"ბარსელონა" ახალგაზრდული ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებულია!

  • 23-04-2018, 20:54
  • WinGs
  • 12
"ბარსელონა" ახალგაზრდული ჩემპიონთა ლიგის გამარჯვებულია!

ცოტა ხნის წინ დასრულდა UEFA-ს ახალგაზრული ლიგის ფინალის შეხვედრა შვეიცარიის ქალაქ ნიონში, "ჩელსისა" და "ბარსელონას" 19 წლამდელთა გუნდებს შორის. კატალონიელებმა მეტოქე სამბურთიანი სხვაობით, 3-0 დაამარცხეს და ჩემპიონის ტიტული მოიპოვეს. 

ფრანსისკო პიმიენტას გუნდის მხრიდან თავი ალეხანდრო მარკეს მენდესმა გამოიჩინა, რომელმაც დუბლი შეასრულა და გოლები 31-ე და 51-ე წუთზე გაიტანა, თამაშის დასრულებამდე რამდენიმე წამით ადრე კი საბოლოო ანგარიში აბელ რუისმა დააფიქსირა. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    24 აპრილი 2018 21:26
    0
    ბრაო ძან მაგრად ითამაშეს
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გულშემატკივარი [?]
    24 აპრილი 2018 03:57
    0
    ციტატა: cezo45
    ნახე რა ბიჭები რას თამაშობენ და მერე იტყვიან რო ლამასიას ყურადღება არექცევაოო აბა ხოარ აჩუქეს ეს ტიტული ? :))

    ლა მასიას ყურადღება არ ექცევა ნიშნავს იმას რომ ახალგაზრდებს ნაკლები შანსი ეძლევათ პირველ გუნდში სათამაშოთ..
    SHOTAMESSI10
    სტუმარი [?]
    24 აპრილი 2018 03:27
    0
    ვულოცავ
    nikusha2008
    სტუმარი [?]
    24 აპრილი 2018 00:19
    0
    მე როგორც ვიცი ამ გუნდის მწვრთნელი ხავ
    ია
    Culé [?]
    23 აპრილი 2018 23:34
    0
    cooool heart_eyes
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    《DiNiTo CuLe 》... ...
    სტუმარი [?]
    23 აპრილი 2018 23:21
    0
    ყოჩაღ ბიჭებო <3
    Culé [?]
    23 აპრილი 2018 22:37
    0
    ნახე რა ბიჭები რას თამაშობენ და მერე იტყვიან რო ლამასიას ყურადღება არექცევაოო აბა ხოარ აჩუქეს ეს ტიტული ? :))
    giorgi123456
    სტუმარი [?]
    23 აპრილი 2018 22:08
    0
    [
    ციტატა: yourego
    ციტატა: Ikks
    და ამდენი ახალგაზრდა ტალანტიდან 2 მაინც არ ვარგა რო დაწინაურებაზე იფიქრონ დავიჯერო? :/ რატო აღარ ექცევა ყურადღება ვერ ვხვდები რა

    არსებობს მწვთნელების კატეგორია რომელიც ძლევს ახალგაზრდებს შანსს ჩვენ ეგეთი მწვთნელი არგვყავს


    ეგეთი მწვრთნელი ზიდანია ბრატ
    yourego
    სტუმარი [?]
    23 აპრილი 2018 21:27
    0
    ციტატა: Ikks
    და ამდენი ახალგაზრდა ტალანტიდან 2 მაინც არ ვარგა რო დაწინაურებაზე იფიქრონ დავიჯერო? :/ რატო აღარ ექცევა ყურადღება ვერ ვხვდები რა

    არსებობს მწვთნელების კატეგორია რომელიც ძლევს ახალგაზრდებს შანსს ჩვენ ეგეთი მწვთნელი არგვყავს
    Culé [?]
    23 აპრილი 2018 21:21
    0
    მემგონი ბოლოს ბარსელონამ რო მოიგო ეს ტურნირი მუნირი გახდა საუკეთესო ფეხბურთელი smile smile იმედია ეხლაც ეგრე არ იქნება
    Countinho 14
    სტუმარი [?]
    23 აპრილი 2018 21:06
    0
    რა თასი მისცენ რა უბედურებაა: დ: დ
    ფანი [?]
    23 აპრილი 2018 20:56
    0
    ძან მაგრად ითამაშეს <3
    --------------------
    ეს ფეხბურთია და არა ომი !...