ნეიმარის ახალი ტატუ "ბარსელონასთან" ერთად ჩემპიონთა ლიგის მოგებას ეძღვნება

  • 12-02-2018, 21:10
  • ნეიმარის ახალი ტატუ "ბარსელონასთან" ერთად ჩემპიონთა ლიგის მოგებას ეძღვნება

    "ბარსელონას" ყოფილმა ვარსკვლავმა, ნეიმარ ჟუნიორმა, კატალონიურ კლუბში ყოფნის დრო გაიხსენა და "ბლაუგრანასთან" ერთად მოგებული ჩემპიონთა ლიგის აღსანიშნავად, ახალი ტატუ გაიკეთა.

    ბრაზილიელმა, Instagram-ზე, 2 ახალი ტატუს ფოტო გამოაქვეყნა. ერთ-ერთ მათგანზე ჩემპიონთა ლიგის თასი და წარწერა 06.06.2015 არის გამოსახული. ისედაც ყველაფერი ცხადია და ნეიმარის მინაწერიც ამას ადასტურებს, რომ ეს ტატუ "ბარსელონასთან" ერთად ჩემპიონთა ლიგის 2015 წლის 6 ივნისს მოგებას ეძღვნება. გადამწყვეტ მატჩში, რომელშიც "ბარსამ" "იუვენტუსი" 3:1 დაამარცხა, კატალონიელთაგან მესამე გოლი სწორედ ბრაზილიელმა გაიტანა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ნეიმარი
    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    13 თებერვალი 2018 13:22

    ციტატა: დონ პიკე
    ციტატა: GioUmtiti23
    ციტატა: LeriZoidze
    ბიჭებო რეალის მეტი ლივერპულის კი იუვუნტუსის 1 იქსი და სიტის მოგებააა
    დაიდება დიდი თანხაა ამბილეთზე ?

    სიტის ამოვაგდებდი მე პირადად,შეიძლება მეორე თამაშისთვის შეინახონ

    ლევეს 2 იქსი იუვეს ერთიანი რეალის მეტი და სიტის ვერ ვენდობი,ტოტალიზატორის პონტში თორე ისე გადაუვლის რომ უნდოდეს,რაის ბაზელი

    იუვენტუსი-ტოტენჰემი. ვფიქრობ ტოტენჰემი გავა, ყოველშემთხვევაში დიდი სურვილი მაქ გავიდეს

    0
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Dato112
    Dato112 სტუმარი [?]

    13 თებერვალი 2018 11:44

    rqto ggoniat rom ver moigebs vervitan aset bavshvur bazars chempexebs moitebso da asetebi warmatebebi vusurvot nemos martalia gvigalata magram aseti saqcieli rasizmis tolpasia

    0
    დონ პიკე
    დონ პიკე სტუმარი [?]

    13 თებერვალი 2018 10:47

    ციტატა: GioUmtiti23
    ციტატა: LeriZoidze
    ბიჭებო რეალის მეტი ლივერპულის კი იუვუნტუსის 1 იქსი და სიტის მოგებააა
    დაიდება დიდი თანხაა ამბილეთზე ?

    სიტის ამოვაგდებდი მე პირადად,შეიძლება მეორე თამაშისთვის შეინახონ

    ლევეს 2 იქსი იუვეს ერთიანი რეალის მეტი და სიტის ვერ ვენდობი,ტოტალიზატორის პონტში თორე ისე გადაუვლის რომ უნდოდეს,რაის ბაზელი

    0
    ლეო მესი 10
    ლეო მესი 10 სტუმარი [?]

    13 თებერვალი 2018 01:51

    ბიჭებო კაით რა რა პარიზი ხო იცით რო რეალი რეალი მადრიდი ვაპშე სხვა თEEMAაა მე ბარსას ფანივარ მარა ვაღიარებ რო რეალი მაინც სხვა კლასია რელი მაინც ჩვენია რა და აი პარიზი იმენა ფუუუუუუ მეზიზღება ეგ გუნდი

    0
    Mesxi
    Mesxi სტუმარი [?]

    13 თებერვალი 2018 00:34

    aci chems fexebs moigebsss

    0
    გასულია
    becool ფანი [?]

    12 თებერვალი 2018 23:40

    ციტატა: maclai1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ნელა ნელა ხვდება რა ზღრენიც ჭამა ბარსადან რო წავიდა

    ჯერ სადარი ეხლა კიდე კარგ პონტში ლიგიდან რო გამოვარდება აი მანდ დაეწყება სერიოზული ფსიქოლოგიური ჩაჯმები

    რეალთან არა მგონია გამოვარდნენ...
    პსჟს ვგულშემატკივრობ მინდა რელს აჭამონ და მერე გამოვარდნენ 1/4 ფინალში.

    0
    GioUmtiti23
    GioUmtiti23 სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 23:17

    ციტატა: LeriZoidze
    ბიჭებო რეალის მეტი ლივერპულის კი იუვუნტუსის 1 იქსი და სიტის მოგებააა
    დაიდება დიდი თანხაა ამბილეთზე ?

    სიტის ამოვაგდებდი მე პირადად,შეიძლება მეორე თამაშისთვის შეინახონ

    0
    LeriZoidze
    LeriZoidze სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 22:53

    ბიჭებო რეალის მეტი ლივერპულის კი იუვუნტუსის 1 იქსი და სიტის მოგებააა
    დაიდება დიდი თანხაა ამბილეთზე ?

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 22:00

    რეალი პსგ-ს ველოდები.არ მაინტერესებს რომელი გავარდება.

    0
    Dato112
    Dato112 სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 21:55

    ase mgonia ro nemo pulisgamo kiara mamamisis gamo wavida rac arvicit imas nu vlaparakobt ra

    0
    leo leo magariaaaaaa
    leo leo magariaaaaaa სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 21:55

    მაშინ სად მიდიოდა

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    12 თებერვალი 2018 21:53

    იცის რო ბოლოა smile

    0
    lupo
    lupo სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 21:24

    ესე თუ გიყვარდა რას წახვედი

    0
    Xvicha
    Xvicha სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 21:24

    Mgoni fexia

    0
    Xvicha
    Xvicha სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 21:17

    Mag saqciels mteli cxovreba inaneb mamikos bicho.

    0
    dembelishe
    dembelishe სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 21:15

    arxar girsi mara momenatre brazlielo cancara

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    12 თებერვალი 2018 21:15

    იმედია მეორედ ვერ აწევ ამ თასს

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    პარტნიორები
    Flashscore.ge