ილქაი გიუნდოგანი: "სიტიში" თავს კარგად ვგრძნობ

ილქაი გიუნდოგანი: "სიტიში" თავს კარგად ვგრძნობ

ცოტა ხნის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონა" "მანჩესტერ სიტის" გერმანელი ნახევარმცველის, ილქაი გიუნდოგანის შეძენით დაინტერესდა. თუმცა, თავად ფეხბურთელი აცხადებს, რომ ამჟამინდელ კლუბში თავს კარგად გრძნობს და წასვლაზე არ ფიქრობს. 

"კონტრაქტის მიხედვით, "სიტიში" კიდევ ორი სეზონი უნდა გავატარო. აქ შესანიშნავად ვარ. გუნდი, ხალხი ჩემს ირგვლივ, ჩვენი თამაშის სტილი, ქალაქი ძალიან მომწონს. 

პრემიერ ლიგაში გამარჯვება მნიშვნელოვანი მიღწევაა, მაგრამ კიდევ ბევრი ტიტულის მოგება მსურს. ჩემპიონის ტიტულის შენარჩუნებას და ჩემპიონთა ლიგის მოგებას აუცილებლად ვეცდებით". - აცხადებს გიუნდოგანი. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    SHOTAMESSI10
    სტუმარი [?]
    #8 19 ივნისი 2018 00:04
    0
    გიუნდოგანი მაშინ უნდა ეყიდათ როცა დორტმუნდში დაფრინავდა
    ფანი [?]
    #7 18 ივნისი 2018 20:32
    0
    ეს კომენტატორები ისე იძახდნენ 64 მატჩსავე შემოგთავაზებთო სიგნალი გაუფუჭდათ laughing laughing
    ფანი [?]
    #6 18 ივნისი 2018 20:16
    0
    ბიჭებო მინა წაიყვანეს?
    --------------------
    Cule Forever
    ფანი [?]
    #5 18 ივნისი 2018 19:48
    0
    აი, როდედაც წარმოვიდგენ, როგორ აგორებენ ბარსას ნახევარდაცვაში ბუსკეცი, კოუტინიო და ტიაგო ბურთს... + ამას, კოუტინიო ჩემპ. ლიგაზეც იქნება მომავალ სეზონში. ტიაგო აუცილებლად უნდა მოიყვანონ რა... და ყველაზე საშიში გუნდი ვიქნებით მომავალ სეზონშივე, მიუხედავად იმისა, რომ ვალვერდე რჩება (რაც, ვთვლი, შეცდომა იყო).
    Culé [?]
    #4 18 ივნისი 2018 18:31
    0
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: getsby
    არავის მომყვანები არ არიან , სავარაუდოდ მცველს დაიმატებენ და არტურზე გადაერთვებიან ზაფხულში რომ იყიდონ

    არტური ნაკრებშია?

    არა როგორც ვიცი
    Culé [?]
    #3 18 ივნისი 2018 17:50
    0
    არავის მომყვანები არ არიან , სავარაუდოდ მცველს დაიმატებენ და არტურზე გადაერთვებიან ზაფხულში რომ იყიდონ
    Culé [?]