MD: "ბარსელონა" კოუტინიოს "კამპ ნოუზე" ორშაბათს წარადგენს

  • 6-01-2018, 19:58
  • MD: "ბარსელონა" კოუტინიოს "კამპ ნოუზე" ორშაბათს წარადგენს

    "ლივერპულის" ბრაზილიელი შემტევი ნახევარმცველი ფილიპე კოუტინიო "ბარსელონაში" გადასვლასთან ძალიან ახლოსაა, ფეხბურთელის პრეზენტაცია ორშაბათისთვის იგეგმება, იტყობინება El Mundo Deportivo.

    წყაროს ინფორმაციით, "კამპ ნოუ" ახალი წევრის მისაღებად ემზადება, ტრანსფერის განხორციელებამდე, სავარაუდოდ საათებიღა რჩება.

    მანამდე კი Sky Sports-მა გაავრცელა ინფორმაცია, რომ კლუბებს შორის შეთანხმება ფინალურ ფაზაში შედის და ფეხბურთელი ხვალ "ლევანტესთან" მატჩს დაესწრება.

    შეგახსენებთ, რომ ფილიპე კოუტინიომ "ლივერპულის" ბოლო 2 შეხვედრა გამოტოვა და გუნდს დუბაიშიც არ გაჰყვა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    6 იანვარი 2018 21:47

    გვეღირსა? გილოცავთ.

    0
    Don vinton
    Don vinton სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 21:36

    მენდიმ,ლინეკერმა,ბალაგემ,პრემიერლიგის საიტმა,სპორტმა,დმმ, ბიბისიმ,სკაისპორტმა ყველამ გააოფიციალურა,ბარსა და ლივეს ოფიციალური აკლია

    0
    MessiTheMaestro
    MessiTheMaestro სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 21:35

    ოფიციალურად კოუნტინიო ბარსელონას მოთამაშეა სატრანსფერო ფასი 142 მილიონს შეადგენეს.კოუნტინიო ხვალ უკვე ბარსელონაში იქნება და ბარსელონას მაისურს მოირგებს (marca)

    ოფიციალურად ბარსას ფეხბურთელია ხვალიდან <3 <3 <3 გილოცავთ <3

    0
    გასულია
    getsby Culé [?]

    6 იანვარი 2018 21:34

    Gilocavt ^^magari transferia dzaan demboc sheva formashi da wels ligac chveni iqneba da laligac

    0
    გასულია
    Amaterasu ფანი [?]

    6 იანვარი 2018 21:32

    პრემიერ ლიგამ და ლივერპულის ფეიჯმა გააოფიციალურა

    0
    Don vinton
    Don vinton სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 21:30

    პრემიერლიგის საიტმა გააოფიცალურააა

    0
    Dato -___-
    Dato -___- სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 21:30

    სანამ კამპ ნოუზე არ ვნახავ რო ბურთს კენწლის მე პირადად არ დავიჯერებ rage rage rage

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    6 იანვარი 2018 21:21

    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    ციტატა: Victor Moses
    მონპელიეს თამაშს ვინ ყურობთ, ისტორიული მატჩია, თამაში ხო ორასაათზე მეტ ხნიან გამოდგა თავისი დამატებითი დროით და ახლა პენალტების ერიაა უკვე ნახევარი საათია bowtie

    Magari nervebi gqonia brat shen monlelies tamashs rom uyureb tan 2 saatze meti.ddd

    smile smile smile

    0
    Dembouz
    Dembouz სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 21:14

    ლივერპულის ფანებმა ლივე ბარსას არაფრით ჩამოუვარდებაოო :დდდ ლიგაზე რო შეგხვდნენ მარტო იმ დირკა დაცვის და მეკარის ხარჯზე გავძუყნით :დდ

    0
    გასულია
    Magician Culé [?]

    6 იანვარი 2018 21:11

    ველოდები ოფიციალურ სტატიას!

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    Andrés Iniesta
    Andrés Iniesta სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 20:59

    ლივერპულის საიტზე წერენ ბარსას თუ შევხვდით მეოთხედფინალში კლოპი დედას მოუტყნავსო sweat

    0
    Don vinton
    Don vinton სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 20:59

    ლივერპულის საიტზე ისე იძახიამ უმადურიაო ნაგავიაო კოუტინიოო თითქოს თვითონ რო ვთქვათ სევილიაში თამაშობდნენ და საოცნებო კლუბი ბარსა ჰყავდეთ არ გადავიდოდნენ რა ,კაცმა ნახევარი სეზონი არ დატოვა პახოდუ გუნდი თორე ისეთებს იზამდა ვაფშე არც თამაშებს დაესწრებოდა და გააშვებინებდა ლივეს თავს კოუ,მარა მოიქცა კაცივით დაიცადა იმ პირობით რო ზამთარში გაუშვებდნენ და კიდე უმადურიაო იძახიან ,ლივერპულის ძირითადის 11 კაცს რო შესთავაზოს ახლა ბარსამ და რეალმა კონტრაქტი ეგრევე დაიხვეტება ლივერპული ,ეს ის გუნდი აღარაა ჯერარდი ალონსო მასკე ტორესი ჰიპია რისე გომესი ბაროში ოუენი და იმენა სასტავი რო თამაშობდა ,მარა არ ესმით.. და ძაან რო უნდათ ჩემპ ლიგაზე ჩვენთან ჯახი საინტერესოა რისი ტრიაკი აქვს ამ ლივეს სალაჰი მანესი?? არამგონია რომ კამპნოუზე რამე ქნას რომელიმემ :)

    0
    გასულია
    zauri777 გულშემატკივარი [?]

    6 იანვარი 2018 20:54

    exla es tu movida mashin zafxulshi grizmani da alkantara gvinda Kai xani magar formashi iqneba barsa. 1 transferi male goficialurdeba minastan dakavshirebit da koutiniosac velodebi rac dzalian kargia :)

    0
    nikabarca1221
    nikabarca1221 სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 20:51

    Liverpulis fanebi imuqrebian sadme gadagveyaros barsa netao :D

    Barsas qartul facebookis saitze vnaxe foto prezentaciistvis aris gamzadebuli yvelaferi da imedia coutinhos gamoa :)))

    0
    HORUS
    HORUS სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 20:42

    :D ბიჭოოოო ბიჭოოოო ლივერისს ქართულ ფანკლუბში შევედიი :D ტიპებიი ტრახზე იხევიან და პროჭიდან გირჩებს იცლიან ისეთი დაბოღმილები არიანნ :D

    0
    Jubi
    Jubi სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 20:41

    Zafxulshic ese iwereba

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    6 იანვარი 2018 20:36

    ბართოსთვის უფრო პრინციპული საკითხია , კოუს გადმოყვანა .ამით რეიტინგს აიმაღლებს,და სპონსორებისთვის ისევ ძან საინტერესო გახდება ბარსა,ნაიკი ტყუილად კი არ ფაფხუნობდა, ნეიმარის წასვლამ თამაშზე მეტი , იმიჯი შელახა ბარსას,თორე ფინანსურად ძალიან მომგებიანი იყო გაშვება.კოუ თუ გადმოვიდა მართლა,ჩვენ ახლა გაცილებით ძლიერი გუნდი გვეყოლება ვიდრე გვყავდა ერთი წლის წინ. სათაგარიგო ფეხბურთელებიც გვყავს, ძალიან კარგი ახალგაზრდები წამოვიდენ ალენია არნაისი , ბუსკეცი ,იმის გათვალისწინებით დემბელე ,რობერტო სემედუ ,კოუ, დენისი ახალგაზრდები არიან ,მომოვალიც ნორმალური მოჩანს

    0
    Leo22
    Leo22 სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 20:24

    რავიცი რავიცი ამის ტრანსფერი მომკალით და არ მჯერა სანამ არ გაოფიციალურდება და მოედანზე გამოსულს არ ვნახავ. სხვა ტრანსფერებს რაც შეეხება ფეკირი და არტური მყავს მხედველობაში რატომ არაფერი იწერება. აიი ძალიან.მაგარი შენაძენი იქნება გუნდისთვის ორივე .

    0
    lupo
    lupo სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 20:22

    და თუ ეს სიმართლეა ისევე როგორც დედამიწა ბრუნავს ყოჩაღ ბართომეოს და თუ ტყუილია კოცონზე დაწვათ :D

    0
    khinko
    khinko სტუმარი [?]

    6 იანვარი 2018 20:22

    კაი იქნება ამის ხილვა ბარსაში მაგრამ აღაც ტრუხა ბაზარი მგონია რატომღაც ...

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV