ემანუელ პეტი: მესიმ უნდა გაიღვიძოს!

ემანუელ პეტი: მესიმ უნდა გაიღვიძოს!

ყოფილი ფრანგი ფეხბურთელი ემანუელ პეტი ლიონელ მესისა და კრიშტიანუ რონალდუს ერთმანეთს ადარებს.

"მესი ლიდერი არაა. ამ საკითხში, ის რონალდუს არ ჰგავს. მესი ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელია, მაგრამ მან თავისი მენტალიტეტი უნდა გვიჩვენოს. მან უნდ გაიღვიძოს!

როდესაც "ბარსელონაში" ყველაფერი კარგად მიდის, მესი შესანიშნავია. ჩემპიონთა ლიგაზეც ვნახეთ, რომ როდესაც საქმე კარგად არ მიდის, ის მოედნიდან ქრება." - ციტირებს პეტის სიტყვებს მადრიდული AS.

ცნობისთვის, დედაქალაქური გამოცემა, პეტის სიტყვებისთვის მნიშვნელობის მოსამატებლად, მას "ბარსელონას" ყოფილ ვარსკვლავად მოიხსენიებს. ეს "ვარსკვლავი", კატალონიური კლუბის მაისურით, მხოლოდ ერთი სეზონის განმავლობაში თამაშობდა მან თავი ერთი გატანილი გოლით გამოიჩინა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 25 ივნისი 2018 09:59
    1
    რაც არუნდა ცუდად ითამასო შენ \ყოველთვის ნომერ პირველი ხარ ჩემთვის
    Guro messi
    სტუმარი [?]
    #9 24 ივნისი 2018 11:02
    0
    დარწმუნებული ვარ გაიღვიძებს და მოუგებენ ნიგერიას
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 24 ივნისი 2018 01:53
    0
    ციტატა: Gerard_Piqué 3
    ციტატა: neo222
    Bijebi germania barati 4.5 meti mqonda wavage? Witeli ar itvleba?

    1 ბარათი დაგაკლდა

    აუუუუ, წითლიანად იყო 5 ხო? ჯერ ბილეთი არაა წაგებაში ასახული,
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    SHOTAMESSI10
    სტუმარი [?]
    #7 24 ივნისი 2018 01:45
    1
    დღეს 24 ივნისია და არის მსოფლიოში საუკეთესო ვარსკვლავის დაბადების დღე და მეფე ლეო მესი 31 წლის გახდა heart_eyes kissing_heart
    APETHANTOS
    სტუმარი [?]
    #6 24 ივნისი 2018 01:41
    0
    მესსი ისრაელის გამოა ეგრე, ამბობენ რომ ისრაელი ჩალიჩობს რაღაცასო.
    Culé [?]
    #5 24 ივნისი 2018 01:35
    0
    ციტატა: neo222
    Bijebi germania barati 4.5 meti mqonda wavage? Witeli ar itvleba?

    1 ბარათი დაგაკლდა
    [?]
    #4 24 ივნისი 2018 00:22
    1
    ციტატა: Arctic Wolf
    პორტუგალიამ რომ ფრეებით მოიგო ევროპა, არ მავიწყდება. მაგაზე დიდი გამართლება, აი, ურთულესია, სადმე იპოვო.

    ჩელსიმ რო მოიგო 12-ში ლიგა იგივე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 24 ივნისი 2018 00:22
    1
    Bijebi germania barati 4.5 meti mqonda wavage? Witeli ar itvleba?
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #2 24 ივნისი 2018 00:10
    1
    ციტატა: Lionel Messi - Pure Magic
    მიუხედავად იმისა რომ გერმანიის ნაკრები და გერმანული ფეხბურთი მეზიზღება, ძალიან გამიხარდა გერმანიის გამარჯვება. ჩემი აზრით, შვედეთი, ისლანდია, კოსტა რიკა, პანამა, პორტუგალია, ავსტრალია, შვეიცარია და მსგავსი გუნდები სამუდამოდ უნდა მოიკვეთონ ფეხბურთიდან. ეგენი არინ ანტიფეხბურთის მქადაგებელი გუნდები. საშინელებაა დ ამაზრზენია მათი ყურება. წინა ევროპის ჩემპიონატზეც და ახლანდელ მსოფლიოზეც სათი ნაკრებები უკავრგავენ ხიბლს, ძალიან უაზროა ფრისთვის მოთამაშე გუნდის ყურება და მითუმეტეს მათი გამარჯვებები და პლეი-ოფში თამაში. საერთოდ თუ ფრისთვის 0 ქულა დაწესდება გაცილებით კარგი იქნება, ყველა გუნდი მოგებისთვის ითამაშებს და გაცილებით უკეთესი მატჩები წავა

    პორტუგალიამ რომ ფრეებით მოიგო ევროპა, არ მავიწყდება. მაგაზე დიდი გამართლება, აი, ურთულესია, სადმე იპოვო.
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #1 24 ივნისი 2018 00:00
    1
    მიუხედავად იმისა რომ გერმანიის ნაკრები და გერმანული ფეხბურთი მეზიზღება, ძალიან გამიხარდა გერმანიის გამარჯვება. ჩემი აზრით, შვედეთი, ისლანდია, კოსტა რიკა, პანამა, პორტუგალია, ავსტრალია, შვეიცარია და მსგავსი გუნდები სამუდამოდ უნდა მოიკვეთონ ფეხბურთიდან. ეგენი არინ ანტიფეხბურთის მქადაგებელი გუნდები. საშინელებაა დ ამაზრზენია მათი ყურება. წინა ევროპის ჩემპიონატზეც და ახლანდელ მსოფლიოზეც სათი ნაკრებები უკავრგავენ ხიბლს, ძალიან უაზროა ფრისთვის მოთამაშე გუნდის ყურება და მითუმეტეს მათი გამარჯვებები და პლეი-ოფში თამაში. საერთოდ თუ ფრისთვის 0 ქულა დაწესდება გაცილებით კარგი იქნება, ყველა გუნდი მოგებისთვის ითამაშებს და გაცილებით უკეთესი მატჩები წავა