ტერ შტეგენი: იმედგაცრუებული ვარ

ტერ შტეგენი: იმედგაცრუებული ვარ

"ბარსელონას" კარის დარაჯი მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი გერმანიის ეროვნულ ნაკრებში შექმნილ ვითარებაზე კომენტარს აკეთებს.

26 წლის მეკარემ მთელი სეზონი ძალიან მაღალ დონეზე ჩაატარა. პარალელურად, მანუელ ნოიერს თითქმის მთელი სეზონი გაუცდა. თუმცა, მიუნხენის "ბაიერნის" ახლადგამოჯანმრთელებული კიპერი მაინც ნაკრების პირველ მეკარედ იქცა, რამაც, ბუნებრივია, ტერ შტეგენში, იმედგაცრუება გამოიწვია,

"როდესაც მთელს სეზონს უმაღლეს დონეზე ჩაატარებ, რა თქმა უნდა, მომხდარით იმედგაცრუებული იქნები. ახლა, შევეცდები, მანუელ ნოიერს დახმარება გავუწიო." - ციტირებს ტერ შტეგენის სიტყვებს Mundo Deportivo.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 7 ივნისი 2018 11:58
    0
    ეს ძაან უხეში განცხადებაა და არ მგონია სიმართლე იყოს, უფრო ზუსტად რომ ვთქვა, ფეიკი სტატიაა.
    ♤ კატალონიელი ♤
    სტუმარი [?]
    #10 6 ივნისი 2018 18:22
    0
    აუ კარგით რაა, ღადაობთ? გერმანიას ვგულშემატკივრობ და მაგრად არ მინდა ნოიერის ნახვა პურველ კიპერად...
    ფანი [?]
    #9 6 ივნისი 2018 17:26
    0
    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    ციტატა: Tato.RM
    ხოდა ზუსტად ეგ იქნება მიზეზი, რომ გერმანია გაიდირკება. შტეგენი იყო იდეალური ვარიანტი კარის მშრალად შენახვისთვის.

    Gaidirkeba arada gamodirkeba kide.dddd
    Noieri nomer unoa mekareebs shoris dacrac ar 7nda ixtunaos shtegenma kvicivith mainc noieri iqneba germaniis pirveki mekare.
    Me barcelonas fani var magram simartles vwer yoveltvis

    საქმე ისაა რომ მთელიწელი არ უთამაშია ნოიერს და ვინიცის რასიზამს შტეგენიკი საუკეთესო იყო წელს (ჩემი სუბიექტური აზრით) ასერომ მარტო სახელისგამო არუნდა ისჯებოდეს ასეთ ფორმაში მყოფი ფეხბურთელი
    --------------------
    Forca Barca!!!
    Tato.RM
    სტუმარი [?]
    #8 6 ივნისი 2018 16:22
    0
    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    ციტატა: Tato.RM
    ხოდა ზუსტად ეგ იქნება მიზეზი, რომ გერმანია გაიდირკება. შტეგენი იყო იდეალური ვარიანტი კარის მშრალად შენახვისთვის.

    Gaidirkeba arada gamodirkeba kide.dddd
    Noieri nomer unoa mekareebs shoris dacrac ar 7nda ixtunaos shtegenma kvicivith mainc noieri iqneba germaniis pirveki mekare.
    Me barcelonas fani var magram simartles vwer yoveltvis

    ვინმემ თქვა რომ ნოიერი ცუდი მეკარეა ან მაგდაგვარი რაიმე?
    ამ მომეტში შტეგენი უფრო მაგარ ფორმაშია ვიდრე ნოიერი. იმიტომ რომ სახელი და ბრენდია არ ნიშნავს, რომ სხვა კონკრეტულ მომენტში მასზე უკეთესი ვერ იქნება. ამ წუთას შტეგენი უფრო კარგ ფორმაშია ვიდრე ნოიერი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 6 ივნისი 2018 14:05
    1
    ღირსია გერმანია ახლა ნოიერის შეცდომებით დაისაჯოს..აიეგრე..ნოიერის შეცდომებს ვბალეშიკობ ;დდდ
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    Tato.RM
    სტუმარი [?]
    #6 6 ივნისი 2018 13:17
    0
    ხოდა ზუსტად ეგ იქნება მიზეზი, რომ გერმანია გაიდირკება. შტეგენი იყო იდეალური ვარიანტი კარის მშრალად შენახვისთვის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 6 ივნისი 2018 13:14
    0
    და როგორ უნდა გაუწიოს? ორნი დადგებიან კარში?
    გულშემატკივარი [?]
    #4 6 ივნისი 2018 13:02
    1
    სანე როგორ დატოვა.ვინ ყავს მაგაზე მაგარი.ტიპი დაფრინავდა.
    [?]
    #3 6 ივნისი 2018 12:47
    1
    ციტატა: ferreira10
    უსამართლობაა! ნოიერი უეჭველე მერკერს ხერხავს ამათუ უსამართლო გერმანელი დედავატირე მე.
    ტიპმა ორივე ფეხი მოტეხა მთელი სეზონი გამოტოვა და მაინც ეგ გდია კარებში ეს თუ ნეპოტიზმი არა აბა რა ჩემი ფეხებია,
    იახინ ლოვ და ანგელა მერკერ მოგიტყან სუყველაფერი იმედია ჩაიჯვას თქვენი გერმანია საშვილიშვილოდ წელს
    სანეც დატოვეს ამ ნეპოტისმა სი..რებმა

    Is germanuli gundis kiperia es barsasi. Bevrs nishnavs eg. Bayerni ki vicit rogor martavs germanul fexburts. Sanesac rato archies brandti? Imito ro sane germaniidan wavida da branti morchilad elodeba bavariis shenotavazevas.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 6 ივნისი 2018 11:58
    0
    ნოიერის შეცდომა და გერმანიის გავარდნა მინდა

    სანეც როგორ არ წაიყვანა ამ დებილმა კაცმა
    ფანი [?]