Marca: რობერტომ "ბარსელონასთან" ახალი კონტრაქტი შეათანხმა

  • 18-01-2018, 22:20
  • Marca: რობერტომ "ბარსელონასთან" ახალი კონტრაქტი შეათანხმა

    "ბარსელონა" სერჟი რობერტოს კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან ახლოსაა.

    Marca-ს ინფორმაციით, მხარეები ახალ ხელშეკრულებაზე შეთანხმდნენ, რომელიც 2022 წლამდე იქნება გათვლილი. ოფიციალურად ამის შესახებ უახლოეს დღეებში გამოცხადდება.

    რობერტოს ამჟამინდელი კონტრაქტი კატალონიურ კლუბთან 2019 წლამდეა გათვლილი, ხოლო გამოსასყიდი თანხა 40 მილიონ ევროს შეადგენს.

    პრესის ცნობით, ახალ შეთანხმებაში გამოსასყიდი თანხა 400 მილიონი იქნება, მაგრამ ოფიციალურად ეს ჯერ არ დასტურდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    18 იანვარი 2018 23:56

    მაგარია რობერტო <3

    0
    გასულია
    BARCELONA(iniesta) ფანი [?]

    18 იანვარი 2018 23:40

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Berlinetta♥
    მინას მიცეს ოფიციალურად ნომერი , კოუტინიოს არა, არადა არდა წასულია 7 თავისუფალი მაგრამ არ აძლევენ ... ეს უკვე გრიზმანს ნიშნავს


    ჰმმმ ... იქნებ ჯერ დოკუმენტაციაა მოსაგვარებელი ან რამე ეგეტი .. ითამასა უკვე არდამ ? ისე კოუს 7 ნომერი არ მოუხდება

    ციტატა: xuro
    უძღებმა შვილმა-ჯიქიამ მგონი მყესები გაიწყვიტა. ვიდეო ვნახე როგორ ღრიალებდა...ყველაფრის მიუხეავა, არ მესიამოვნა


    ვინ ?

    მე როგორც მივხვდი ფეხბურთელ ჯიქიაზეა საუბარი.ჯიქია ქართველია და რუსეთის ნაკრებში თამაშობს.ალბათ ამიტომ უწოდებს xuro უძღებ შვილს

    0
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    18 იანვარი 2018 23:07

    მინას მიცეს ოფიციალურად ნომერი , კოუტინიოს არა, არადა არდა წასულია 7 თავისუფალი მაგრამ არ აძლევენ ... ეს უკვე გრიზმანს ნიშნავს

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    xuro
    xuro სტუმარი [?]

    18 იანვარი 2018 23:02

    უძღებმა შვილმა-ჯიქიამ მგონი მყესები გაიწყვიტა. ვიდეო ვნახე როგორ ღრიალებდა...ყველაფრის მიუხეავა, არ მესიამოვნა

    0
    donSergio
    donSergio სტუმარი [?]

    18 იანვარი 2018 22:56

    Eee me megona samudamos gauformebdnen.imedia momavali kontraqti iqneba uvado

    0
    გასულია
    getsby Culé [?]

    18 იანვარი 2018 22:55

    თასზე კოუ როგორ გვჭირდება რო წავაგოთ ტეხავს..

    0
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    18 იანვარი 2018 22:45

    Bartush ras svam? gvaswavle ram mogxoda ase?))
    Kargia kargi! Tore mouriniom cera titi gaiketa ert adgilas sanam ar viyidi ar gamovigebo)
    Tavze gadaityna satransfero fanjara raserchan am vajkacs


    Arc arasdros ar jmotavda nagdad. Suarezi, neimari, gomesebi da tutanebi dajda marto 100) umto, cou. Itogshi visac daado xeli samwrtvnelom yvela gaucharxa

    0
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    18 იანვარი 2018 22:25

    Bartush ras svam? gvaswavle ram mogxoda ase?))
    Kargia kargi! Tore mouriniom cera titi gaiketa ert adgilas sanam ar viyidi ar gamovigebo)

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV