კარლო ანჩელოტი: "ბარსელონას" არასდროს გავწვრთნი

  • 16-06-2018, 13:22
  • კარლო ანჩელოტი: "ბარსელონას" არასდროს გავწვრთნი

    "ნაპოლის" ამჟამინდელი და მადრიდის "რეალის" ყოფილი დამრიგებელი კარლო ანჩელოტი აცხადებს, რომ "ბარსელონას" არასდროს გაწვრთნის.

    "ეროვნულ ნაკრებში არასდროს მიმუშავია და ოდესმე ამის გაკეთებას ვისურვებდი. ადრე "რეალს" ვწვრთნიდი, ამიტომ "ბარსელონას" არასდროს ვუხელმძღვანელებ. იგივე შემიძლია ვთქვა "ინტერზეც", რადგან წარსულში დაკავშირებული "მილანთან" ვიყავი." - ციტირებს ანჩელოტის სიტყვებს Football Italia.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Zura88
    Zura88 სტუმარი [?]

    17 ივნისი 2018 17:53

    არასოდეს მევასებოდა...

    0
    გასულია
    emzari გულშემატკივარი [?]

    17 ივნისი 2018 16:08

    რას ამბობ ისე ხო გექაHებიან ბარსადან

    0
    ilia qardava
    ilia qardava სტუმარი [?]

    17 ივნისი 2018 11:06

    ვის ჭირდები შენ ბებერო !!

    0
    Genadi
    Genadi სტუმარი [?]

    17 ივნისი 2018 07:19

    Vinmem gtxova she y

    0
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    16 ივნისი 2018 23:12

    ღმერთმა დაგვიფაროს
    smile

    0
    გასულია
    messiiesta წევრი [?]

    16 ივნისი 2018 22:04

    ტრაკში არავის გეერჭო კარლო

    0
    philippe couthino
    philippe couthino სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2018 21:00

    ვინ ეხვეწება ამას

    0
    გასულია
    GIO-PEP Culé [?]

    16 ივნისი 2018 16:52

    ციტატა: ani-barca10
    ვნახოთ ეს არგენტინის ცოტა უცნაური შემადგენლობა თუ გაამართლებს :დ მარცხენა მცველი როხო ცენტრში ყავს, მარცხნივ ვიღაც უცნობი უყენია, მარჯვნივ სალვიო, ბანეგა სკამზე ყავს და მასკე ბილია ცენტრ ნახევარმცველებად, მარჯვენა ფლანგზე ვიღაც მეზა უყენია :დ

    როხო რატო დააყენა ცენტრში მეც მიკვირს, ტალიაფიკო არ ვიცი როგორია. ბანეგას მგონი ტრავმა აქ და მაგიტო არაა და ლო სელსოს დაყენება ვერ გაბედა. არადა ბილია-მასკერანოს წყვილი ძაან უფანტაზიო უნდა იყოს..
    რაც შეეხება მესას ვიდეო ვნახე მაგისი და არ ჩანს ცუდი ბიჭი :დ

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    16 ივნისი 2018 16:45

    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    Ise liverpuls rom gavucvalod suaresi salaxshi ara?

    Exla dzalith profesori aravin gamomixtes thu dzma xar dddd suaresi me rom mevaseba ise aramgonia vinmes evasebodes.magram me pirvel adgilze yoveltvis gundis interesebs vayeneb.me barcelonas fani var da ara suaresis.rac uketesi iqneba chemi sayvareli gundistvis is mimachnia swir gadawyvetilebad

    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    Ise liverpuls rom gavucvalod suaresi salaxshi ara?

    Exla dzalith profesori aravin gamomixtes thu dzma xar dddd suaresi me rom mevaseba ise aramgonia vinmes evasebodes.magram me pirvel adgilze yoveltvis gundis interesebs vayeneb.me barcelonas fani var da ara suaresis.rac uketesi iqneba chemi sayvareli gundistvis is mimachnia swir gadawyvetilebad

    რამიზეზით უნდა გაგიცვალონბ ?

    Axla mizezebze saubris droa? Dddd argentinis tamashi iwyeba

    :Dდდდდდ აბა ბიჭოოო აბააა

    0
    გასულია
    Arthur Melo [?]

    16 ივნისი 2018 16:37

    სალაჰზე მეტად ცენტრის გამაგრება გვჭირდება, ტიაგო და პიანიჩი იყოდონ ეგ ჯობია ჩემი აზრით რავიცი.

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    16 ივნისი 2018 16:19

    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    Ise liverpuls rom gavucvalod suaresi salaxshi ara?

    Exla dzalith profesori aravin gamomixtes thu dzma xar dddd suaresi me rom mevaseba ise aramgonia vinmes evasebodes.magram me pirvel adgilze yoveltvis gundis interesebs vayeneb.me barcelonas fani var da ara suaresis.rac uketesi iqneba chemi sayvareli gundistvis is mimachnia swir gadawyvetilebad

    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    Ise liverpuls rom gavucvalod suaresi salaxshi ara?

    Exla dzalith profesori aravin gamomixtes thu dzma xar dddd suaresi me rom mevaseba ise aramgonia vinmes evasebodes.magram me pirvel adgilze yoveltvis gundis interesebs vayeneb.me barcelonas fani var da ara suaresis.rac uketesi iqneba chemi sayvareli gundistvis is mimachnia swir gadawyvetilebad

    რამიზეზით უნდა გაგიცვალონბ ?

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    16 ივნისი 2018 16:16

    ციტატა: ferreira10
    ეს ბუნების შეცდომა ვინარის? რონალდოზე და მესიზე, სიბრძნეებს რომ აფრქვევს ამ საიტზე, უკვე ორი დღეა?))

    ფილოსოფოსია და ჩვენ როგორც გაუნათლებლებს თავისი სიბრძნეს გვიზიარებს

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    16 ივნისი 2018 15:56

    ფეკირი დახატავდა ბარსას

    0
    გასულია
    Arthur Melo [?]

    16 ივნისი 2018 15:55

    ესპანეთი ფაორიტია ჯერჯერობით მგონი, დღეს მაგრად მაინტერესებს არგენტინის თამაში.

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    16 ივნისი 2018 15:52

    დაასრულა ბაზარი

    0
    გასულია
    ღამურა ფანი [?]

    16 ივნისი 2018 15:52

    vai deshamis patrons fekirs lemars dembeleeb s ro waiyvan da rabio comans da marsials datovef tugind benzemasac ki xar sle

    0
    --------------------
    ⚽⚽🎲🎲
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    16 ივნისი 2018 15:50

    ციტატა: ani-barca10
    კანტეში 200 მილიონსაც გადავიხდიდი :დ

    მართლა საიდან გამოხტა ამდონის იგროკი ...

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    16 ივნისი 2018 15:28

    ციტატა: M10 S9 D11
    აჰა ხო ვთქვი დებილია დეშამითქო რა ცვლილებები განახორციელა ამ სლემ

    მაგ ოჯახ გამობენზემებულმა დემბელე გაიყვანა

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    16 ივნისი 2018 15:25

    ციტატა: GUGU 10
    და ვინ გეხვეწება შე ყულმა

    ეხვეწება არა ბენზემა იფასებს ეს ბენზემა თავს

    0
    GUGU 10
    GUGU 10 სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2018 15:24

    და ვინ გეხვეწება შე ყულმა

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV