კარლეს ალენიას პირველ გუნდში დააწინაურებენ

  • 11-05-2018, 16:59
  • კარლეს ალენიას პირველ გუნდში დააწინაურებენ

    "ბარსელონა ბ"-ს ლიდერი კარლეს ალენია, მომდევნო სეზონში, კატალონიელთა პირველ გუნდში ითამაშებს. ამ ინფორმაციას Catalunya Radio ავრცელებს. წყაროს ცნობით, 20 წლის ნახევარმცველის დაწინაურება გადაწყვეტილია.

    როგორც ჩანს, "ბარსა ბ"-ს ესპანეთის მე-2 დივიზიონიდან გავარდნა არ ასცდება, ეს კი იმას ნიშნავს, რომ ალენიამ გუნდი აუცილებლად უნდა დატოვოს, რადგან მე-3 დივიზიონში ის განვითარებას აშკარად მოუკლებს. "ბარსელონაში" კი გადაწყვიტეს, რომ ფეხბურთელის განათხოვრებას მისი პირველ გუნდში დაწინაურება სჯობს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    12 მაისი 2018 11:24

    კარგია მჯერა კარგად ითამაშებს პირველ გუნდში.აშკარად ტალანტია ეს ბიჭი

    0
    გასულია
    I.S. Culé [?]

    11 მაისი 2018 21:35

    ციტატა: forever barcelona
    არნაიზი,პალენსია,ორიოლო,კუკურელია,პერეზიხ ესენიც ნიჭიერი ბიჭები არის

    თუ ასე ნიჭიერნი გახლავან რად მიექანებიან ფსკერზედა?

    0
    გასულია
    qechi Culé [?]

    11 მაისი 2018 20:57

    ბართომ მოსპო მთელი სისტემა ტიპს ვაფშე კიდია ყველაპერი. კალათბურთი ხელბურტი მინი, მოსპო მოანაგავა, ბარსა ბეც მეორეთ ვარდება, ტიპი გვაბოლებს ყველაზე მეტი Fული გამოვიმუშავეთო და ეგეც ტყუილი აღმოჩნდა

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    11 მაისი 2018 20:55

    ისე კი არაა ღირსი არც ეს. ეს ყველაზე ნაკლებადაა დამნაშავე მარა ერთი თავში წამორტყმა არ აწყენდათ ამას. რა გახდა 22 გუნდში ბოლო 4 ადგილის თავიდან აცილება. გუნდი რომელიც სეგუნდა ბ ში ქვეითდება იმ გუნდის ფეხბურთელები პირველში კი არ უნდა დააწინაურო პანჩურით უნდა გაყარო ყველა. ალენია ტალანტია და ვიცი, თითქმის ყველა თამაშს ვუყურე ბარსა ბ ეს წელს მარა ხშირად ესეც არ ანძრევდა ერთ ადგილს

    0
    გასულია
    forever barcelona ფანი [?]

    11 მაისი 2018 18:24

    არნაიზი,პალენსია,ორიოლო,კუკურელია,პერეზიხ ესენიც ნიჭიერი ბიჭები არის

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    11 მაისი 2018 17:58

    ასე არ სძობია მე თუ მკითხავთ უფრო ადრე იყო ეს გასაკეთებელი

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    11 მაისი 2018 17:01

    თუ ასეთი მაგარი ბიჭია დააწინაურონ და მისცენ განვითარების საშვალება როგორც ბუსკეტს მისცა თავის დროზე გვარდიოლამ ეს შანსი

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV