კოუტინიომ ტრანსფერის ღირებულების ნაწილი თავად გადაიხადა

  • 8-01-2018, 12:42
  • კოუტინიომ ტრანსფერის ღირებულების ნაწილი თავად გადაიხადა

    თუ ინგლისურ პრესას დავუჯერებთ, ფილიპე კოუტინიოს "ბარსელონაში" გადასვლა იმდენად სურდა, რომ საკუთარი ჯიბიდან 13 მილიონი ევრო გაიღო.

    გავრცელებული ინფორმაციით, "ლივერპულმა", კოუტინიოს სანაცვლოდ, 160 მილიონი ევრო მიიღო. The Times-ის ცნობით, ამ თანხიდან 13 მილიონი თავად ფეხბურთელმა გადაიხადა.

    შეგახსენებთ, რომ "ბარსელონამ" ფილიპე კოუტინიოსთან კონტრაქტი 5.5 წლით გააფორმა, ფეხბურთელის გამოსასყიდ თანხად კი 400 მილიონი ევრო განისაღვრა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    HORUS
    HORUS სტუმარი [?]

    8 იანვარი 2018 22:20

    ჩვეულებრივი ამბავია.. პაულინიომაც იგივე ქნაა და დაუბრუნებენ მაგ თანხას ბონუსებით

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    8 იანვარი 2018 14:55

    Aranairi tramva araq.. icoda rom gadmodiodaa da agar tamashobda

    0
    გასულია
    Arctic Wolf ფანი [?]

    8 იანვარი 2018 14:09

    ციტატა: MessiTheMaestro
    ციტატა: Julayidze
    ციტატა: MessiTheMaestro
    ციტატა: getsby
    ვინ იცის კოუს ტრავმა აქვს თუ ხოდზეა სელტასთან ?

    სამედიცინო შემოწმება გაიარა და კარგადაა <3

    Ofiliaruli informaciaaa?

    კი, დღეს კიდევ გაივლის სამედიცინო შემოწმებას თუარ ვცდები...

    აბა გაიარა უკვეო? :)

    0
    MessiTheMaestro
    MessiTheMaestro სტუმარი [?]

    8 იანვარი 2018 13:56

    ციტატა: Julayidze
    ციტატა: MessiTheMaestro
    ციტატა: getsby
    ვინ იცის კოუს ტრავმა აქვს თუ ხოდზეა სელტასთან ?

    სამედიცინო შემოწმება გაიარა და კარგადაა <3

    Ofiliaruli informaciaaa?

    კი, დღეს კიდევ გაივლის სამედიცინო შემოწმებას თუარ ვცდები...

    0
    Julayidze
    Julayidze სტუმარი [?]

    8 იანვარი 2018 13:37

    ციტატა: MessiTheMaestro
    ციტატა: getsby
    ვინ იცის კოუს ტრავმა აქვს თუ ხოდზეა სელტასთან ?

    სამედიცინო შემოწმება გაიარა და კარგადაა <3

    Ofiliaruli informaciaaa?

    0
    MessiTheMaestro
    MessiTheMaestro სტუმარი [?]

    8 იანვარი 2018 13:14

    ციტატა: getsby
    ვინ იცის კოუს ტრავმა აქვს თუ ხოდზეა სელტასთან ?

    სამედიცინო შემოწმება გაიარა და კარგადაა <3

    0
    Don vinton
    Don vinton სტუმარი [?]

    8 იანვარი 2018 13:04

    ბარსას სირცხვილია და მეტი არაფერი, ათი მილიონი გაუჭირდათ? ფუი

    0
    გასულია
    getsby Culé [?]

    8 იანვარი 2018 12:54

    ვინ იცის კოუს ტრავმა აქვს თუ ხოდზეა სელტასთან ?

    0
    10leo
    10leo სტუმარი [?]

    8 იანვარი 2018 12:50

    ბარსა ისევ შეიკრა ყველა პოზიციაზე უძლიერესი. აწი ფეხბურთით მეტ სიამოვნებას მივიღებთ. თუ კოუტუნიომ და მესიმ ერთმანეთს აუწყეს თამაში და დემბელეც აიყოლიეს ულამაზესი გოლები იქნება გატანილი გული მიგრძნობს

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge