ალვარო მორატას უხამსი ჟესტი "ბარსელონას" გულშემატკივრების მიმართ

  • 15-03-2018, 17:06
  • ალვარო მორატას უხამსი ჟესტი "ბარსელონას" გულშემატკივრების მიმართ

    ლონდონის "ჩელსის" თავდამსხმელს, ალვარო მორატას, რომელიც "რეალის" ყოფილი ფეხბურთელია, "კამპ ნოუზე", ბუნებრივია, თბილად არ დახვდნენ.

    "ბარსელონას" გულშემატკივრები, მორატას მოედანზე შესვლის შემდეგ, სკანდირებდნენ, რომ ესპანელს ყვ***ბი არ აქვს. თავად ფეხბურთელმა კი, ვინაიდან თამაშით ამას ვერ აკეთებდა, გულშემატკივრებისთვის საწინააღმდეგოს დამტკიცება თავის გენიტალიაზე მითითებით გადაწყვიტა.


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    jaba1001 Culé [?]

    18 მარტი 2018 12:18

    მორატაა: დედაშენის ჯანში იდოს რაზეც მიანიშნე და რაც უმტიტის ააქვს )))

    0
    Xuco
    Xuco სტუმარი [?]

    16 მარტი 2018 12:06

    ეს გულშემატკივრობა არაა სხვა კლუბის ფეხბურთელს ასეთი შეურაცხყოფა მიაყენო. თვითონ ფეხბურთელები ერთმანეთს ეხვევიან და ულოცავენ გამარჯვებას და ფანობას თუ გონია ის უფრო მაგარი ფანია ვინც შეურაცხყოფას აყენებს ძალიან სცდება. ეს მათ აღზრდაზე მეტყველებს და ჭკუანაკლულობაზე

    1
    Messi.BesT.Gigi
    Messi.BesT.Gigi სტუმარი [?]

    16 მარტი 2018 12:00

    ციტატა: isco-isco
    როგორ გინდა გამცირებს მთელი ტრიბუნა და მოითმინა )) ?? თქვენ მის ადგილას ალბათ ჩაიხდიდით და ანახებდით ტრიბუნებს ტყუილა ლანძღავთ დაამცირეს და პასუხიც გასცა ანუ მაქვსო )

    ოე მადრისტა გააჯვი რეალის საიტზე და იქ მოფხანე მორატას ყვერები გაიგე სირო გააჯვი აქიდან

    0
    isco-isco
    isco-isco სტუმარი [?]

    16 მარტი 2018 02:06

    როგორ გინდა გამცირებს მთელი ტრიბუნა და მოითმინა )) ?? თქვენ მის ადგილას ალბათ ჩაიხდიდით და ანახებდით ტრიბუნებს ტყუილა ლანძღავთ დაამცირეს და პასუხიც გასცა ანუ მაქვსო )

    0
    გასულია
    zazala7 Culé [?]

    15 მარტი 2018 23:11

    რა გინდა, რატომ შემოდიხარ ამ საიტზე და ბარსას ბალეშიკებს შეურაწყოფას აყენებ. ვინ გკითხავს შენ ვინ ვის რას დაუძახებს და ვინ ჩემი ბენზემა ხარ შენ დაგვარიგო ჭკუა რა ვთქვათ. შენ გონია კატალონია და ესპანეთი ზესტაფონის მეტალურგი და გორის დილაა? აქ მთელი ესპანეთი აგინებს ერთმანეთს, მაგრამ იმიტომ არსებობს ღირსება, კაცობა, ადამიანობა, მერე მოდის ფეხბურთელობა, გუნდი, გუნდში ადმინისტრაცია, რომელიც ზრდის ფეხბურთელებს რომ მსგავსს პროვოკაციებზე არ წამოეგოს, კიდევ აგიხსნა? შენ გგონია ბარსას თეხბურთელებს ესპანეთის სტადიონებზე შეურაწყოფას არ აყენებენ ან გინდა სხვა რომელიმე გუნდს? მაგრამ ყველა ფეხბურთელი ცდილობს თავი შეიკავოს და ყურადღება არ მიაქციოს და იცი რატომ? იმიტომ რომ გულშემატკივარი მე-12 ფეხბურთელია და მის მიმართ მიყენებული შეურაწყოფა იგივე მოედანზე მოთამაშე ფეხბურთელების მიმართ მიყენებული შეურაწყოფაა

    0
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    15 მარტი 2018 22:56

    გვაცხვენენ ჩვენც და კლუბსაც ესეთი "ფანები"
    გადაშენდნენ

    0
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    15 მარტი 2018 21:19

    კოშტაა რო მოახეხინებს სკამს ნაკრებში მერე კუტაა მოიფხანოს ..)))))))))))))))

    0
    გასულია
    isakichi ფანი [?]

    15 მარტი 2018 20:25

    ესპანიოლის პუბლიკას და სხვა გუნდების გულშემატკივრებს ჩვენ დავცინით და კამპ ნოუზე შეკრებილი ხალხი სამაგალითო გვგონია და ესენი რას აკეთებენ???არ შეიძლება ასე საჯაროდ კაცის ასე დამცირება,რო არ ამოიღო და არ ჩაუდო პირში მადლობელი იყვნენ,რამე სასჯელი რო დააკისრონ ბარსას მერე იტყვით დაგეშილები არიან ბარსაზეო და მარტო ბარსას სჯიანო,როგორც ფეხბურთელი კანეშნა მეც არ მევასება მარა პიროვნული შეურაწყოფა სულ სხვა თემაა

    0
    Fan of the greatest club
    Fan of the greatest club სტუმარი [?]

    15 მარტი 2018 19:14

    Getanxmebit at sheileba egrec ra

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    15 მარტი 2018 18:53

    ფუ ამის დედა ძროხა არის

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    ika9101 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 მარტი 2018 18:42

    სირცხვილია .

    0
    --------------------
    აზრი?
    maclai1
    maclai1 სტუმარი [?]

    15 მარტი 2018 18:28

    ციტატა: Zura88
    ის გულშატკივრებს უნდა აუხსნა სიფათები შუაზე.გასაგებია რომ არ ევასებათაგრამ ასე საქვეყნოდ დამცირება არ შეიძლება ადამიანის,ან რას ერჩიან...არც მე არ მევასება მაგრამ არასდროს შემიგინებია.სწოეიც გააკეთა.არც უნდა გავაკრიტიკოთორატა ამის გამო.მის ადგილზე ბევრი მთლად უარესად მოიქცეოდა

    +11

    0
    Zura88
    Zura88 სტუმარი [?]

    15 მარტი 2018 18:27

    ის გულშატკივრებს უნდა აუხსნა სიფათები შუაზე.გასაგებია რომ არ ევასებათაგრამ ასე საქვეყნოდ დამცირება არ შეიძლება ადამიანის,ან რას ერჩიან...არც მე არ მევასება მაგრამ არასდროს შემიგინებია.სწოეიც გააკეთა.არც უნდა გავაკრიტიკოთორატა ამის გამო.მის ადგილზე ბევრი მთლად უარესად მოიქცეოდა

    0
    გასულია
    Cule Is Always Elegant Culé [?]

    15 მარტი 2018 18:14

    ვინაიდან თამაშით ამას ვერ აკეთებდაო ეს მომეწონა smile

    0
    Lionel Messi - Pure Magic
    Lionel Messi - Pure Magic სტუმარი [?]

    15 მარტი 2018 18:11

    რომ ესპანელს ყვ***ბი არ აქვს.


    ადმინ შეგეძლო სამედიცინო ტერმინოლოგიით მოგეხსენიებინა, მაინც ბევრი პატარა ბავშვი შემოდის აქ და...

    0
    Fan of the greatest club
    Fan of the greatest club სტუმარი [?]

    15 მარტი 2018 17:56

    Codvaaa Ra realis gafuchebulia

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV