"ბარსელონა" ვარჯიში 16 საკვანძო ფეხბურთელის გარეშე განაახლა

  • 20-03-2018, 19:55
  • "ბარსელონა" ვარჯიში 16 საკვანძო ფეხბურთელის გარეშე განაახლა

    სანაკრებო პაუზა უკვე დაიწყო და "ბარსელონამ" დღევანდელი სავარჯიშო სესია საკვანძო ფეხბურთელების გარეშე ჩაატარა. ნაკრებებთან ერთად 16 მოთამაშეა, დანარჩენები კი ვარჯიშზე გამოცხადდნენ. ესენი არიან: სერჟი რობერტო, ალეიშ ვიდალი, პაკო ალკასერი, დენის სუარესი და ნელსონ სემედუ. ფეხბურთელების ნაკლებობის გამო, ერნესტო ვალვერდემ "სიუტატ ესპორტივაზე" კარლეს ალენიას და ჟოკინ ესკიეტასაც უხმო. 

    რაც შეეხება სერჟიო ბუსკეტსს და ტომას ვერმალენს, ისინი რეაბილიტაციის პროცესს გადიან და სავარაუდოდ, სანაკრებო პაუზის დასრულებამდე თამაშისთვის მზად იქნებიან.


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    21 მარტი 2018 13:55

    ციტატა: ferreira10
    კაი გაფეიცებთ მართლა რა ნახეთ ამაში ესეთი)) ტექნიკა არ აკლია მაგრამ ფიზიკურად იმდენად სუწტია რომ საშვალო გუნდის ნებისმიერი მცველი პოზიციურად შეჭამს ჩვეულებრივად )) არც გომეშია პელე მაგრამ ამ კომპონენტში ჯობია ბევრად )

    მერე მარტო რეალის ფეხბურთელები ხო არ არიან, ზირითადად რამოსს და კარვახალს უნდა უფრთხილდეს, სამაგიეროდ პიკე იქნება ალბა და ალბათ ფაბრეგასიც და პოდდერჟკას მისცემენ.

    0
    gio tediashvili
    gio tediashvili სტუმარი [?]

    20 მარტი 2018 23:05

    სემედო მოიხოდაა ?

    0
    Barca-Camp nou
    Barca-Camp nou სტუმარი [?]

    20 მარტი 2018 20:51

    აუ ბიჭოოოოოოოო არგენტინას ხომ აქვს ესპანეთან თამაში ამხანაგური და ესპანეთის ნაკრებში უმეტესობა რეალის ფეხბურთელია და მესის რამე არ მოსწიონ ტოოოო...

    0
    gio-barca29
    gio-barca29 სტუმარი [?]

    20 მარტი 2018 20:34

    ციტატა: publius kornelius
    ციტატა: barca da arcerti sxva
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: publius kornelius
    ციტატა: ANRIBARCA
    სუარესი თ დაბრუნდა კაია, ამოაგდოს შემადგენლობიდან გომეშ და ჩასვას ეს.

    Aba ra am biwshi iniestas memkvidres vxedav

    სულ რო არაფერი გამედაობა მაინც აქ და ბურთს რო მიიღებს ჩვენი კარისკენ არ გამორბის უკან, არადა ძაან ნიჭიერია და რატო აითვალწუნა ვალვერდემ ვერ ვხვდები.

    ხო ძაან მაგარია

    Amis laspalmastan tamashi mirchevnia gomeshis mtel sezons

    ამაში მაგარი რა ნახეთ მთელი თამაშები მიწაზე ფორთხიალობს მაგრამ გომეშს მაინც ჯობია smile

    0
    barca da arcerti sxva
    barca da arcerti sxva სტუმარი [?]

    20 მარტი 2018 20:30

    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: publius kornelius
    ციტატა: ANRIBARCA
    სუარესი თ დაბრუნდა კაია, ამოაგდოს შემადგენლობიდან გომეშ და ჩასვას ეს.

    Aba ra am biwshi iniestas memkvidres vxedav

    სულ რო არაფერი გამედაობა მაინც აქ და ბურთს რო მიიღებს ჩვენი კარისკენ არ გამორბის უკან, არადა ძაან ნიჭიერია და რატო აითვალწუნა ვალვერდემ ვერ ვხვდები.

    ხო ძაან მაგარია

    0
    Messi King 10
    Messi King 10 სტუმარი [?]

    20 მარტი 2018 20:25

    რას ფიქრობთ ძმებო მემგონი ბარსელონა ტრიპლისთვის ემზადება

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    20 მარტი 2018 20:20

    თვითეულს მოსამატებელი აქვს და კაია რომ ვარჯიში არ წყვეტენ

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    20 მარტი 2018 20:16

    ციტატა: publius kornelius
    ციტატა: ANRIBARCA
    სუარესი თ დაბრუნდა კაია, ამოაგდოს შემადგენლობიდან გომეშ და ჩასვას ეს.

    Aba ra am biwshi iniestas memkvidres vxedav

    სულ რო არაფერი გამედაობა მაინც აქ და ბურთს რო მიიღებს ჩვენი კარისკენ არ გამორბის უკან, არადა ძაან ნიჭიერია და რატო აითვალწუნა ვალვერდემ ვერ ვხვდები.

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    20 მარტი 2018 20:08

    სუარესი თ დაბრუნდა კაია, ამოაგდოს შემადგენლობიდან გომეშ და ჩასვას ეს.

    0
    Fan of the greatest club
    Fan of the greatest club სტუმარი [?]

    20 მარტი 2018 19:56

    Kaiaaaaa

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV