"ბარსელონამ" თვალი ბენტანკურს დაადგა

  • 2-07-2018, 17:16
  • "ბარსელონამ" თვალი ბენტანკურს დაადგა

    "ბარსელონა" ტურინის "იუვენტუსის" ახალგაზრდა ურუგვაელი ნახევარცველით, როდრიგო ბენტანკურით დაინტერესდა. ამ ინფორმაციას Calciomercato ავრცელებს.

    იტალიური წყაროს ცნობით, კატალონიური კლუბის მმართველებს მსოფლიო ჩემპიონატზე 21 წლის ფეხბურთელის თამაში მოეწონათ და მისი შეძენა გადაწყვიტეს. ბენტანკურის "ბარსელონაში" ხილვა სურს მის თანამემამულე ლუის სუარესსაც.

    ცნობილია, რომ ბენტანკურის შეძენის სურვილს, "ბარსელონას" გარდა, მადრიდის "ატლეტიკოც" გამოთქვამს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Tengo1997 ფანი [?]

    2 ივლისი 2018 23:47

    გაუმარჯოს კაი ხალხს, მშვენიერი ამბავი მაქვს, EXCLUSIVA SPORT: Lenglet, primer fichaje del FC Barcelona 2018-19
    heart_eyes wink

    0
    philippe couthino
    philippe couthino სტუმარი [?]

    2 ივლისი 2018 23:05

    არ გვინდა რამდენი ნახევარმცველიღა უნდა იყიდონ

    0
    გასულია
    Geroge Jussie გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2018 19:49

    ციტატა: რაღაცნაირი
    მგონი ვილიანთანაც მივიდა ჭორები რო დაინტერესებულია ბარსა... რას თამაშობს...

    ახახახ ალბათ მართლა მასეა

    0
    გასულია
    IN GOD I TRUST ONE ფანი [?]

    2 ივლისი 2018 19:34

    რას ერჩიან ამ ნეიმარს ვერ გავიგე, ვისაც არ ეზარება ყველა მას ურტყამს laughing

    0
    --------------------
    ადამიანი არც ანგელოზია და არც ცხოველი, და მისი უბედურება იმაშია რომ რაც უფრო ესწრაფვის ანგელოზობას. მით უფრო მეტად ხდება ცხოველი.
    გასულია
    Sigur Rós Culé [?]

    2 ივლისი 2018 19:22

    ეჰ, რა კარგი ბიჭია ლოსანო. დაუყოვნებლივ მოვიყვანდი, დასახვეწია მარა რა კარგი სისწრაფე და ტექნიკა აქვს.

    0
    --------------------
    6-1 ❤
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    2 ივლისი 2018 19:19

    მგონი ვილიანთანაც მივიდა ჭორები რო დაინტერესებულია ბარსა... რას თამაშობს...

    0
    Barcelona2006
    Barcelona2006 სტუმარი [?]

    2 ივლისი 2018 18:53

    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო თავდასხმა არაა პრიორიტეტი ეს დედა ნაქაჩი ნახევარ დაცვა გააძლიერეთ მოიყვანეთ არტური სავიჩი და დე იონგი და დაცვაში ლენგლე და ვსო არავინ არ დაგვჭირდება მერე

    ეგ ვერ გაიგეს რო ნახევარმცველია საჭიროო ან იშტერებენ ძალით თავს

    0
    გასულია
    GioO_FCB Culé [?]

    2 ივლისი 2018 18:42

    მეორე არხზეა თამაში

    0
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    2 ივლისი 2018 18:26

    სავიჩი იყიდოს ბარსამ ძან მაგარი იქნება ..ეს მოვიდეს მარა ზამენაზე მოუწევს

    0
    გასულია
    ♛ Messi ♛♛♣♣♔♔ ♣♛♛ გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2018 18:03

    პირველ არხზე არაა თამაში?

    მეორე არხზეა თამაში

    https://1tv.ge/tv-radio/live/channel2/ ლინკი

    0
    royal madrid.....
    royal madrid..... სტუმარი [?]

    2 ივლისი 2018 17:34

    ბანტეკური კი არა ლაქსალტი იყიდეთ , ალბა გიბერდებათ ...

    0
    გასულია
    ♛ Messi ♛♛♣♣♔♔ ♣♛♛ გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2018 17:18

    რა ბენტანკური ბიჭოოო აუუუ პიანიჩი ვერატი ან კიდევ სავიჩი მოიყვანეთ

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge