სიმეონე: მესი კარგია, მაგრამ მხოლოდ საოცარი პარტნიორების გარემოცვაში

  • 23-06-2018, 15:18
  • სიმეონე: მესი კარგია, მაგრამ მხოლოდ საოცარი პარტნიორების გარემოცვაში

    "ატლეტიკოს" არგენტინელმა მწვრთნელმა, დიეგო სიმეონემ მის თანამემამულეზე, ლიონელ მესისა და არგენტინის ნაკრების პრობლემებზე ისაუბრა.

    "მესი კარგია, მაგრამ ის კარგია, იმიტომ, რომ "ბარსელონაში" მის გარშემო საოცარი პარტნიორებია. მე დაგისვამდით კითხვას: თუ მოგიწევს არჩევანის გაკეთება მესისა და რონალდუს შორის, ჩვეულებრივი გუნდისთვის, რომელს აირჩევდი?

    ის, რაც ჩვენ ხორვატიასთან მატჩში ვიხილეთ, ნაკრებს ბოლო ოთხი წელია ემართება: ანარქია, არანაირი კონტროლი არგენტინის ფეხბურთის ასოციაციისა თუ სხვა საპასუხისმგებლო ორგანოს მხრიდან. მე ვერ ვხედავ, რომ ვინმე წინ უძღვოდეს გუნდს. ამას არ აკეთებენ არც მოთამაშეები და არც მწვრთნელი. გუნდი დაკარგულად გამოიყურება." - ციტირებს სიმეონეს Goal.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 41 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    25 ივნისი 2018 02:31

    1. მესის წინააღმდეგ განსხვავებით რონალდუსგან გუნდები სპეციალურ გეგმას ამზადებენ ჩასაკეთად.
    2. მესის 4 - 5 გუნდს თუ არაფერი ფეხბურთელის გადმოყვანა შეუძლია თავის თავზე მაგრამ თანაგუდელები რომ უნიათოები არია და ამის გამოყენება არ შეუძლიათ?!
    3. მწვრთნელი რომელმაც გუნდი ვერ ააწყო?!
    ჰოდა რა ჰქნას მესიმ?

    0
    ძველი ბარსელონელი
    ძველი ბარსელონელი სტუმარი [?]

    24 ივნისი 2018 19:14

    ციტატა: R.MADRID
    Erti kitxva maqvs ronaldus portugalia upro dzlieria sastavit tu mesis argentina? Chem qvemot komentars gamovexmaurebi ... raa gaautydaa rekordi ro ver daamxoo dddd. Da gatydomit beils gautyda bufons ro makratela gauutana da magashi xoar gereva.. da chempionta ligaze rac ronaldum qnaa meesim qnaas naxevari.. ginda msoplioze da ginda chempionta ligaze.. da ronaldu tu asetiaa shedegsac deebs .da mesi ro jilkiaani araa xorvatiastanac gamochnddaaa

    სწორად გაგცეს პასუხი, განსაკუთრებით დღევანნდელ დღეს რაც უმნიშვნელოვანიესია თან.ამდონის ჩემპიონატზე არის დაცვა და ნახევარ დაცვა რაც არგენტინისას კიარა ბევრი.გუბდისას აღემატება, ამიტომ ჯიგარ ან ფეხბურთი არგესმის და არ აღიარებ და იძახე როლანდო როლანდოო და ანკიდე მორჩი არაობიექტურობას ჩემი თხოვნაა :))

    ციტატა: G1qsona
    დღევანდელი სურათიდან გამომდინარე ადამიანი რომელიც მესიზე კიდე ამბობს რომ მსოფლიოში საუკეთესოაო იმის ტვინში ჩამახედა რა უდევს. ან რა ლოგიკით მესმის მოგწონს პიროვნულად ადამიანი მოგწონდეს მისი რამდენიმე წარსულში კარგი თამაში მაგრამ დღეს დღეისობით ობიექტურობა მოითხოვს ითქვას რომ ის საუკეთესო ვეღარ არის იმიტო რო რონალდოს ჩრდილის ქვეშ არის ეს გინდა მოგეწონოთ გინდა არა, ფაქტი ესაა მარადონაც საუკეთესო იყო და მესის დაყენება მარადონასთან სამარცხვინოა, და პირი და ტვინები გამოირეცხეთ სანამ რაღაც გაკერპებულობაში გადასულხართ. მე როგოც ნეიტრალური მაყურებელი მესის დღევანდელი თამაში არის ყოველგვარ ფანტაზიას და უსუსურობის პიკი. რომელ საუკეთესოობაზე მელაპარაკებით ვაფშე

    ეს კაცი პიკია :))

    0
    G1qsona
    G1qsona სტუმარი [?]

    24 ივნისი 2018 15:56

    დღევანდელი სურათიდან გამომდინარე ადამიანი რომელიც მესიზე კიდე ამბობს რომ მსოფლიოში საუკეთესოაო იმის ტვინში ჩამახედა რა უდევს. ან რა ლოგიკით მესმის მოგწონს პიროვნულად ადამიანი მოგწონდეს მისი რამდენიმე წარსულში კარგი თამაში მაგრამ დღეს დღეისობით ობიექტურობა მოითხოვს ითქვას რომ ის საუკეთესო ვეღარ არის იმიტო რო რონალდოს ჩრდილის ქვეშ არის ეს გინდა მოგეწონოთ გინდა არა, ფაქტი ესაა მარადონაც საუკეთესო იყო და მესის დაყენება მარადონასთან სამარცხვინოა, და პირი და ტვინები გამოირეცხეთ სანამ რაღაც გაკერპებულობაში გადასულხართ. მე როგოც ნეიტრალური მაყურებელი მესის დღევანდელი თამაში არის ყოველგვარ ფანტაზიას და უსუსურობის პიკი. რომელ საუკეთესოობაზე მელაპარაკებით ვაფშე

    1
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    24 ივნისი 2018 11:08

    ლეო ბომბარდირი გახდება ამ მსოფლიოზე.

    0
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    24 ივნისი 2018 08:01

    ციტატა: R.MADRID
    Erti kitxva maqvs ronaldus portugalia upro dzlieria sastavit tu mesis argentina? Chem qvemot komentars gamovexmaurebi ... raa gaautydaa rekordi ro ver daamxoo dddd. Da gatydomit beils gautyda bufons ro makratela gauutana da magashi xoar gereva.. da chempionta ligaze rac ronaldum qnaa meesim qnaas naxevari.. ginda msoplioze da ginda chempionta ligaze.. da ronaldu tu asetiaa shedegsac deebs .da mesi ro jilkiaani araa xorvatiastanac gamochnddaaa

    დაცვა და ნახევარდაცვა პორტუგალიის ჯობია არგენტინისას + მწვრთნელი და გუნდი შეკრულია ვიცი ძალიან გინდათ გამოიყვანოთ რონალდო საუკეთესოდ და თითქოს ის აგებინებს რეალს და პორტუგალიას მაგრამ ეს ასე არარის რეალის 3 ლიგა ვინც მოიგო მშვენივრად იცით რეალის ფანებმაც მოდრიჩი კროოსი ხოლო პორტუგალია რონალდოს გარეშეც თავისუფლად დაამარცხა საფრანგეთი და მოიგო ეუვროპის ჩემპიონატი აი მესის გარეშე არგენტინა კი მსოფლიოზეც ვერ გადიოდა ბოლივიას ვერ უგებდნენ :)))

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    ძველი ბარსელონელი
    ძველი ბარსელონელი სტუმარი [?]

    24 ივნისი 2018 00:01

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ციტატა: MeSi 10
    რაზე ვღადაობ იცი??მადრიდისტებთან დიალოგში აქ თითქმის სულ არი რაღაც მცირე გადაცდომები ან ჯიუტი კამათი..არადა პირიქით უნდა იყოს მეტი ოატივისცემაც უნდა არსებობდეს და ჭეშმარიტებაც უნდა იკვეთებოდეს ამ დავაში მაგრამ ეს ასე არაა ამ შემთხვევაში და თითქმის ყველთვის..ამასთან დაკავშირებით ჩემი რეალური და მაქსიმალურად ამომწურავი აზრი მაქვს მაგრამ აქ არ დავიწყებ ვინ მართალია და ვინ მტყუანი..მაგრამ მეც დავაფუქსირებ ჩემს აზრს და ვიტყვი რასაც ბოლო რამოდენიმე წელია ვამბობ..
    ვადარებ:
    რონალდუ არი გოლების მანქანა რადგან აქვს საჯარიმოსთან ახლო კავშირი და არი სიზუსტისა და ზლიერი დარტყმის ხარჯზე ყველაზე მაგარი მეგოლე..მისი ნიჭი თავიდან ბოლომდე მის სასწაულ შრომას და მონდომებას უკავშირდება..თამაშობს სასწაულად თავით და აქვს და ფიქრობს მხოლოდ მის თავზე და გოლებზე რისიც უამრავი ვიდეომასალა არსებობს თუნდაც ბოლო ბეილის მაკრატელა რომელიც აშკარად გაუტყდა იმენა ტიპს ფინალი მოაგებინა და..ამადთან ერთად არი ბრწყინვალე მსახიობი და უხეში სუმილიანტი რომელიც თითქმის ყველა საკამათო ეპიზოდს აპროტესტებს თუნდაც ივოდეს რომ დამნაშავეა..აქვს რამოდენიმე საკმაოდ დამსახურებული წითელი და ზოგადად არი ამპარტავანი..
    მესი კიდე არი ღვთისგან ბოზებული ნიჭით გაჩენილი რომელიც აჩუქა ღმერთმა მთლიანად საფეხბურთო სამყაროს რადგან გაეგოთ რალურად ხალხს რას ნიშნავს იყო საუკეთესო აბსოლიტურად ყველაფერში..მაგრამ ამ ნიჭის მიუხედავად არც მესის გაუვლია იოლი გზა იმისათვის რაც ჭირდა და იმედია ვიცით რაზე მაქვს საუბარი და აღარ გავწელავ...არის ნომერ პირვერი დრიბლიორი,ნომერ პირველი მეპასე,ნომერ პირველი თუ არა ერთ ერთი საუკეთესო ზუსტ დარტყმაში და ზოგადად შორიდან გატანაში (კარიერის საწყისი და შუა პერიოდი)..ყოველგვარი თავის აწევის და გვერდით გახედვის გარრშე იცის რა ხდება მოედანზე და ვინ რა მოზრაობას აკეთებს..ბურთს უბრალოდ იწეპებს და ისე დარბის,არავის ჩამოუვარდება ასევე სისწრაფეში და არის ფეხბურთელი ვისთვისაც მეტოქე რა მეტოქე მცველები უბრალოდ არ არსებობენ...ეხმარებ ცენტრს და აკეთებს ასისტებს,იტანს გოლებს,თამაშიდან თამაშამდე ატყუებს დაახლოებით 30ჯერ კაცს და ამას ისე აკეთებს რომ შეტევას არათუ ანელბს (ნეიმარი-რონალდო,რონალდინიოს ბოლო წლები) არამედ ქმნის გოლს,ან თვითონ იტანს ან სხვა..რაც შეეხება ხასიათს არის თავმდაბალი,უწყინარი და გვერდით მდგომი ფეხბურთელების მიმართ..არასდროს იქებს თავს და არასდროს ამბობს რონალდუსავით რომ ის პირველი ნომერია,მიუხედავად იმისა რომ იცის რომ ნომერ პირველია..
    პ.ს. ანუ აზრი აქედან არის ის რომ დშეუზლებელია ამ ორი გიგანტის შედარება თავისი სტილიდან გამომდინარე მაგრამ ეს ჩვენ შევქმენით ხალხმა მათი შედარება რადგან ერთი ბარსაში მეორე რეალში..რადიკალურად განსხვავებული იგროკებია..რონალდუ მხოლოდ გამტანია,მესი გამტანი შემქმნელი ნახევარმცველი თავდამსხმელი დრიბლიორი და მეპასე ერთად..ანუ აქედან გამომდინარე აზრი ერთია რონალდუს ერთი საუკუნე მაინც უნდა რომ ამ ყველაფერზე უბრალიდ იფიქროს არათუ გამოუვიდეს..რეალურად ეხლა იმიტო ამბობენ რეალის ფანები რონალდუ ბოლო წლებია უკეთესია ეს არის გილებიდან გამომდინარე რომელიც უმნიშვნელოვანესს მომენტებში შეაგდო რონალდომ მესის კიდე მასეთ დროს აბსოლიტურად ყოველთვის უჭირს..ანუ ვგულისხმობ იმას რომ რონალდუ უფროა ლიდერის თვისებებით დაბადებული ვიდრე მესი მაგრამ ამას ვგულისხმობ ფსიქოლოგიურად და ხასიათით..არგენტინის ნებისმიერი წარმატება მხოლოდ მესის უკავშირდებაწინა მსოფლიოზე ერთი გოლი შეაგდო როხომ დანარჩენიშ ყველა მესიმ და იმით გავიდნენ ფინალამდე,წელს რამდენჯერ არ ითამაშა სულ წააგეს,ბოლოს ჯგუფში რჩებოდნენ რომ არ მოეგოთ და ჰეთთრიქი გაიფორმა..ანუ ეს რას ნიშნავს??მთლიანინარგნტინა არი მხოლოდ მესიი..რონალდუმ ნაკრებში ეხლა გაკეთა ამ წელს ეგ და ვსიო აჟიტირდით უკვე,ასე ნუ ჩათვლით,წიწილებს შემოდგომაზე ითვლიან გახსოვდეთ მაგრამ ფსიქოლოგიური და მენტალური თვალსაზრისით რონალდუ უფროა ლიდერი ვიდრე მესის..აუციკებლდ იტყვის მის სიტყვას ამ მსოფლიოზე გახსოვდეთ!!!იმედია ჩამოვაყალიბე გასაგებად...

    ესეიგი თუ ამპარტავანია ცუდი ფეხბურთელია? laughing
    სად და როგორ თამაშობდა ადრე თუ არ იცით, ვიდოები მაინც ნახეთ და არ იტყვი საჯარიმოს ფეხბურთელი არისო.
    მესის კიდევ თუ არ ყავს ძლიერი ფეხბურთელები გვერდით ვერაფერს აკეთებს და ეს გამოჩნდა უამრავ შემთხვევაში.

    აი ამას რაზე უნდა ელაპარაკო კაცმა იმდენი რამე დაწერა და ამან მაინც და მაინც ხასიათზე გაამახვილა ყურადღება წადი რა იჩას უყურე მესი თუ მარტო ძლიერ ფეხბურთელებთან თამაშობს კარგად აბა 2014 წელს ბებიაჩემმა გაიყვანა ფინალში არგენტინა? 2016 წელს ბებიაჩემმა გაიყვანა კოპა ამერიკის ფინალში არგენტინა? ეხლა მსოფლიოზე ბეიაჩემმა გაიყვანა არგენტინა?

    ჰაჰაჰა სერიალები დააიანინსოთ ამ კაცს და უყუროს ბუწვალიბ ჯიგარო ნუ არაა შენისაქმე და გაიტანჯები ფეხბურთის ყურებით, ტიპმა ათრიაც აღარ ქვია არგენტინის დონის გუნდი სადმე რამეში თუ ძლიერად მოიაზრება მესის დამსახურებაა და მესიო მარტო ვერაფერს შვებაო და ხასიათის იგტოკიაო :)))

    0
    გასულია
    IN GOD I TRUST ONE ფანი [?]

    23 ივნისი 2018 21:52

    ციტატა: MeSi 10
    რაზე ვღადაობ იცი??მადრიდისტებთან დიალოგში აქ თითქმის სულ არი რაღაც მცირე გადაცდომები ან ჯიუტი კამათი..არადა პირიქით უნდა იყოს მეტი ოატივისცემაც უნდა არსებობდეს და ჭეშმარიტებაც უნდა იკვეთებოდეს ამ დავაში მაგრამ ეს ასე არაა ამ შემთხვევაში და თითქმის ყველთვის..ამასთან დაკავშირებით ჩემი რეალური და მაქსიმალურად ამომწურავი აზრი მაქვს მაგრამ აქ არ დავიწყებ ვინ მართალია და ვინ მტყუანი..მაგრამ მეც დავაფუქსირებ ჩემს აზრს და ვიტყვი რასაც ბოლო რამოდენიმე წელია ვამბობ..
    ვადარებ:
    რონალდუ არი გოლების მანქანა რადგან აქვს საჯარიმოსთან ახლო კავშირი და არი სიზუსტისა და ზლიერი დარტყმის ხარჯზე ყველაზე მაგარი მეგოლე..მისი ნიჭი თავიდან ბოლომდე მის სასწაულ შრომას და მონდომებას უკავშირდება..თამაშობს სასწაულად თავით და აქვს და ფიქრობს მხოლოდ მის თავზე და გოლებზე რისიც უამრავი ვიდეომასალა არსებობს თუნდაც ბოლო ბეილის მაკრატელა რომელიც აშკარად გაუტყდა იმენა ტიპს ფინალი მოაგებინა და..ამადთან ერთად არი ბრწყინვალე მსახიობი და უხეში სუმილიანტი რომელიც თითქმის ყველა საკამათო ეპიზოდს აპროტესტებს თუნდაც ივოდეს რომ დამნაშავეა..აქვს რამოდენიმე საკმაოდ დამსახურებული წითელი და ზოგადად არი ამპარტავანი..
    მესი კიდე არი ღვთისგან ბოზებული ნიჭით გაჩენილი რომელიც აჩუქა ღმერთმა მთლიანად საფეხბურთო სამყაროს რადგან გაეგოთ რალურად ხალხს რას ნიშნავს იყო საუკეთესო აბსოლიტურად ყველაფერში..მაგრამ ამ ნიჭის მიუხედავად არც მესის გაუვლია იოლი გზა იმისათვის რაც ჭირდა და იმედია ვიცით რაზე მაქვს საუბარი და აღარ გავწელავ...არის ნომერ პირვერი დრიბლიორი,ნომერ პირველი მეპასე,ნომერ პირველი თუ არა ერთ ერთი საუკეთესო ზუსტ დარტყმაში და ზოგადად შორიდან გატანაში (კარიერის საწყისი და შუა პერიოდი)..ყოველგვარი თავის აწევის და გვერდით გახედვის გარრშე იცის რა ხდება მოედანზე და ვინ რა მოზრაობას აკეთებს..ბურთს უბრალოდ იწეპებს და ისე დარბის,არავის ჩამოუვარდება ასევე სისწრაფეში და არის ფეხბურთელი ვისთვისაც მეტოქე რა მეტოქე მცველები უბრალოდ არ არსებობენ...ეხმარებ ცენტრს და აკეთებს ასისტებს,იტანს გოლებს,თამაშიდან თამაშამდე ატყუებს დაახლოებით 30ჯერ კაცს და ამას ისე აკეთებს რომ შეტევას არათუ ანელბს (ნეიმარი-რონალდო,რონალდინიოს ბოლო წლები) არამედ ქმნის გოლს,ან თვითონ იტანს ან სხვა..რაც შეეხება ხასიათს არის თავმდაბალი,უწყინარი და გვერდით მდგომი ფეხბურთელების მიმართ..არასდროს იქებს თავს და არასდროს ამბობს რონალდუსავით რომ ის პირველი ნომერია,მიუხედავად იმისა რომ იცის რომ ნომერ პირველია..
    პ.ს. ანუ აზრი აქედან არის ის რომ დშეუზლებელია ამ ორი გიგანტის შედარება თავისი სტილიდან გამომდინარე მაგრამ ეს ჩვენ შევქმენით ხალხმა მათი შედარება რადგან ერთი ბარსაში მეორე რეალში..რადიკალურად განსხვავებული იგროკებია..რონალდუ მხოლოდ გამტანია,მესი გამტანი შემქმნელი ნახევარმცველი თავდამსხმელი დრიბლიორი და მეპასე ერთად..ანუ აქედან გამომდინარე აზრი ერთია რონალდუს ერთი საუკუნე მაინც უნდა რომ ამ ყველაფერზე უბრალიდ იფიქროს არათუ გამოუვიდეს..რეალურად ეხლა იმიტო ამბობენ რეალის ფანები რონალდუ ბოლო წლებია უკეთესია ეს არის გილებიდან გამომდინარე რომელიც უმნიშვნელოვანესს მომენტებში შეაგდო რონალდომ მესის კიდე მასეთ დროს აბსოლიტურად ყოველთვის უჭირს..ანუ ვგულისხმობ იმას რომ რონალდუ უფროა ლიდერის თვისებებით დაბადებული ვიდრე მესი მაგრამ ამას ვგულისხმობ ფსიქოლოგიურად და ხასიათით..არგენტინის ნებისმიერი წარმატება მხოლოდ მესის უკავშირდებაწინა მსოფლიოზე ერთი გოლი შეაგდო როხომ დანარჩენიშ ყველა მესიმ და იმით გავიდნენ ფინალამდე,წელს რამდენჯერ არ ითამაშა სულ წააგეს,ბოლოს ჯგუფში რჩებოდნენ რომ არ მოეგოთ და ჰეთთრიქი გაიფორმა..ანუ ეს რას ნიშნავს??მთლიანინარგნტინა არი მხოლოდ მესიი..რონალდუმ ნაკრებში ეხლა გაკეთა ამ წელს ეგ და ვსიო აჟიტირდით უკვე,ასე ნუ ჩათვლით,წიწილებს შემოდგომაზე ითვლიან გახსოვდეთ მაგრამ ფსიქოლოგიური და მენტალური თვალსაზრისით რონალდუ უფროა ლიდერი ვიდრე მესის..აუციკებლდ იტყვის მის სიტყვას ამ მსოფლიოზე გახსოვდეთ!!!იმედია ჩამოვაყალიბე გასაგებად...

    ესეიგი თუ ამპარტავანია ცუდი ფეხბურთელია? laughing
    სად და როგორ თამაშობდა ადრე თუ არ იცით, ვიდოები მაინც ნახეთ და არ იტყვი საჯარიმოს ფეხბურთელი არისო.
    მესის კიდევ თუ არ ყავს ძლიერი ფეხბურთელები გვერდით ვერაფერს აკეთებს და ეს გამოჩნდა უამრავ შემთხვევაში.

    0
    --------------------
    ადამიანი არც ანგელოზია და არც ცხოველი, და მისი უბედურება იმაშია რომ რაც უფრო ესწრაფვის ანგელოზობას. მით უფრო მეტად ხდება ცხოველი.
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    23 ივნისი 2018 21:48

    ციტატა: antoine griezmann.
    სასტავ კორეა მეკსიკაზე აუტები რამდენი იყო ხომარ იცით?

    42(ფლეშსქორზე ასე წერია) ორივემ თანაბარი რაოდენობა მოაწოდა

    0
    Real IsT
    Real IsT სტუმარი [?]

    23 ივნისი 2018 21:44

    ციტატა: MeSi 10
    რაზე ვღადაობ იცი??მადრიდისტებთან დიალოგში აქ თითქმის სულ არი რაღაც მცირე გადაცდომები ან ჯიუტი კამათი..არადა პირიქით უნდა იყოს მეტი ოატივისცემაც უნდა არსებობდეს და ჭეშმარიტებაც უნდა იკვეთებოდეს ამ დავაში მაგრამ ეს ასე არაა ამ შემთხვევაში და თითქმის ყველთვის..ამასთან დაკავშირებით ჩემი რეალური და მაქსიმალურად ამომწურავი აზრი მაქვს მაგრამ აქ არ დავიწყებ ვინ მართალია და ვინ მტყუანი..მაგრამ მეც დავაფუქსირებ ჩემს აზრს და ვიტყვი რასაც ბოლო რამოდენიმე წელია ვამბობ..
    ვადარებ:
    რონალდუ არი გოლების მანქანა რადგან აქვს საჯარიმოსთან ახლო კავშირი და არი სიზუსტისა და ზლიერი დარტყმის ხარჯზე ყველაზე მაგარი მეგოლე..მისი ნიჭი თავიდან ბოლომდე მის სასწაულ შრომას და მონდომებას უკავშირდება..თამაშობს სასწაულად თავით და აქვს და ფიქრობს მხოლოდ მის თავზე და გოლებზე რისიც უამრავი ვიდეომასალა არსებობს თუნდაც ბოლო ბეილის მაკრატელა რომელიც აშკარად გაუტყდა იმენა ტიპს ფინალი მოაგებინა და..ამადთან ერთად არი ბრწყინვალე მსახიობი და უხეში სუმილიანტი რომელიც თითქმის ყველა საკამათო ეპიზოდს აპროტესტებს თუნდაც ივოდეს რომ დამნაშავეა..აქვს რამოდენიმე საკმაოდ დამსახურებული წითელი და ზოგადად არი ამპარტავანი..
    მესი კიდე არი ღვთისგან ბოზებული ნიჭით გაჩენილი რომელიც აჩუქა ღმერთმა მთლიანად საფეხბურთო სამყაროს რადგან გაეგოთ რალურად ხალხს რას ნიშნავს იყო საუკეთესო აბსოლიტურად ყველაფერში..მაგრამ ამ ნიჭის მიუხედავად არც მესის გაუვლია იოლი გზა იმისათვის რაც ჭირდა და იმედია ვიცით რაზე მაქვს საუბარი და აღარ გავწელავ...არის ნომერ პირვერი დრიბლიორი,ნომერ პირველი მეპასე,ნომერ პირველი თუ არა ერთ ერთი საუკეთესო ზუსტ დარტყმაში და ზოგადად შორიდან გატანაში (კარიერის საწყისი და შუა პერიოდი)..ყოველგვარი თავის აწევის და გვერდით გახედვის გარრშე იცის რა ხდება მოედანზე და ვინ რა მოზრაობას აკეთებს..ბურთს უბრალოდ იწეპებს და ისე დარბის,არავის ჩამოუვარდება ასევე სისწრაფეში და არის ფეხბურთელი ვისთვისაც მეტოქე რა მეტოქე მცველები უბრალოდ არ არსებობენ...ეხმარებ ცენტრს და აკეთებს ასისტებს,იტანს გოლებს,თამაშიდან თამაშამდე ატყუებს დაახლოებით 30ჯერ კაცს და ამას ისე აკეთებს რომ შეტევას არათუ ანელბს (ნეიმარი-რონალდო,რონალდინიოს ბოლო წლები) არამედ ქმნის გოლს,ან თვითონ იტანს ან სხვა..რაც შეეხება ხასიათს არის თავმდაბალი,უწყინარი და გვერდით მდგომი ფეხბურთელების მიმართ..არასდროს იქებს თავს და არასდროს ამბობს რონალდუსავით რომ ის პირველი ნომერია,მიუხედავად იმისა რომ იცის რომ ნომერ პირველია..
    პ.ს. ანუ აზრი აქედან არის ის რომ დშეუზლებელია ამ ორი გიგანტის შედარება თავისი სტილიდან გამომდინარე მაგრამ ეს ჩვენ შევქმენით ხალხმა მათი შედარება რადგან ერთი ბარსაში მეორე რეალში..რადიკალურად განსხვავებული იგროკებია..რონალდუ მხოლოდ გამტანია,მესი გამტანი შემქმნელი ნახევარმცველი თავდამსხმელი დრიბლიორი და მეპასე ერთად..ანუ აქედან გამომდინარე აზრი ერთია რონალდუს ერთი საუკუნე მაინც უნდა რომ ამ ყველაფერზე უბრალიდ იფიქროს არათუ გამოუვიდეს..რეალურად ეხლა იმიტო ამბობენ რეალის ფანები რონალდუ ბოლო წლებია უკეთესია ეს არის გილებიდან გამომდინარე რომელიც უმნიშვნელოვანესს მომენტებში შეაგდო რონალდომ მესის კიდე მასეთ დროს აბსოლიტურად ყოველთვის უჭირს..ანუ ვგულისხმობ იმას რომ რონალდუ უფროა ლიდერის თვისებებით დაბადებული ვიდრე მესი მაგრამ ამას ვგულისხმობ ფსიქოლოგიურად და ხასიათით..არგენტინის ნებისმიერი წარმატება მხოლოდ მესის უკავშირდებაწინა მსოფლიოზე ერთი გოლი შეაგდო როხომ დანარჩენიშ ყველა მესიმ და იმით გავიდნენ ფინალამდე,წელს რამდენჯერ არ ითამაშა სულ წააგეს,ბოლოს ჯგუფში რჩებოდნენ რომ არ მოეგოთ და ჰეთთრიქი გაიფორმა..ანუ ეს რას ნიშნავს??მთლიანინარგნტინა არი მხოლოდ მესიი..რონალდუმ ნაკრებში ეხლა გაკეთა ამ წელს ეგ და ვსიო აჟიტირდით უკვე,ასე ნუ ჩათვლით,წიწილებს შემოდგომაზე ითვლიან გახსოვდეთ მაგრამ ფსიქოლოგიური და მენტალური თვალსაზრისით რონალდუ უფროა ლიდერი ვიდრე მესის..აუციკებლდ იტყვის მის სიტყვას ამ მსოფლიოზე გახსოვდეთ!!!იმედია ჩამოვაყალიბე გასაგებად...

    სიმართლის მარცვალი რათქმაუნდა არის,თან საკმაოდ ბლომად შენს კომენტარში,მაგრამ უნდა გავითვალისწინოთ,რომ რონალდო საჯარიმოს ფორვარდი ასაკიდან გამომდინარე გახდა.ახალგაზრდობაში იგი არანაკლებ მეტ გოლს ქმნიდა,ამპარტავნობა კი არაფერს შუაშია.რონალდო რომ ხანდახან აფორმებს ზედმეტად,მაგაში რათქმაუნდა გეთანხმები.

    0
    ძველი ბარსელონელი
    ძველი ბარსელონელი სტუმარი [?]

    23 ივნისი 2018 21:34

    კასილასის წვლილი რომ დიდია ზოგადად ესპანეთშიც და რეალშიც ეგ ეხკა ფაქტია და რომ დიადი ფეხბურთელია მარა, რაკასილასმა მოიგო მსოფლიო? მართლა დამღლელია ამ უაზროდ არაობიექტურობის მოსმება, ერთია მესმის რაღაცა ან ვუღაცა მიგწონდეს ეგ თავისთავად აბა ყველას დახვეწილი გემოვნება ვერ ექნება ან ერთიდაიგივე ვერ მოეწონება მაგრამ მეორეა რაღაც სისულელეს ამტკიცებდე :)) 2010 მსოფლიო მოიგო ზუსტად ინიესტამ, და ვინც სხვანაირად ფიქრობს მინიმუმ მაგ საკითხის აზრზე არაა :)) ამიტომ მეგიბრებო ერთია რაღაც რომ შენი.ოოზიცია გაგჩნია მაგრამ მეორეა რომ სიმართლე ერთია და ყველას თავისი სუბიექტური სიმართლეაქო მაგას მარტო გაუცნობიერებელიადმაიანი იტყვის:)))

    0
    Andresinho
    Andresinho სტუმარი [?]

    23 ივნისი 2018 21:16

    სიმოენე მოწოვე

    0
    გასულია
    IN GOD I TRUST ONE ფანი [?]

    23 ივნისი 2018 21:08

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ვერ დაგაწყნარებს ცინიზმი

    ცინიზმი კი არა სიმართლეა ცხრაასჯერ ჯობია მესი პენოს :დ

    ცხრაასჯერ არა ათასჯერ

    0
    --------------------
    ადამიანი არც ანგელოზია და არც ცხოველი, და მისი უბედურება იმაშია რომ რაც უფრო ესწრაფვის ანგელოზობას. მით უფრო მეტად ხდება ცხოველი.
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    23 ივნისი 2018 20:57

    ციტატა: IN GOD I TRUST ONE
    ვერ დაგაწყნარებს ცინიზმი

    ცინიზმი კი არა სიმართლეა ცხრაასჯერ ჯობია მესი პენოს :დ

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    royal madrid.....
    royal madrid..... სტუმარი [?]

    23 ივნისი 2018 20:50

    ციტატა: ani-barca10
    ცხრაასჯერ ჯობია მესი პენალდოს :დ

    ხო პენალდო აბა როგორ არა

    0
    გასულია
    IN GOD I TRUST ONE ფანი [?]

    23 ივნისი 2018 20:49

    ციტატა: ani-barca10
    ცხრაასჯერ ჯობია მესი პენალდოს :დ

    ვერ დაგაწყნარებს ცინიზმი laughing

    0
    --------------------
    ადამიანი არც ანგელოზია და არც ცხოველი, და მისი უბედურება იმაშია რომ რაც უფრო ესწრაფვის ანგელოზობას. მით უფრო მეტად ხდება ცხოველი.
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    23 ივნისი 2018 20:45

    ცხრაასჯერ ჯობია მესი პენალდოს :დ

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    royal madrid.....
    royal madrid..... სტუმარი [?]

    23 ივნისი 2018 20:31

    ვიღაცამ დაწერა ლეოს წითელი არ აქვს მიღებულიოMy Webpage

    Μessi jordan Federer ცუდად არასდროს არაფერს ვწერ , და არც ბარსელონას ფეხბურთელებს ვაგინებ ( მითუმეტეს აქ )

    0
    royal madrid.....
    royal madrid..... სტუმარი [?]

    23 ივნისი 2018 20:18

    ციტატა: antoine griezmann.
    აკ ზოგიერთთან ლაპარაკიც არ ღირს აზროვნება აკვთ ვაბშე და ცოდნა ხო არი და არი სანამ ნერვები არ მომშლია ჯობია გავიდე რა კასილასმა მსოფლიო მოიგო თურმე და რონალდომდე მესი ვერ მივა სამი ცლით რო სჯიან ფეხბურთს კაროჩე ილაპარაკეთ რაც გინდათ ცერეთ რაც გინდათ თკვენი ნერვები არ მაკვს ბავშვები ბაღშიც მეყოფა მ ე გავედი

    მე ფინალი ვიგულისხმე და არაფერს ნერვების მოსაშლელს არ ვამბობ ... ფეხბურთის გამო რო კაცი გინებას დაგიწყებს ზუსტად ეგაა დაბალი ინტელექტიც და ბავშვური საქციელიც ...

    0
    Real IsT
    Real IsT სტუმარი [?]

    23 ივნისი 2018 20:16

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Real IsT
    რონალდომ თუ მოიგო მსოფლიო რატომ არ იდგება მესიზე წინ?ისე წესით მესი და რონალდო როცა დაამთავრებენ კარიერას მაშინ უნდა შევადაროთ ერთმანეთს,აი მაგალითად 2014 წლამდე მესი მაინც ერთი თავით წინ იდგა რონალდოზე,მაგრამ ეს რამდენიმე წელია მესი რონალდოსთან ახლოსაც ვერ მიდის.

    ეგ პენალდოს ფანებს გინდათ ეგერე მარა რეალობა სულ სხვანაირია მოდრიჩი და კროოსი რო არა მაგ ოქროს ბურთებს რონალდო სიზმარშიც ვერ ნახავდა რატო ვერ იდგება რონალდო მესიზე წინ მსოფლიოც რო მოიგოს? იმიტომ რო საჯარიმოს ჭია ვერასოდეს აჯობებს ფლეიმეიქერს

    პორტუგალიაშიც საჯარიმოს ჭიაა?ისე პენალდოს რომ ეძახით რონალდოს,მაგ პენალტსაც გატანა უნდა როგორც ჩანს,რაც მაინცდამაინც არ გამოსდის პატარა კაცუნას. joy

    0
    royal madrid.....
    royal madrid..... სტუმარი [?]

    23 ივნისი 2018 20:16

    ციტატა: antoine griezmann.
    ციტატა: royal madrid.....
    ციტატა: antoine griezmann.
    ციტატა: Arctic Wolf
    ციტატა: Real IsT
    მიუხედავად იმისა,რომ ბარსელონა ესპანური გუნდია,ბარსელონას გულშემატკივრები მაინც არგენტინას გულშემატკივრობენ.

    მადრიდისტებზეც შეიძლება, იგივე ითქვას, რომ პორტუგალიას გულშემატკივრობენ, რაშიც არაფერია გასაკვირი საერთოდ.

    მადრიდისტები რო ბრაზილიას ბალე/შიკობენ ბევრი? ანდა ბარსელონას გულშემატკივრებიო ძმა რო ამბობ და შენ თუ ესპანეთის ფანი ხარ აბა გაიხსენენ ვინ მოაგებინა მსოფლიო 2010 თში ესპანეთს და ევროპა მერე ვინ იყო ძირითადი ბირთვი ? რეალიდან მხოლოდ ერთლეულები აი ძირითადი ბარსა იყო პიკე პუიოლი ალბა ბუსი ინიესტა ხავი დავიდ ვილა და ბარსას რო დაცინიხართ კიდე ზოგზოგიერთები [ყველას ეს არ ეხება ]ესპანეთის ფანები თუ ხართ ბარსაზე სანამ რამეს იტყვის ზოგიერთი მადრიდისტა პირში ცყალი გამოივლოს და გაიხსენოს ვინ მოუტანა ჩემპიონობა

    ჩემპიონობა 2010 ში იკერმა მოუტანა ესპანეთს . ანდრესის მომენტამდე იკერის მომენტი იყო და რომ არა 1 1 ზე რობენის დარტყმულის მოგერიება ( ეს მომენტი 75 წუთზე იყო , ძირითად დროში ) ან მოიგებდა ესპანეთი ან არა ... ფინალში რომ უშვებ თან მეორე ტაიმში და გასატანი გაქ ძაან დიდი ფსიქოლოგიური წნეხია და შეიძლება აქეთ მეორე გაუშვა...

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: royal madrid.....
    ციტატა: Arctic Wolf
    ციტატა: Real IsT
    მიუხედავად იმისა,რომ ბარსელონა ესპანური გუნდია,ბარსელონას გულშემატკივრები მაინც არგენტინას გულშემატკივრობენ.

    მადრიდისტებზეც შეიძლება, იგივე ითქვას, რომ პორტუგალიას გულშემატკივრობენ, რაშიც არაფერია გასაკვირი საერთოდ.

    იშვიათია მადრიდისტა რომელიც პორტუგალიას გულშემატკივრობს ... ჰალამადრიდზეც 2 თუ 3 ვართ პორტუგალიის გულშემატკივარი .დანარჩენები ესპანეთს ან იმას გულშემატკივრობს ვინც ლამაზ თამაშს თამაშობს უფრო .... აქ კი 90 % მესის მუნდიალზე ოცნებობს რადგან შემდეგ თქვას რომ ლეოზე დიდი ფეხბურთელი არ დაბადებულაო... გემოვნებაზე არ დაობენ ვისთვის როგორ მაგრამ იმასაც მივამატებ რომ არგენტინა ჯერ კიდევ არაა ჯგუფიდან გასული ...

    და შენ რისი გულისთვის ბალეშიკობ პორტუგალიას? რონალდომ რო მოიგოს და მერე გამოხვიდედა თქვა რო მესიზე მაგარიაო ხო? მარა ჩემი სლე მსფლიოც რო მოიგოს მესის დონეზე მაინც ვერ ავა

    ჩემთვის რონალდუ ისტორიაში საუკეთესოა და იძახე ახლა ჩემი სლე....პორტუგალიამ თუ მოიგო პირველ რიგში 2-3 კვირა აქ არ შემოვალ იმიტომ რომ ვიცი კულეების უმეტესობა როგორც იქნება ( იგივე მე არგენტინის ჩემპიონობის შემთხვევაში) ამიტომაც ჯობს საკუთარ სიტყვებს დაუკვირდე და წესიერად ისაუბრო ... მარტო 2 კაცი არ შემოდის ამ საიტზე ...

    ხო იკერმა მიიყვანა ფინალამდეც ხო კი რათკმაუნდა და კიდე მე სიტვებს დაფიკრებული ვარ რას ვიძახებ და რას არა შენ არ შეგეკითხები მე აკ რამე არასცორი და შეურაცმოყოფელი არ დამიცერია და შენ დაგიკრდი ხოლმე რას მიციტირებ ორი და სამი რო არ შემოდის ეს მეც ვიცი სასცავლი თუ გინდა ჰალაზე გადადი იკ უფრო ბევრი მოსცავლეა და დაფიკრებულია ყველა და არავინ ულამაზოდ არ საუბრობს დაუფიკრებლად კიდე და სიტყვები თავად შარჩიე და ისე ილაპარაკე ეს ბარსას საიტია და არა რეალის არ მოგცონს გზა მშვიდობისა