ჩავი სამწვრთნელო კურსს იწყებს

  • 16-04-2018, 00:25
  • ჩავი სამწვრთნელო კურსს იწყებს

    ორშაბათს, ლას-როსასში, ყოფილ ფეხბურთელთა ჯგუფი სამწვრთნელო სწავლებას დაიწყებს.

    ამ ჯგუფში არიან ვიქტორ ვალდესი, რაული, მარკოს სენა, ჩაბი ალონსო და ჩავი ერნანდესი.

    თუმცა, ჩავი იქ არ იქნება, რადგანაც ესპანელი ნახევარმცველი თეირანში, აზიურ ჩემპიონთა ლიგაზე "პერსეპოლისს" უნდა დაუპირისპირდეს. ჩავის "ალ სადს" ჯგუფიდან გასვლა განაღდებული აქვს და პირველი ადგილისთვის ფრე ან მოგება სჭირდება.

    38 წლის მოთამაშე თამაშის შემდეგ დოჰაში დაბრუნებას გეგმავს, რათა სამშაბათს მადრიდში იყოს, სადაც ის მწვრთნელობისთვის მზადებას დაიწყებს.

    ერთ-ერთი მთავარი პრობლემა ისაა, რომ ჩავის სათამაშო კარიერა ჯერ კიდევ არ დაუსრულებია და იძულებული იქნება მადრიდსა და დოჰაში მუდმივად იმგზავროს, რათა A და B ლიცენზიები აიღოს და შემდეგი სეზონიდან "ალ სადის" გაწვრთნა შეძლოს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    16 აპრილი 2018 20:08

    მერე ბარსასმ მწვრთნელიც გახდება.

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    16 აპრილი 2018 19:55

    ჩავის ბარსა დაგლიჯავს მაგრამ იქამდე ვალვერდეს ბარსას იმედი მაქვს

    0
    Zura88
    Zura88 სტუმარი [?]

    16 აპრილი 2018 17:37

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: GgiiorGadze
    ეს მოვიდეს და თუ გინდათ მერე ღუზა გამთხარეთ ტრაკშ*ი :დდდდდდ

    :DD

    ჩევი..ჯვი სიცილით ბოიშვილი ვიყო. laughing smile smile smile

    0
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    16 აპრილი 2018 15:04

    ციტატა: GgiiorGadze
    ეს მოვიდეს და თუ გინდათ მერე ღუზა გამთხარეთ ტრაკშ*ი :დდდდდდ

    :DD

    0
    GgiiorGadze
    GgiiorGadze სტუმარი [?]

    16 აპრილი 2018 14:53

    ეს მოვიდეს და თუ გინდათ მერე ღუზა გამთხარეთ ტრაკშ*ი :დდდდდდ

    0
    PUYOL UMTITI
    PUYOL UMTITI სტუმარი [?]

    16 აპრილი 2018 12:56

    ციტატა: messi and iniesta
    არ გეეწყინოთ ბარსას ფანებს მაგრამ როგორც ადამიანიჩავის ქედ მაღალი ტიპი ეტყობა და მაგიტომ მე არ მევასება მაგრამ როოგოორც ფეხბურთელი უმაღლესი დონეა

    ჩავის ქედმაღლობა არავის უნახავს მს უბრალოდ ლიდერი იყო რომელსაც უფლებაც ჰქონდა შემოერტყა კიდეც რომელიმე ფეხბურთელისთვის
    როგორც მესხმა გააკეთა როცა მოსკოვურმა გუნდმა მეკარეს ისეთი გოლი გაუტანა რომელსაც სხვა შემთხვევაში მეკარე არ გაუშვებდა მან მეკარეს რაღაც უთხრა და სილაც გააწნა მაგრამ მეკარე არცკი აღელვებულა როცა ჰკითხეს მან დაგარტყა შენკი არაფერი გააკეთეო მეკარემ უთხრა მიშამ ისეთი რამ მითხრა ჯობდა მოვეკალიო მან კარისკენ მიმითითა და მითხრაო შენ ხომარ გგონია ამ ხის პარს იცავ შენ დარიალის კარს იცავო. შემდეგ თამაშში ამ მეკარემ სასწაულები აკეთა ასერომ პიროვნული ქედმაღლობა აუცილებელია როცა გუნდის ლიდერი და მოტივატორი ხარ...

    0
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    16 აპრილი 2018 12:30

    უკვე გვჭირდებიი..ძაან ვეცოდებით უკვე და დაიწყო კაცმა კურსები მეთუ გიშველით ისევო

    0
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    dgogssi
    dgogssi სტუმარი [?]

    16 აპრილი 2018 11:21

    1-2 წელი არაბეთში გაივლის პრაქტიკას და მერე ბარსაში :)

    0
    gio-barca29
    gio-barca29 სტუმარი [?]

    16 აპრილი 2018 10:21

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ღამურა
    sadgac mec vfiqrob ro tamashebis chawyoba xdeba mara metxe da nax finalebshi tu eg xdeba da amashi vinme darwmunebuli vart asi procenti rato vuyurebt mashin fexburts

    ეგ ჩვენი პრობლემაა და არა მათი რა მაგრად კიდიათი იციი??? მაგ გათამაშებული სცენარებით ტელენს რეალს ის 5 ლიგა მაგრამ მადრიდისტები არ აღიარებენ ფრანკოს დროინდელ ამბებს ის 11:1 რომ აკერიათ კიდე ენაზე:D:D ეგეც ფინალი არიყოო სუპერთასის:D:D მოკლედ ვისაც არ ჯერაცს უმეტრდ მადრიდისტაა იცინიან:D

    მადრიდისტები ვინები არიან ყველამ იცის რომ გაყიდული იყო ეგ თამაში თვითონ რეალიც და მთავრობაც აღიარებს და რა მაინტერესებს მაღთალია ლივერფული რომა კენჭისყრამდე ერთი დღით ადრე დაიწყო გაყიდვაო ?

    0
    გასულია
    ღამურა ფანი [?]

    16 აპრილი 2018 07:53

    sadgac mec vfiqrob ro tamashebis chawyoba xdeba mara metxe da nax finalebshi tu eg xdeba da amashi vinme darwmunebuli vart asi procenti rato vuyurebt mashin fexburts

    0
    --------------------
    ⚽⚽🎲🎲
    ♤ კატალონიელი ♤
    ♤ კატალონიელი ♤ სტუმარი [?]

    16 აპრილი 2018 02:52

    ხუთ-ექვს წელიწადში გელით ბარსელონას მთავარი მწვრთნელის პოსტზე! <3 დააგროვოს გამოცდილება მანამდე ჯობია, პირველივე წელს უნდა დადოს ტრებლი ამ კაცმა მწვრთნელის რანგში ბარსელონაში!

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    16 აპრილი 2018 01:40

    ციტატა: me da barca
    ციტატა: messi and iniesta
    არ გეეწყინოთ ბარსას ფანებს მაგრამ როგორც ადამიანიჩავის ქედ მაღალი ტიპი ეტყობა და მაგიტომ მე არ მევასება მაგრამ როოგოორც ფეხბურთელი უმაღლესი დონეა

    ვერ დაგეთანხმები. სად ნახე ჩავის ქედმაღლობა.

    სადნახე ხავის ქედმაღლობა?

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    16 აპრილი 2018 00:56

    დროზე თორე დაგვექცა გუნდი თავზე. ალბათ ამის მოსვლის დროს პიკე, ბუსკეცი და მესი დაამთავრებენ კარიერას, თვითონ ასე თქვა, ჩემი მწვრთნელობის დროს არამგონია ჩემი თანაგუნდელების გაწვრთნა მომიწიოსო.

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    16 აპრილი 2018 00:46

    ვალიკოზე მაგრად ახლაც გაწვრთნის ბარსას

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    16 აპრილი 2018 00:34

    არ გეეწყინოთ ბარსას ფანებს მაგრამ როგორც ადამიანიჩავის ქედ მაღალი ტიპი ეტყობა და მაგიტომ მე არ მევასება მაგრამ როოგოორც ფეხბურთელი უმაღლესი დონეა

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    Ioioio Culé [?]

    16 აპრილი 2018 00:29

    ალ სადის შემდეგ ბარსა დიდო ლეგენდავ

    0
    --------------------
    "ახლა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდში ვარ. თუ "ბარსელონას" დასჭირდა, რომ მოედანზე მხოლოდ 1 წუთი ვითამაშო, მე ამას გავაკეთებ. მინდა კარიერა აქ დავასრულო"-არდა თურანი
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV