"იუვენტუსი" პიანიჩის "ბარსელონაში" 80 მილიონად გასაყიდად მზადაა

  • 2-07-2018, 11:50
  • "იუვენტუსი" პიანიჩის "ბარსელონაში" 80 მილიონად გასაყიდად მზადაა

    ტურინის "იუვენტუსი" მზადაა, ბოსნიელი ნახევარმცველი მირალემ პიანიჩი "ბარსელონაში" გაყიდოს. ამ ინფორმაციას იტალიური Tuttosport ავრცელებს.

    ბოლო დროს გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონა" ტურინული კლუბის ერთ-ერთი წამყვანი ფეხბურთელით სერიოზულადაა დაინტერესებული. იტალიელი ჟურნალისტების ცნობით, "ბებერი ქალბატონები" 28 წლის ნახევარმცველზე ჯერ კიდევ ელოდებიან კატალონიელთა მინიმუმ 80-მილიონიან შეთავაზებას. 

    ცნობილია ისიც, რომ ტურინელები პიანიჩის შეცვლას "ლაციოს" ფეხბურთელით, კატალონიური კლუბის კიდევ ერთი სამიზნით, სერგეი მილინკოვიჩ-სავიჩით გეგმავენ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    GUGU 10
    GUGU 10 სტუმარი [?]

    2 ივლისი 2018 18:26

    ციტატა: Anastasia13
    ლებრონი ლეიკერსში გადასულა hushed

    სამაგიეროდ სტეფ კარია გოლდენ სტეიტში

    0
    SHOTAMESSI10
    SHOTAMESSI10 სტუმარი [?]

    2 ივლისი 2018 16:26

    სავიჩი იყიდონ

    0
    philippe couthino
    philippe couthino სტუმარი [?]

    2 ივლისი 2018 13:19

    მიდით რა ძაან გაგვაძლიერებს

    0
    გასულია
    Tramp Culé [?]

    2 ივლისი 2018 12:50

    ციტატა: giorgi123456
    კარგი ბიჭია პიანიჩი გადმოვიდეს ბარსაში გამისწორდება ბარსადან გაუშვით რაკიტიჩი და ვიყიდოთ პიანიჩი და სასტარტო ასეთი გვეყოლeba
    ----------ტერ შტეგენი-----------
    სემედუ--პიკე--უმტიტი--ალბა
    -პიანიჩი-სერხიო-კოუტინიო
    --მესი--სუარესი--დემბელე
    ძაან კაი გუნდი იქნება სერხი რობერტომ უნდა ააცვას ბარსადან მაგრად არ მევასება

    წამოეცვას პიანიჩი რაკიტიჩს

    0
    --------------------
    სხვებს ჰყავთ კაკა ან კრიშტიანო რონალდო , მე კი დავიდ ვილია – ვისენტე დელ ბოსკე 2008
    გასულია
    getsby Culé [?]

    2 ივლისი 2018 12:22

    აუ მიდით ეს და რაბიო მოიყვანეთ და გვეშველება სხვავარიანტში შანსი არარი/

    0
    BEKA84
    BEKA84 სტუმარი [?]

    2 ივლისი 2018 12:22

    ხალხნო ეს 80 მლნ ღირს რეებს ამბობთ დაფიქრდით რა!!!!! ეგ თუ 80 ცია მასინ მბაპე და კანტე და ესენი რა ღირს?

    0
    giorgi123456
    giorgi123456 სტუმარი [?]

    2 ივლისი 2018 12:09

    კარგი ბიჭია პიანიჩი გადმოვიდეს ბარსაში გამისწორდება ბარსადან გაუშვით რაკიტიჩი და ვიყიდოთ პიანიჩი და სასტარტო ასეთი გვეყოლeba
    ----------ტერ შტეგენი-----------
    სემედუ--პიკე--უმტიტი--ალბა
    -პიანიჩი-სერხიო-კოუტინიო
    --მესი--სუარესი--დემბელე
    ძაან კაი გუნდი იქნება სერხი რობერტომ უნდა ააცვას ბარსადან მაგრად არ მევასება

    0
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    2 ივლისი 2018 12:08

    პირდაპირ სავიჩი რო იყიდოს ბარსამ და ეს კიდე იყოს იუვეში არა?

    0
    vato
    vato სტუმარი [?]

    2 ივლისი 2018 12:07

    პიანიჩი ჩვენია

    0
    გასულია
    Anastasia13 გულშემატკივარი [?]

    2 ივლისი 2018 12:06

    ლებრონი ლეიკერსში გადასულა hushed

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge