდეს მაშინ ჩემი ფავორიტი არის ტიაგო ალკანტარა და ფრენკი დეიონგი ერთად

    Как сообщает Football Italia со ссылкой на Tuttosport, Погба устал он работы с Жозе Моуринью и хочет вернуться в туринский клуб. Кроме того, на француза повлиял трансфер Криштиану Роналду из «Реала» в «Ювентус»: теперь команду Массимилиано Аллегри можно считать главным фаворитом Лиги чемпионов.
    ევროსპორტი.

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    18 ივლისი 2018 13:27

    ერთი დე იონგს მოაგვარებდნენ დროზე. სატრანსფერო ფანჯარა როდის იხურება ხო არ იცით?

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    18 ივლისი 2018 13:10

    ციტატა: philippe coutinho....
    ხოდა ძალიანაც კარგი ერთით ნაკლები ვეღარ ხვდებით რო აზარის გაშვების შემთხვევაში ჩელსი კანტეს კიარა ასპილიგუეტასაც აღარ გაყიდის? ვინც საჩალიჩოა იმაზე იჩალიჩონ თორე ორი კურდღლის მაძებარი ბოლოს დაიჩერს დიდ სოსკას

    Wasvlanundodet da mouwevs gayidva.. ar gausuvebs ara bebimisisa

    0
    mambito777
    mambito777 სტუმარი [?]

    18 ივლისი 2018 12:47

    ტიპი ძაან მორცხვი და თავმდაბალია. ეს მაგრა დახატავდა ბარსას

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV