ენრიკე სერესო: "ატლეტიკოს" ტიტულისთვის ბრძოლაში "ბარსელონასთვის" კონკურენციის გაწევა შეუძლია

  • 12-02-2018, 17:40
  • ენრიკე სერესო: "ატლეტიკოს" ტიტულისთვის ბრძოლაში "ბარსელონასთვის" კონკურენციის გაწევა შეუძლია

    მადრიდის "ატლეტიკოს" პრეზიდენტი, ენრიკე სერესო მიიჩნევს, რომ მის კლუბს ლა ლიგის ტიტულისთვის ბრძოლაში "ბარსელონასთვის" კონკურენციის გაწევა შეუძლია.

    "ატლეტიკო" ტიტულისთვის ბოლომდე იბრძოლებს. "ბარსელონასთან" თამაშს მალე გავმართავთ და შანსი გვექნება, ქულათა სხვაობა კიდევ უფრო შევამციროთ და სეზონის ბოლო ნაწილი საინტერესო გავხადოთ". - აცხადებს სერესო.

    "ბარსელონას" და მადრიდულ კლუბს შორის სხვაობა, კატალონიური კლუბის მიერ ზედიზედ 2 შეხვედრაში დაკარგული ქულების შემდეგ, 7 ქულამდე შემცირდა. ამ გუნდების დაპირისპირება "კამპ ნოუზე", 4 მარტს გაიმართება, იქამდე კი "ბარსა" ლა ლიგაში "ეიბართან", "ჟირონასთან" და "ლას პალმასთან" გაარკვევს ურთიერთობას. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    kaxikaxi
    kaxikaxi სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 23:18

    აუუხხ...ორი ფრე ითამაშა გუნდმა და ამოიღეს ხმა stuck_out_tongue_winking_eye smile stuck_out_tongue_closed_eyesამას თვითონვე არ ჯერა თავისი ნათქვამი :)

    0
    გასულია
    GioO_FCB Culé [?]

    12 თებერვალი 2018 20:49

    ციტატა: me da barca
    . "ბარსელონასთან" თამაშს მალე გავმართავთ და შანსი გვექნება, ქულათა სხვაობა კიდევ უფრო შევამციროთ"----------ანუ ბარსას მოვუგებთო და შევამცირებთო, მაგრამ რომ გაიზარდოს? 1:0 -ით სანამდე გაქაჩავთ. ვერ ვიტან ასეთ გუნდებს, შედეგი, შედეგი და კიდევ ერთხელ შედეგი. რასაც ქვია ლამაზი, სანახაობრივი მხარე ფეხებზე კიდიათ.

    ეჰ, ჩვენ ეგეთ გუნდს ვემსგავსებით ზუსტად...

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    12 თებერვალი 2018 19:05

    7 qula bevri araperi mara davujero atle.ar dakargavs qulebs ?

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    12 თებერვალი 2018 18:41

    არა მგონია გადაგვასწროს

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 18:40

    ატლეტიკოს მოვუგებთ კამპ ნოუზე.

    0
    გასულია
    QIROESTA ფანი [?]

    12 თებერვალი 2018 18:28

    სირიაააა

    0
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    12 თებერვალი 2018 18:28

    3 თამაშით ვჯობივართ ატლეს და დაჟე 3 ფრე რო ვითამაშოთ მაინც ვუსწრებთ, დიდი უპირატესობაა 7 ქულაც მარა ასე უაზროდ აღარ უნდა კარგონ ქულები, მარა ატლეც დაკარგავს ქულებს, 15 თამაშიდან მინიმუმ 3ს მგონია რო გატეხავს

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    Arthur Melo [?]

    12 თებერვალი 2018 18:28

    სალაჰი მაგარია კი, მაგრამ დემბელეს ასაკში რას წარმოადგენდა? დემბელემ ბუნდესლიგაში შესანიშნავი სეზონი ჩაატარა და დორტმუნდის ლიდერი იყო ფაქტიურად. მაქვს მე დემბელეს იმედი და დარწმუნებული ვარ კრიტიკოსებს დაადუმებს.

    0
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    12 თებერვალი 2018 18:24

    თან ატლეტიკოს აღარაფერი და რჩა ლა ლიგის მეტი და გამწარებულები არიან

    0
    გასულია
    Arthur Melo [?]

    12 თებერვალი 2018 18:03

    ბარსა არ დაკარგავს ლა ლიგას, გამოირიცხულია ეგ ამბავი. ატლეტიკოც პახოდუ მთლიან სეზონს უშევდომოდ ითამაშებს? ჩვენ ვიღებთ, იქ რეალთან აქვთ თამაშები. ყველაფერი გამოსწორდება და მალე ვიხილავთ სასურველ ბარსას, პატარა ჩავარდნები კიდე ხანდახან იქნება ბუნებრივა. ენრიკეს პირველი სეზონი გაიხსენეთ თუნდაც, მალაგასთან რო წავაგეთ სახლში. და მაგ სეზონში ვაფშე ცოტა უცნაურად ვთამაშობდით, ატკეტოკოსთან თამაშის მერე აიწყვიტა გუნდნა და ტრიპლეტი დადო.

    0
    Roma-barca
    Roma-barca სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 17:56

    ბიჭებო თქვენი დახმარება მჭირდება ამ საიტზე ახალი დარეგისტრირებული ვარ და ტელეფონით კომენტარზე პასუხი ღოგორ უნდა გაცეე

    0
    lupo
    lupo სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 17:54

    არაფერი არ შეილება ეს ატლეტიკო არაა ისეთი რომ ჩვენს სტადიონზე მოგვიგოს თამაში რომ მოვუგებთ ჩვენთან დასრუდლება ყველაფერი

    0
    gio-barca29
    gio-barca29 სტუმარი [?]

    12 თებერვალი 2018 17:49

    შეიძლება ნამდვილად

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge