„ბარსა“ გრიზმანის ტრანსფერში გომეშს ჩართავს?

„ბარსა“ გრიზმანის ტრანსფერში გომეშს ჩართავს?

"ბარსელონას" ნახევარმცველმა, ანდრე გომეშმა კარიერა, შესაძლოა, "ატლეტიკოში" გააგრძელოს.

კატალონიურ კლუბს სურს პორტუგალიელი ანტუან გრიზმანის ტრანსფერში ჩართოს, რითაც ფრანგის ფასს შეამცირებს, იტყობინება Express.

ადრე გავრცელებული ინფორმაციით, "ბლაუგრანას" ანდრეს გაშვება ზამთარში სურდა, მაგრამ მსურველები არ გამოჩნდნენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    პავლე
    სტუმარი [?]
    7 თებერვალი 2018 22:43
    0
    როგორც ჩანს მართლა გადაწყვეტილია გრიზმანის მოყვანა, ალბათ 7 ნომერი მაგისთვის შეინახეს.
    Guro messi
    სტუმარი [?]
    7 თებერვალი 2018 18:22
    0
    არ გვინდა გრიზმანი არაა.ჯასტინ კლუივერტი იყიდონ
    Thinker
    სტუმარი [?]
    7 თებერვალი 2018 00:15
    0
    სად აყენებენ ? ვის სვამენ სკამზე სუარესს ? რაღად უნდათ
    ფანი [?]
    6 თებერვალი 2018 22:52
    0
    უფასოდ წაიყვანონ თუ უნდათ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    მესი სუარესი 10 9
    სტუმარი [?]
    6 თებერვალი 2018 19:34
    0
    დიდად არ მინდოდა გრიზი მარა თუ მართალია ძAნ მაგარი იქნება
    ფანი [?]
    6 თებერვალი 2018 19:01
    0
    არ მგონია ეს სიმართლე იყოს,ბასას გრიზმანი არ ჭირდება, უფრო ვინმე ახალგაზრდა თავდამსხმელი, პერსპექტივით ჯობია, კარგი მომოვალი უჩანს კლაივერტს აიაქსიდან, უნდა დააკვირდენ სკაუტებმა , არც ისე ძვირი ღირს ალბათ.
    khinko
    სტუმარი [?]
    6 თებერვალი 2018 18:19
    0
    ლიგა 1-ის ყველაზე მაღალანაზღაურებად ფეხბურთელთა პირველი ათეული შემდეგნაირად გამოიყურება:

    1. ნეიმარი ("პსჟ") - 3,067 მილიონი ევრო თვეში

    2. ედინსონ კავანი ("პსჟ") - 1,54 მლნ

    3. კილიან მბაპე ("პსჟ") - 1,5 მლნ

    4. ტიაგო სილვა ("პსჟ") - 1,33 მლნ

    5-6. ანხელ დი მარია ("პსჟ") - 1,12 მლნ

    5-6. მარკინიოსი ("პსჟ") - 1,12 მლნ

    7. ტიაგო მოტა ("პსჟ") - 0,87 მლნ

    8. ხავიერ პასტორე ("პსჟ") - 0,77 მლნ

    9. რადამელ ფალკაო ("მონაკო") - 0,75 მლნ

    10. დანი ალვეში ("პსჟ") - 0,7 მლნ
    აგენს შიგ ხოარ აქვთ
    Culé [?]
    6 თებერვალი 2018 18:05
    0
    გომეში წაიყვანონ და გრიზმაანი არ გვინდა
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    Culé [?]
    6 თებერვალი 2018 17:12
    0
    ციტატა: (გიო)
    საერთოდ არ მინდა ბარსაში ვიხილო + ძაან ძვირიც დაგვიჯდება მაგ ფულის გამოყენება კი უფრო უკეთესად შეიძლება.

    100 ia gamosasyidi rac iapia am kalibris igrokistvis dgeis pasebit
    Culé [?]
    6 თებერვალი 2018 17:04
    0
    საერთოდ არ მინდა ბარსაში ვიხილო + ძაან ძვირიც დაგვიჯდება მაგ ფულის გამოყენება კი უფრო უკეთესად შეიძლება.
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    Leo22
    სტუმარი [?]
    6 თებერვალი 2018 16:59
    0
    ძალიან დიდი სისულელეა. ასეთ სირობების დაწერას ჯობია გაჩუმდნენ. ბლიად Express არა ჩობანი კიდევ. ვალვერდეს სტილში 100%% ჯდევა გომეშის თამაში. რაც მთავარია ენდობა ვალვერდე და შეცვლებზე როტაციეების მხრივაც სრულ ნდობას უცხადებს. ისეთი ფეხბურთელი როგორიც გომეშია ბარსაში არაა ამ ეტაპზე ცუდია თუ კარგია მწვრთნელის დავალებულ შავზე შავს სამუშაოს ასრულებს.. ამ კაცის ლანძღვა უბრალოდ მოდაშია და მეტი არფერი. ამაზე უკეთესი ვინ ყავს ბარსას დენისი ვიდალი თუ ალკასერი ზამენაზე? აქედან ვერცერთი ვერ ააკეთებს შავ სამუშაოს..
    bagratichi
    სტუმარი [?]