არტურის ბარსელონაში გამგზავრება გადაიდო

  • 7-07-2018, 21:49
  • არტურის ბარსელონაში გამგზავრება გადაიდო

    უკვე გადაწყვეტილია, რომ ბრაზილიელი ნახევარმცველი, არტურ მელო კარიერას "ბარსელონაში" გააგრძელებს. დაგეგმილი იყო, რომ ფეხბურთელი სამშობლოს კვირას დატოვებდა და კატალონიაში ჩაფრინდებოდა, სადაც ოფიციალურად წარადგენდნენ, თუმცა, Marca-ს ინფორმაციით ბოლო წუთს დოკუმენტაციებთან დაკავშირებით გარკვეული პრობლემები შეიქმნა და არტურის გამგზავრება გადაიდო. 

    "გრემიოს" ყოფილი მოთამაშე ესპანეთში მომდევნო კვირის შუა დღეებში ჩავა და მისი პრეზენტაციაც მაშინ გაიმართება.

    როგორც იცით, არტური ბრაზილიურ კლუბს ოფიციალურად გუშინ დაემშვიდობა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: არტური
    კომენტარები [ 21 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    8 ივლისი 2018 12:04

    ეს ბიჭი კარგი ფეხბურთელია და კარგადაც ითამაშებს ბარსაში

    0
    alvesi dani
    alvesi dani სტუმარი [?]

    8 ივლისი 2018 01:41

    ციტატა: alvesi dani
    ციტატა: alvesi dani
    fegburtis yureba codna ar gegonot bavshvebo

    რომარ ხვდება ეგაა საქმე დ

    რამდენი წლის ხარ

    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    უბრალოდ ვერ ვიჯერებ რო კროოსის მოყვანა შეიძლებოდა 25 მილიონად და ლუის ენრიკემ და ბარტომეუმ გადაწყვიტეს რაკიტიჩის მოყვანა სულ რო ვფიქრობ ამ თემაზე ნერვები მეშლება

    კროოსი რა პოზიციაზე თამაშობს ეგ იცი და მის პოზიციას თუ ამოაგდებ შენ ყოცჰაგ ბარსაში

    0
    alvesi dani
    alvesi dani სტუმარი [?]

    8 ივლისი 2018 01:18

    ციტატა: alvesi dani
    fegburtis yureba codna ar gegonot bavshvebo

    რომარ ხვდება ეგაა საქმე დ

    0
    alvesi dani
    alvesi dani სტუმარი [?]

    8 ივლისი 2018 01:13

    fegburtis yureba codna ar gegonot bavshvebo

    0
    საიტზეა
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    8 ივლისი 2018 01:10

    უბრალოდ ვერ ვიჯერებ რო კროოსის მოყვანა შეიძლებოდა 25 მილიონად და ლუის ენრიკემ და ბარტომეუმ გადაწყვიტეს რაკიტიჩის მოყვანა სულ რო ვფიქრობ ამ თემაზე ნერვები მეშლება

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    Tramp Culé [?]

    8 ივლისი 2018 01:07

    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ციტატა: Tramp
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    რაკიტიჩი რატოა ბარცელონას ფეხბურთელი ვერ ვხვდები ბარტომეუ შენ მოგი..ან მოსა..ნავი და ლუის ენრიკეს კიდე კროოს რაკიტიჩი რო ამჯობინეს და ხავის შემცვლელად დააყენეს

    რატო აგინებ რაგინდა :დდდ

    პენალი არაფერ შუაშია მართლა მაგარი ნერვები აქ და ცივსისხლიანად ასრულებს მარა თვითონ თამაშს ვუყურე და მარტო არგენტინასთან გაიგიჟა თავი დალშე მაგის მაგარი ნახევარმცველობა არ მინახავს

    მამენტ დღეს ცუდად ითამაშა მაგრამ ნაკრებში ერთ-ერთი ლიდერია მაინც, ერთ-ერთი რა მოდრიჩი და მეორე რაკიტიჩია...

    0
    --------------------
    სხვებს ჰყავთ კაკა ან კრიშტიანო რონალდო , მე კი დავიდ ვილია – ვისენტე დელ ბოსკე 2008
    საიტზეა
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    8 ივლისი 2018 01:05

    ციტატა: Tramp
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    რაკიტიჩი რატოა ბარცელონას ფეხბურთელი ვერ ვხვდები ბარტომეუ შენ მოგი..ან მოსა..ნავი და ლუის ენრიკეს კიდე კროოს რაკიტიჩი რო ამჯობინეს და ხავის შემცვლელად დააყენეს

    რატო აგინებ რაგინდა :დდდ

    პენალი არაფერ შუაშია მართლა მაგარი ნერვები აქ და ცივსისხლიანად ასრულებს მარა თვითონ თამაშს ვუყურე და მარტო არგენტინასთან გაიგიჟა თავი დალშე მაგის მაგარი ნახევარმცველობა არ მინახავს

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    Tramp Culé [?]

    8 ივლისი 2018 01:03

    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    რაკიტიჩი რატოა ბარცელონას ფეხბურთელი ვერ ვხვდები ბარტომეუ შენ მოგი..ან მოსა..ნავი და ლუის ენრიკეს კიდე კროოს რაკიტიჩი რო ამჯობინეს და ხავის შემცვლელად დააყენეს

    რატო აგინებ რაგინდა :დდდ

    0
    --------------------
    სხვებს ჰყავთ კაკა ან კრიშტიანო რონალდო , მე კი დავიდ ვილია – ვისენტე დელ ბოსკე 2008
    საიტზეა
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    8 ივლისი 2018 01:01

    ციტატა: Berlinetta♥
    ხო ევროპაში საქურდათ რომ მიდიან ძალიან განათლებული ხალხია ძალიან ... რაებზე ბაზრობთ საერთოდ

    ნახევარი ევროპა მაქ შემოვლილი, ალბანელების და ქართველების გაგონება არ უნდათ არსად ეგრევე კრიმინალთან ასოცირდებიან რა განათლებულობაზეა საუბარი :)))))) 10-15 % ვინც მართლა პატიოსნურად ცხოვრობს დალშე დაჟე ბებოების მომვლელები ქუსლებისა და იაფასიანი ბიჟუტერიის მოპარვით არიან გატაცებულნი :)))))))))

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    8 ივლისი 2018 00:59

    Ciao russia. Egre ra croatia england super wyvilia.rakitichs barsashi daartymevinon penlebi

    0
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    8 ივლისი 2018 00:56

    რაკიტიჩი თუ შემიყვარდებოდა არ მეგონა .. ისეკაი მეპენლეა რას ვერჩით ... მესის კი აჯობებს

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტზეა
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    8 ივლისი 2018 00:56

    რაკიტიჩი რატოა ბარცელონას ფეხბურთელი ვერ ვხვდები ბარტომეუ შენ მოგი..ან მოსა..ნავი და ლუის ენრიკეს კიდე კროოს რაკიტიჩი რო ამჯობინეს და ხავის შემცვლელად დააყენეს

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    საიტზეა
    .Gladiator. Culé [?]

    8 ივლისი 2018 00:51

    ივანას ნერვი არ უტოკდება smile heart_eyes

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs

    http://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ

    FC Barcelona - The Guardiola System 2008-2012

    Samuel Eto'o: Madrid Cabron Saluda El Campeon
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    8 ივლისი 2018 00:43

    ხო ევროპაში საქურდათ რომ მიდიან ძალიან განათლებული ხალხია ძალიან ... რაებზე ბაზრობთ საერთოდ

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    Footballista
    Footballista სტუმარი [?]

    8 ივლისი 2018 00:15

    Gooooooooooooooool vida

    0
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    8 ივლისი 2018 00:00

    Xorvatia tu gaagdo rusetma .e.i. Nab...ma putinma imoqmeda

    0
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    LostW გულშემატკივარი [?]

    7 ივლისი 2018 23:57

    მოკლედ არარის ცუდი ნაკრები რუსეთი და + პერისიჩი რისგამოც არის დამატებითები..

    0
    bembele
    bembele სტუმარი [?]

    7 ივლისი 2018 23:23

    ციტატა: azulgerana
    Denis cherishevi moiyvanet

    ალბათ გადაობბ

    0
    გასულია
    Geroge Jussie გულშემატკივარი [?]

    7 ივლისი 2018 22:58

    ციტატა: azulgerana
    Denis cherishevi moiyvanet

    დდდდდდდდდდ

    0
    Footballista
    Footballista სტუმარი [?]

    7 ივლისი 2018 22:54

    Ebijo shaurmebs ra chaabatebs midit xorvatia

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge