ლეო მესი: მე და რონალდუს კონკურენციას ეს 3 ფეხბურთელი გაგვიწევს

ლეო მესი: მე და რონალდუს კონკურენციას ეს 3 ფეხბურთელი გაგვიწევს

მსოფლიოს ხუთგზის საუკეთესო ფეხბურთელი ლიონელ მესი იმ ფეხბურთელებს ასახელებს, რომლებსაც, "ოქროს ბურთისთვის" ბრძოლაში, მისი და კრიშტიანუ რონალდუს კონკურენტებად მიიჩნევს.

"დღესდღეობით, ბევრი ძალიან კარგი ფეხბურთელია, რომლებსაც "ოქროს ბურთის" მოგება შეუძლიათ.

ბოლო წლებში, ამ ჯილდოს მხოლოდ ორნი ვიგებდით, მაგრამ ახლა, ნეიმარი, კილიან მბაპე და ლუის სუარესი კონკურენციას გაგვიწევენ." - ავრცელებს მესის სიტყვებს WorldSoccer Magazine-ზე დაყრდნობით Daily Mail.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 34 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    isco-isco
    სტუმარი [?]
    13 თებერვალი 2018 21:01
    0
    ნეინარზე და მბაპეზე გეთანხმები მაგრამ რაის სუარესი
    ლუკა ხეცურიანი
    სტუმარი [?]
    13 თებერვალი 2018 14:52
    0
    სუარესიიიი? ბერდება უკვეე!
    Don andres-8
    სტუმარი [?]
    13 თებერვალი 2018 12:57
    0
    ციტატა: becool
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: becool
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: iniesta ts
    ციტატა: KoCheQsa
    ბიჭებო, პირველ არხზე აღარ გაუშვებენ ლიგას, ძაან ტეხავს. სილქზე იქნება ამიერიდან.

    ცუდია

    რატოა ცუდი მთავარია უნივერსალზე იყოს და დალშე უკეთესიცაა


    1)პირველი და მეორე არხი სატელიტზეც არის და მოსახლეობის ნაწილი დღეს სატელიტური მოწყობილებით სარგებლობს.(ციფრული ყველგან არაა და არ აქვს ყველას მოწყობილობა)
    2)უნივერსალი მართალია ინტერნეტით არის ხელმისაწვდომი, მაგრამ არაა HD ხარისხი და ინტერნეტი არაა ყველასთვის ხელმისაწვდომი.
    3)უნივერსალი უფასოა და არის ერთი არხი, ლიგის მატჩები კი მინუმუმ 2-ია ერთიდაიგივე დროს, რაც იმას ნიშნავს რომ ერთი გუნდის გულშემატკივრები დაიჩაგრებიან. (ყველგან არაა სილქნეტის ტელევიზია ხელმისაწვდომი და ყველა ვერ გადაიხდის გადასახადს სილქ სპორტების ჩასართავად)

    ძალიან ძალიან ცუდი ამბავია.

    კოუტინიოც მიემატებინა მესის რა მოხდებოდა :დ

    მერე სატელიტური მოწყობილობის დორს ისეც ბლოკავს როგორც ვიცი თამაშებს და აზრი?სეთ თოფ ბოქსი თუ რაღაც უბედურება ეგ იჭერს ჩვეულებრივ სილქს,
    მომავალში ეგეც იქნება რა თქმა უნდა,მარა ამან ამ კონკრეტულ წელზე გათვალა ალბათ

    კოდი უნდა შეიყვანო ერთხელ და საბოლოოდ მოიხსნება.
    ციფრული სიგნალს ორი ოპერატორი ჰყავს, ერთია სტერეოპლუსი და მანდაა მხოლოდ ეგ უნივერსალი და მხოლოდ ქვეყნის ნაწილია დაფარული.პირველი არხი კი მთელ საქართველოშია თითქმის ციფრულითაც.
    ყველა ვარიანტში ისევ ის ჯობდა რაც იყო...

    ეგ მომავალი სეზონიდან დაიწყებს სილქი ლიგის გაშუქებას.წელს სეზონის დარჩენილი თამაშები 1 არხზე გავა
    დონ პიკე
    სტუმარი [?]
    13 თებერვალი 2018 10:43
    0
    მბამპეს მაგივრად დე ბრუინს ჩავსვავდი მე
    Barca-Camp nou
    სტუმარი [?]
    13 თებერვალი 2018 08:58
    0
    Au siarezma minda rom moigos oqros burti dzaan
    Markoza markoza 12345
    სტუმარი [?]
    13 თებერვალი 2018 01:40
    0
    Kimagram silqze 2 tamashi rogor iqneba 23:45
    ფანი [?]
    13 თებერვალი 2018 00:20
    0
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: becool
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: iniesta ts
    ციტატა: KoCheQsa
    ბიჭებო, პირველ არხზე აღარ გაუშვებენ ლიგას, ძაან ტეხავს. სილქზე იქნება ამიერიდან.

    ცუდია

    რატოა ცუდი მთავარია უნივერსალზე იყოს და დალშე უკეთესიცაა


    1)პირველი და მეორე არხი სატელიტზეც არის და მოსახლეობის ნაწილი დღეს სატელიტური მოწყობილებით სარგებლობს.(ციფრული ყველგან არაა და არ აქვს ყველას მოწყობილობა)
    2)უნივერსალი მართალია ინტერნეტით არის ხელმისაწვდომი, მაგრამ არაა HD ხარისხი და ინტერნეტი არაა ყველასთვის ხელმისაწვდომი.
    3)უნივერსალი უფასოა და არის ერთი არხი, ლიგის მატჩები კი მინუმუმ 2-ია ერთიდაიგივე დროს, რაც იმას ნიშნავს რომ ერთი გუნდის გულშემატკივრები დაიჩაგრებიან. (ყველგან არაა სილქნეტის ტელევიზია ხელმისაწვდომი და ყველა ვერ გადაიხდის გადასახადს სილქ სპორტების ჩასართავად)

    ძალიან ძალიან ცუდი ამბავია.

    კოუტინიოც მიემატებინა მესის რა მოხდებოდა :დ

    მერე სატელიტური მოწყობილობის დორს ისეც ბლოკავს როგორც ვიცი თამაშებს და აზრი?სეთ თოფ ბოქსი თუ რაღაც უბედურება ეგ იჭერს ჩვეულებრივ სილქს,
    მომავალში ეგეც იქნება რა თქმა უნდა,მარა ამან ამ კონკრეტულ წელზე გათვალა ალბათ

    კოდი უნდა შეიყვანო ერთხელ და საბოლოოდ მოიხსნება.
    ციფრული სიგნალს ორი ოპერატორი ჰყავს, ერთია სტერეოპლუსი და მანდაა მხოლოდ ეგ უნივერსალი და მხოლოდ ქვეყნის ნაწილია დაფარული.პირველი არხი კი მთელ საქართველოშია თითქმის ციფრულითაც.
    ყველა ვარიანტში ისევ ის ჯობდა რაც იყო...
    Culé [?]
    13 თებერვალი 2018 00:12
    0
    მეგენი მაშინ მოიგებენ ოქროს ბურთს მესი რომ ბუცებს ლურსმანზე ჩამოკიდებს.
    ფანი [?]
    12 თებერვალი 2018 23:36
    0
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: iniesta ts
    ციტატა: KoCheQsa
    ბიჭებო, პირველ არხზე აღარ გაუშვებენ ლიგას, ძაან ტეხავს. სილქზე იქნება ამიერიდან.

    ცუდია

    რატოა ცუდი მთავარია უნივერსალზე იყოს და დალშე უკეთესიცაა


    1)პირველი და მეორე არხი სატელიტზეც არის და მოსახლეობის ნაწილი დღეს სატელიტური მოწყობილებით სარგებლობს.(ციფრული ყველგან არაა და არ აქვს ყველას მოწყობილობა)
    2)უნივერსალი მართალია ინტერნეტით არის ხელმისაწვდომი, მაგრამ არაა HD ხარისხი და ინტერნეტი არაა ყველასთვის ხელმისაწვდომი.
    3)უნივერსალი უფასოა და არის ერთი არხი, ლიგის მატჩები კი მინუმუმ 2-ია ერთიდაიგივე დროს, რაც იმას ნიშნავს რომ ერთი გუნდის გულშემატკივრები დაიჩაგრებიან. (ყველგან არაა სილქნეტის ტელევიზია ხელმისაწვდომი და ყველა ვერ გადაიხდის გადასახადს სილქ სპორტების ჩასართავად)

    ძალიან ძალიან ცუდი ამბავია.

    კოუტინიოც მიემატებინა მესის რა მოხდებოდა :დ
    ფანი [?]
    12 თებერვალი 2018 23:28
    0
    ციტატა: becool
    ციტატა: O.Dembele
    ციტატა: messi and iniesta
    Silk TV Go

    ეგრე ჩემი ექაუნთიდან გამოვა და ერთდროულად ორი აიპი რომდაფიქსირდეს ერთერთს გაეთიშება ლაივისას და Silk TV Go ეგ აპლიკაცია გადმოწერე გაიარე რეგისტრაცია სილქნეტზე და ჩვეულებრივად უყურებ ოღონდ რეგისტრაციას რომგაივლი შემდეგ მაილზე მოვა აქტივაციის ლინკი რამდენიმე წუთში დაფიქსირდება ექაუნთი და ტელეთი უყურებ არჭირდება თანხა. თუ არასრულწლოვანი ხარ შეიძ₾ება არდაგარეგისტრიროს მანდ

    უფასო არაა ეგ.
    4 ლარი ღირს თვეში.

    გეუბნები უფასოდ არის ჩართული მობილურშითქო ვუყურე სიტი-ლიდსის მთლიან თამაშს და ტანხის გადახდა არმოუტხოვია და შეიძლება თანხის გადახდას კომპიუტერით ყურებისას ითხოვს
    ფანი [?]
    12 თებერვალი 2018 23:27
    0
    ციტატა: O.Dembele
    ციტატა: messi and iniesta
    Silk TV Go

    ეგრე ჩემი ექაუნთიდან გამოვა და ერთდროულად ორი აიპი რომდაფიქსირდეს ერთერთს გაეთიშება ლაივისას და Silk TV Go ეგ აპლიკაცია გადმოწერე გაიარე რეგისტრაცია სილქნეტზე და ჩვეულებრივად უყურებ ოღონდ რეგისტრაციას რომგაივლი შემდეგ მაილზე მოვა აქტივაციის ლინკი რამდენიმე წუთში დაფიქსირდება ექაუნთი და ტელეთი უყურებ არჭირდება თანხა. თუ არასრულწლოვანი ხარ შეიძ₾ება არდაგარეგისტრიროს მანდ

    უფასო არაა ეგ.
    4 ლარი ღირს თვეში.
    ფანი [?]
    12 თებერვალი 2018 23:18
    0
    ციტატა: messi and iniesta
    Silk TV Go

    ეგრე ჩემი ექაუნთიდან გამოვა და ერთდროულად ორი აიპი რომდაფიქსირდეს ერთერთს გაეთიშება ლაივისას და Silk TV Go ეგ აპლიკაცია გადმოწერე გაიარე რეგისტრაცია სილქნეტზე და ჩვეულებრივად უყურებ ოღონდ რეგისტრაციას რომგაივლი შემდეგ მაილზე მოვა აქტივაციის ლინკი რამდენიმე წუთში დაფიქსირდება ექაუნთი და ტელეთი უყურებ არჭირდება თანხა. თუ არასრულწლოვანი ხარ შეიძ₾ება არდაგარეგისტრიროს მანდ
    Culé [?]
    12 თებერვალი 2018 22:55
    0
    ციტატა: O.Dembele
    სასტავ Silk TV Go ჩაიწერეთ და სილქნეტის ყველა არხი გექნებათ უფასოდ

    ძმა ფულს ითხოვს და შენი პაროლი და სახელი მითხარი და ისე შევალ მიდი რა ძმურად
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    imrll
    სტუმარი [?]
    12 თებერვალი 2018 22:38
    0
    ციტატა: getsby
    უცებ მეგონა რომ ჰალამადრიდზე ვიყავი , რა სათაურია ეს რაარის ./

    მეც ეგ უნდა დამეწერა
    Culé [?]
    12 თებერვალი 2018 22:37
    0
    უცებ მეგონა რომ ჰალამადრიდზე ვიყავი , რა სათაურია ეს რაარის ./
    lekino
    სტუმარი [?]
    12 თებერვალი 2018 22:24
    0
    ნეიმარი ერთ ერთი მთავარი კანდიდატია...
    ფანი [?]
    12 თებერვალი 2018 22:23
    0
    ციტატა: maclai1
    ციტატა: O.Dembele
    ციტატა: Barca barca baasarcaaaaaa
    ციტატა: O.Dembele
    სასტავ Silk TV Go ჩაიწერეთ და სილქნეტის ყველა არხი გექნებათ უფასოდ

    გადმოვწერე მაგრამ არ მიხსნის და რატო?

    არვიცი მე თავისუფლად ვუყურებ ტელეთი ახლა ლაივს ყველა სპორტულ არხს

    რანაირად უყურებ გაფიცებ 2 წითის მერე ითიშება ფულს თხოულობს)))

    არვიცი რამდენიხანია ჩართული მაქვს და არმოუთხოვია ჩემთან სიტი-ლიდსის ტამაშს ვუყურებ ახლა განმეორებითს. ალბათ სილქნეტის საიტზე რომვარ რეგისტრირებული მაგიტო არმითიშავს არხს ტორე ფული ნაღდად არგადამიხდია მაქ
    ფანი [?]
    12 თებერვალი 2018 22:14
    0
    ციტატა: Barca barca baasarcaaaaaa
    ციტატა: O.Dembele
    სასტავ Silk TV Go ჩაიწერეთ და სილქნეტის ყველა არხი გექნებათ უფასოდ

    გადმოვწერე მაგრამ არ მიხსნის და რატო?

    არვიცი მე თავისუფლად ვუყურებ ტელეთი ახლა ლაივს ყველა სპორტულ არხს
    Barca barca baasarcaaaaaa
    სტუმარი [?]
    12 თებერვალი 2018 22:11
    0
    ციტატა: O.Dembele
    სასტავ Silk TV Go ჩაიწერეთ და სილქნეტის ყველა არხი გექნებათ უფასოდ

    გადმოვწერე მაგრამ არ მიხსნის და რატო?
    Culé [?]
    12 თებერვალი 2018 22:11
    0
    ციტატა: Giorgi1
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: Giorgi1
    ხვალ ლიგა პირველ არხზე არ იქნება?

    Kii es sezoni iqneba iqeta sezonidam agar iqneba

    აუუუუ მემეგონა აწი აღარ იქნებოდა და ძააან დაგრუზული ვიყავი ტო

    Araa shuaaezonidan vin gawyetfa