უსმან დემბელემ ვარჯიში გამოტოვა

უსმან დემბელემ ვარჯიში გამოტოვა

"ბარსელონას" ფრანგი შემტევი უსმან დემბელე, რომელმაც ტრავმა ახლახანს მოირჩინა, დღევანდელ ვარჯიშზე არ გამოჩენილა.

"ხეტაფესთან" გუშინ გამართული შეხვედრის (0:0) შემდეგ, დღეს, გუნდმა აღდგენითი ვარჯიში ჩაატარა. ყველასთვის მოულოდნელად, ვარჯიშზე არ გამოჩენილა უსმან დემბელე, რომელმაც დაახლოებით ერთთვიანი უქმობის შემდეგ, გუშინ პირველი თამაში ჩაატარა. Sport-ის ცნობით, ამის მიზეზი ისაა, რომ ფრანგ ფეხბურთელს მუცელი სტკივა.

დღევანდელ შეხვედრაში, "ბარსა ბ"-დან, მონაწილეობა ადრია ორტოლამ, ტარინმა, მარკ კარდონამ, კუენკამ და ახალწვეულებმა ბალუ ტაბლამ და მარკუს მაკგინმა მიიღეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    13 თებერვალი 2018 03:02
    0
    Samwuxarod zogma fexburtis yurebas unda sheeshvas da an figurul srials an balets unda chaujdes. Dembelem rom goli gaitanos mere exla vinc landzgavt 99% gaagmertebs vici
    გულშემატკივარი [?]
    12 თებერვალი 2018 23:20
    0
    Tqven messis gverdit tamashi advili xo ar ggoniat )) ? Mitumetes amxela avansebis , gadaxdili tanxis da asakidan gamomdinare.. Ras ver xedavt dembeles nichs ? )) iniesta ro shemodioda shecvlaze magis asakshi da shtangas urtyamda vaginebdi xolme :D iq ronaldinho iyo da rtulia msoflios sauketeso fexburtelis gberdit dadge da rame iseti gaaketo rac gaakvirvebs gulshematkivars da moewoneba.. dembele aucileblad gaamartlebs imeds magram meore Messi ar ganmeordeba ra tqma unda , ubralod adaptacia aqvs gasavleli . Ase rom imedia tqvensavit ar iazrovneben isini visac dembeles barcelonur momavalze gavlenis moxdena sheudzlia ..me vfiqrob am sezonshive gaibrwyinebs ise ro gagaocebt , sezonshi tu ara mimdinare wels mainc :) ..
    Shakoo__
    სტუმარი [?]
    12 თებერვალი 2018 20:21
    0
    ვიტინიო მევასება ძალიან . რასიტყვით?
    ფანი [?]
    12 თებერვალი 2018 19:25
    0
    ციტატა: bagratichi
    ციტატა: ზორო
    ციტატა: mettal
    20 წლის ბავშვზე რო იტყვი არ ამართლებსო რაღა უნდა ელაპარაკო ასეთ ფანს.ბარსაში გადმოსვლიდან მალევე 4 თვიანი ტრავმა მიიღო ,მერე კი ერთ თვიანი,სეზონის ნახევარი გავიდა და მხოლოდ რამდენიმე მატჩი ჩაატარა,ადაპტაციაც აგაუვლია ჯერ.წარმოიდგინეთ თქვენი თავი 20 წლის ასაკში(ვინც 20 წელზე ზემო ხართ) ,მიდიხარ ბარსაში,მოისაზრები ნეიმარის შემცვლელად და გუნდის ძირითად წევრად და უცებ 5 თვე ვერ თამაშობ ტრავმის გამო,პახოდუ ყველა ბევრს მოელის შენგან.უბრალოდ ამის შემდეგ წარმოიდგინეთ რა სიტოაციაში იქნები მოედანზე ყოფნისას,ან მის გარეთ და არ დაგვავიწყდეს რო მხოლოდ 20 წლისაა.სისულელეა ილაპარაო იმაზე რო ვერ გაამართლებს .100%ით დარწმუნებული ვარ რო დიდი ფეხბურთელი გახდება და ბარსაშიც ბევრს მიაღწევს ძაან მალე.უბრალოდ ჩადგეს ძირითადში და რამდენიმე მატჩში ნახავთ რა შეუძლია.ბავშვური ლაპრაკია და მეტი არაფერი იმის თქმა რო არ ამართლბს,სისლელეა.არ ვიცი რა ვთქვა მეტი,უბრალოდ აცადეთ,150 მილიონს ტყუილდ არავინ იხდის,პროფესიონალებმა შეაფასეს და მათ ბევრად უკეთ იციან გაამართლებს თუ არა

    ხოდა ამხელა ფული ტყვილაროგადაიქნიეს საქმეც მაგაშია არასწორი მოძრაობებიდა ეს ზენონი დაამთავრა.მერე რსიქნება კაცმა არიცის როგირ გააგრძელებს

    ეს ერთი თამაშით შეფასება ძაან მაგარი იცით რა , ტიპისგან რასმორლოდნენ ამდენი ხნის გასვლის და დაბრუნების მერე? რაუნდაექნაა? მასე მესიმაც ვერაფერი ვერქნა იმთამაში და გაუშვათ გუნდიდან ვეღარ თამაშობს. სუარესი კიგაუშვით უკვე ამთამაშამდე გრიზმანი ვინჩი ფეხებიაო და ახლა სასწრაფოდ მოსაყვანიაო იწერება აქ. უბრალოდ ცოტა დაუკვირდით და მოითმინეთ ხოუნდა შეეწყპს გუნდს ასე ჰარიჰარალეზე არაა ფეღბურთის თამაში, როგორ აფასებთ ტიპებს ერთი და თუგინდა ხუთი თამაშით როცა ყოველ თამაშს ტრამვიდან დაბრუნებული თამაშობს. კოუტინიო ვალენსიასთან თამაშის მერე ლეგენდა იყოო ჩვენი და მომავალიაო და მესის ეგ შეცვლისო და რავიცი რაარ წავიკითხე, დღეს კი ვერგაამართლა და გასაშვებიაოო
    საღოლ თქვეენ

    იცი რა მეგობარო? ვინ აღიარა ვარსკვლავად? რატო გადაიხადეს ასეთი დიდი თანხა? და მერე რას ვითხოვთ? მაშინ ბარსა ბ დან გადმოსულს რა უნდა უთხრან? მაგ ლოგიკით იმათ მეორე შანსი საერთოდ არ აქვთ...
    bagratichi
    სტუმარი [?]
    12 თებერვალი 2018 19:16
    0
    ციტატა: ზორო
    ციტატა: mettal
    20 წლის ბავშვზე რო იტყვი არ ამართლებსო რაღა უნდა ელაპარაკო ასეთ ფანს.ბარსაში გადმოსვლიდან მალევე 4 თვიანი ტრავმა მიიღო ,მერე კი ერთ თვიანი,სეზონის ნახევარი გავიდა და მხოლოდ რამდენიმე მატჩი ჩაატარა,ადაპტაციაც აგაუვლია ჯერ.წარმოიდგინეთ თქვენი თავი 20 წლის ასაკში(ვინც 20 წელზე ზემო ხართ) ,მიდიხარ ბარსაში,მოისაზრები ნეიმარის შემცვლელად და გუნდის ძირითად წევრად და უცებ 5 თვე ვერ თამაშობ ტრავმის გამო,პახოდუ ყველა ბევრს მოელის შენგან.უბრალოდ ამის შემდეგ წარმოიდგინეთ რა სიტოაციაში იქნები მოედანზე ყოფნისას,ან მის გარეთ და არ დაგვავიწყდეს რო მხოლოდ 20 წლისაა.სისულელეა ილაპარაო იმაზე რო ვერ გაამართლებს .100%ით დარწმუნებული ვარ რო დიდი ფეხბურთელი გახდება და ბარსაშიც ბევრს მიაღწევს ძაან მალე.უბრალოდ ჩადგეს ძირითადში და რამდენიმე მატჩში ნახავთ რა შეუძლია.ბავშვური ლაპრაკია და მეტი არაფერი იმის თქმა რო არ ამართლბს,სისლელეა.არ ვიცი რა ვთქვა მეტი,უბრალოდ აცადეთ,150 მილიონს ტყუილდ არავინ იხდის,პროფესიონალებმა შეაფასეს და მათ ბევრად უკეთ იციან გაამართლებს თუ არა

    ხოდა ამხელა ფული ტყვილაროგადაიქნიეს საქმეც მაგაშია არასწორი მოძრაობებიდა ეს ზენონი დაამთავრა.მერე რსიქნება კაცმა არიცის როგირ გააგრძელებს

    ეს ერთი თამაშით შეფასება ძაან მაგარი იცით რა , ტიპისგან რასმორლოდნენ ამდენი ხნის გასვლის და დაბრუნების მერე? რაუნდაექნაა? მასე მესიმაც ვერაფერი ვერქნა იმთამაში და გაუშვათ გუნდიდან ვეღარ თამაშობს. სუარესი კიგაუშვით უკვე ამთამაშამდე გრიზმანი ვინჩი ფეხებიაო და ახლა სასწრაფოდ მოსაყვანიაო იწერება აქ. უბრალოდ ცოტა დაუკვირდით და მოითმინეთ ხოუნდა შეეწყპს გუნდს ასე ჰარიჰარალეზე არაა ფეღბურთის თამაში, როგორ აფასებთ ტიპებს ერთი და თუგინდა ხუთი თამაშით როცა ყოველ თამაშს ტრამვიდან დაბრუნებული თამაშობს. კოუტინიო ვალენსიასთან თამაშის მერე ლეგენდა იყოო ჩვენი და მომავალიაო და მესის ეგ შეცვლისო და რავიცი რაარ წავიკითხე, დღეს კი ვერგაამართლა და გასაშვებიაოო
    საღოლ თქვეენ
    ფანი [?]
    12 თებერვალი 2018 19:08
    0
    ეს ვინ .....ლიფონა იყიდეს ბლიად...სუფთა ჩამოსხმაა რა..
    Culé [?]
    12 თებერვალი 2018 18:59
    0
    Dembele iqedan moyolebuli ar mevaseba rac aman barsas gamo dortmundis varjishebis gacdena daiwyo. Ar vici vin ras fiqrobs am sakitxze magram misi saqcieli chemtvis gaumartlebelia. (dortmundi gulze ar mexateba magram misi saqcieli iyo gundis .fabebis upativcemuloba. Tipma profesiuli kontraqtis pirobebi daargvia.) rac sheexeba mis barsashi asparezobas didi imedebi ar maq. Ghmertma qnas gaamartlos magram jerjerobit 100 dan 0.1 qula ergeba
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გულშემატკივარი [?]
    12 თებერვალი 2018 18:58
    0
    ციტატა: Dato112
    ertxel argamocxadda da daiwyet isev xval iqneba eibartanac dziritadshic da chelstanac cota rom moitminot araa? amdexan itminet da gavdlot kide cotwxan da tu qm sezonis naxevqric chaagdo mere martla vifiqrot salahze an grizmanze

    an mbapec sheidzleba tugamoushva psgm

    psj jer ar hyavs nayidi mbape :) ijarit Ari's psjshi :)
    Culé [?]
    12 თებერვალი 2018 18:56
    0
    ციტატა: FAN OF BARCELONA
    უკვე სასაცილოა :D

    სასაცილო კიარა სატირალია უკვე 150 მილიონად გრიზმანს იყიდდა თან გამოცდილია ლალიგაში
    Culé [?]
    12 თებერვალი 2018 18:51
    0
    მთავარია ის შიში რაცააქვს გადაალახვინონ..იმის გამოც უჭირს რომ ბარსელონას მოკლე მოკლე პასები საჯარიმოსთან განსხვავდება მისი სტილისგან...ამან ბურთის გაგდება იცის და აქ იმდნეი მანძილი რომ არააქვს რთულია უფრო.. მიეჩვევაა.. მთავარია არ ქონდეს შიში და ფანებიც გვერდში დაუდგნენ.. ბავშვია ჯერ რა უნდა მოთხოვოო ამდენი ტრამვის მერე
    Culé [?]
    12 თებერვალი 2018 18:31
    0
    20 წლის ბავშვზე რო იტყვი არ ამართლებსო რაღა უნდა ელაპარაკო ასეთ ფანს.ბარსაში გადმოსვლიდან მალევე 4 თვიანი ტრავმა მიიღო ,მერე კი ერთ თვიანი,სეზონის ნახევარი გავიდა და მხოლოდ რამდენიმე მატჩი ჩაატარა,ადაპტაციაც აგაუვლია ჯერ.წარმოიდგინეთ თქვენი თავი 20 წლის ასაკში(ვინც 20 წელზე ზემო ხართ) ,მიდიხარ ბარსაში,მოისაზრები ნეიმარის შემცვლელად და გუნდის ძირითად წევრად და უცებ 5 თვე ვერ თამაშობ ტრავმის გამო,პახოდუ ყველა ბევრს მოელის შენგან.უბრალოდ ამის შემდეგ წარმოიდგინეთ რა სიტოაციაში იქნები მოედანზე ყოფნისას,ან მის გარეთ და არ დაგვავიწყდეს რო მხოლოდ 20 წლისაა.სისულელეა ილაპარაო იმაზე რო ვერ გაამართლებს .100%ით დარწმუნებული ვარ რო დიდი ფეხბურთელი გახდება და ბარსაშიც ბევრს მიაღწევს ძაან მალე.უბრალოდ ჩადგეს ძირითადში და რამდენიმე მატჩში ნახავთ რა შეუძლია.ბავშვური ლაპრაკია და მეტი არაფერი იმის თქმა რო არ ამართლბს,სისლელეა.არ ვიცი რა ვთქვა მეტი,უბრალოდ აცადეთ,150 მილიონს ტყუილდ არავინ იხდის,პროფესიონალებმა შეაფასეს და მათ ბევრად უკეთ იციან გაამართლებს თუ არა
    ფანი [?]
    12 თებერვალი 2018 18:26
    0
    წაშავდეს აქედან რა საერთოს რატომ მოიყვანეს რა თავიდანვე არ მევასებოდა
    Leo22
    სტუმარი [?]
    12 თებერვალი 2018 18:20
    0
    რაიყოთ ხალხო ბარსამ სამედიცინო შტაბს საკვლევი ობიექტი მოუყვანა.. მუცლის ტკივილი გაუვლის ფეხზე არ დაემართოს რამე.
    Dato112
    სტუმარი [?]
    12 თებერვალი 2018 18:10
    0
    ertxel argamocxadda da daiwyet isev xval iqneba eibartanac dziritadshic da chelstanac cota rom moitminot araa? amdexan itminet da gavdlot kide cotwxan da tu qm sezonis naxevqric chaagdo mere martla vifiqrot salahze an grizmanze

    an mbapec sheidzleba tugamoushva psgm
    Dhshs
    სტუმარი [?]
    12 თებერვალი 2018 18:04
    0
    Yvelqze Cudi transferi Andre gomesze cudic ki gomesssi cota mainc girda da moedanze dadis mainc da es kide fortxavs Sami tamashi da tramva egreve tan kide iset ragacas cams ro deda etyneba jobia gayidon sanam Ami's reabilitacia dajda magdenive venacvale kous da paus
    Culé [?]
    12 თებერვალი 2018 18:04
    0
    უკვე სასაცილოა :D
    Culé [?]
    12 თებერვალი 2018 17:43
    0
    რატო აჭმევთ ამ ხალხს ლობიოს ვარჯიშის წინ?
    გულშემატკივარი [?]
    12 თებერვალი 2018 17:32
    0
    vxedavt ro dembele sul tranmvas igebs. amitom. sjobs barsam ifiqros da moiyvanon grizmani Sanam surs grizmans barcashi tamashi tore sxva klubi agvaxevs magas da mere Roca gviania iqneba mere vityvit neta moeyvanato grizmani :)
    გულშემატკივარი [?]
    12 თებერვალი 2018 17:29
    0
    ციტატა: ზორო
    მე რასაც ვხედავ ბარსაში იმას ვლაპარაკობდა დორტმუნდიდა ნაკრები არმაინტერესებს ფაქტია არმართლდება მაგის ტრანსფერი

    getanxmebi mec eg vtqvi ramodenime dgis win komentarebshi. dembele barcas ar gamoadgeba tqo magram mitxres cdebio dembelestan dakavshirebit da azrze ar xaro, magram rasac vxedavt imas vidzaxi. dembelestan magivrad mbape to eyidat dzaan magari iqneboda tan tu daakvirdebit mbapes tamashs , dafrinavs tipi da magali donis fexburts tamashobs. :) da ro idzaxiit ro grizmani ar gvjirdebao imitom ro dembele gvyavso male shicvlit azrs. me piriqit gamixardeba ro bevrs miagwios dembelem barcastan ertad. magram ragac ar mgonia ro gaamartlos. :)

    გულშემატკივარი [?]
    12 თებერვალი 2018 17:00
    0
    itogshi es bichi magari sheshinebulia 1-2 chiqa chaartyas sanam satanashot gamova gambedaoba moemateba