სერჟი რობერტომ ახალ კონტრაქტს ხელი მოაწერა

  • 22-02-2018, 17:10
  • სერჟი რობერტომ ახალ კონტრაქტს ხელი მოაწერა

    "ბარსელონამ" თავის ოფიციალურ საიტზე გამოაცხადა, რომ სერჟი რობერტომ კლუბთან კონტრაქტი გაახანგრძლივა.

    დღეს ხელმოწერის ცერემონია შედგა. ესპანელი მოთამაშის ახალი ხელშეკრულება 2022 წლამდეა გათვლილი, მისი გამოსასყიდი თანხა კი 500 მილიონი ევრო იქნება.

    26 წლის რობერტო "ბარსელონას" აღზრდილია და პირველ გუნდში 2011 წლიდან ასპარეზობს. მის აქტივში 187 მატჩში გატანილი 7 გოლია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Davit.. გულშემატკივარი [?]

    23 თებერვალი 2018 02:42

    ვისთვის გულზე მომხვედრი ვისთვის სწორი პოსტი შეიძლება დავწერო ნურც მიწყენთ ჩემი აზრის გამოხატვის სურვილი მაქვს...მაგრამ შემოვდივარ ხოლმე აქ ამ საიტზე დიდიხანია საკმაოდ აქ ახალ ამბებს ვეცნობოდი მაგრამ არასდროს არ მქონია სურვილი დარეგისტრირების უბრალოდ თვალს ვავლებდი სიახლეებს და ნეტავ სრც დავრეგისტრირებულიყავი....აქ ამ საიტზე გულშემატკივრების უცოდინრობის ზეიმს წავაწყდი მე თავიდანვე ავღნიშნე თავისუფალი სიტყვა მაგრამ თავისუფალი სიტყვა ცოტა ლოგიკასა და კონტექსტში უნდა ჯდებოდეს ჩემი აზრით...უბრალოდ არცერთი ადამიანის არ მესმის ვინც აკრიტიკებს რობერტოს აკრიტიკებს რაკიტიჩს და ასე შემდეგ დარწმუნებული ვარ 3თამაში ზედიზედ რო ითამაშონ კარგად ყველა გააღმერთებს..ფეხბურთს უყურებთ ხალხო გაანალიზეთ თამაშები ტაქტიკურად და არა რაც მოგადგებათ რო დაწეროთ გადიფრეთ დაასკვენით შეაფასეთ და არა მოძახილი კომენტარებით წერეთ..რა უბედურებაა თამაშებს უკუღმა ხოარ უყურებთ გინდ ფეხბურთში და გინდ ცხოვრებაშიც თუ რაღაც არ იცი და ვერ ხვდები ჯობია გაჩუმდე ვიდრე სისულელეები ილაპარაკო

    0
    გასულია
    bacho-barca21 ფანი [?]

    23 თებერვალი 2018 01:10

    jargia mixaria da umtitac gayformet gauzardet xelfasi da gamosaayidi igive chauwerwt

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    22 თებერვალი 2018 21:47

    ძან მაგარი ეხბურთელია და როგორ აფუჭებენ ვერ ვხდები ათამაშონ ნახევარდაცვაში, მაგარი ხედვა აქვს მინდორის სისწრაფე და ტეხნიკა , მეტი რა უნდა ქონდეს ნახევარმცველს ვერ ვხდები. ხომ იყიდეს სემედუ , კარგი ფეხბურთელი ჩანს იგიც სკამზე ჯდომაში გაფუჭდება,

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    22 თებერვალი 2018 21:30

    მაგარია

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    გასულია
    puioli ფანი [?]

    22 თებერვალი 2018 20:19

    ზუსტადდ ამისს მარჯვენა ფლანგზე თამაშI იყოო ბარსასს ცუდი თამაშისს მიზეზი ჩელსისსთან , ვერ ქაჩავდა ეს კაციი და ვიძახდიი სულ ჩელსისსთან ამას ააწიოკებენ მეტქიი , ამიტო იყო ნახევარდაცვა ჩავარდნილიიი, მარჯვენაა ფლანგსს ამის სისუსტის გამო აძღვევდაა პაულინიოო დაა ცენტრში ვეღარ ახერხებდა თამაშსს , ცენტრისს სისუსტის გამოოო მერე ე გავუშვით გოლიიი, და საგოლე მომენტები რომ ვერ შევქმენიტ კიდეე ამ ყველაფრის ბრალიაა, მარჯვნოვვ რომ ყოფილიყოო სემედუ , გომეში ითააშებდაა ცენტრში დაა ჩელსისს მოვგუდავდით ლონდონშივეედა იმედია ამ შეცდომას აღარ გაიმეორებსს და სემედუს დააყენებსს აწიი , მაგარი ტალანტია და აფუჭებს ეს კაციი , მეორე ტაიმში ვიდალი რო გამოიყვანა მიხვდა ამასს მარა ვიდალი როსი მაქნისიაა , სხვა მხრივ ჭკვიანიაა ვალვერდე და სწორი ტაქტიკა აირჩიაა ჩემი აზრიტ

    0
    kule forever
    kule forever სტუმარი [?]

    22 თებერვალი 2018 20:13

    ციტატა: Johan cruyff13
    შეიძლება ბევრმა არ იცით ეს თითქმის ცენტრფორვარდის პოზიციაზე თამაშობდა ბარსას პატარა და ახალგაზრდულ გუნდებში და რა გასაკვირია ფლანგის დამცველობა არ გამოუვიდეს.

    ციტატა: Johan cruyff13
    შეიძლება ბევრმა არ იცით ეს თითქმის ცენტრფორვარდის პოზიციაზე თამაშობდა ბარსას პატარა და ახალგაზრდულ გუნდებში და რა გასაკვირია ფლანგის დამცველობა არ გამოუვიდეს.

    ზუსტად ეგრეა მოსესიც

    0
    gugagiorgadze
    gugagiorgadze სტუმარი [?]

    22 თებერვალი 2018 18:24

    იქნებ ესეც წაიყვანოს პსჟ-ემ 500 მილიონი გაასწორებს :დ

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    22 თებერვალი 2018 18:22

    რობერტო კარგია მაგრამ სიმართლე ვთქვათ ფლანგზე არ არის ეფექტური სჯობს ნახ დაცვასი ვათამასოთ. ფლანგზე სემედუ. და ერთიც ამ წლის დასრულების შემდეგ მემგონი რაკიჩ უნდა გაუშვათ

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    22 თებერვალი 2018 17:40

    მაგარია გილოცავთ

    0
    Sergi roberto20 10
    Sergi roberto20 10 სტუმარი [?]

    22 თებერვალი 2018 17:27

    Ra magaria

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV