კოუტინიოს აგენტები ბარსელონაში ჩაფრინდნენ

  • 20-12-2017, 19:56
  • კოუტინიოს აგენტები ბარსელონაში ჩაფრინდნენ

    "ლივერპულის" ბრაზილიელი ნახევარმცველი, ფილიპე კოუტინიო "ბარსელონაში" გადასვლასთან ძალიან ახლოსაა.

    როგორც Sport.es იტყობინება, მოლაპარაკებები დასკვნით ეტაპზეა. დღეს შეთანხმდება გარიგების ბოლო დეტალები.

    მოსალოდნელია, რომ ტრანსფერი იანვარში შედგება და კატალონიელებს ეს 150 მილიონი ევრო დაუჯდებათ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Leo22
    Leo22 სტუმარი [?]

    20 დეკემბერი 2017 22:05

    ციტატა: davidus2020
    არ მგონია ეს სიმართლე იყოს , არა ბართო ამხელა ფულის გადამხდელი, მე რომ მკითხო არც ღირს, კოუ ბარსას სტილის მოთამაშეა დახატავდა კიდეც,ძალიან ძვირია,ეს ასტრონომიული თანხები უნდა დამთავრდეს ,თორე ფეხბურთი გადადის მეორე პლანზე, მე აღარვარ დარწმუნებული ვლვერდე , კოუ და ნეიმარიც რო იყოს , ძველებურად ათამაშოს ბარსა, ხალხს ბარსა უყვარდა მისი სანახობის გამო,ლამაზ სწრაფ , მოკლე პასებზე ფეხბურთს თამაშობდა, სულ შეტევაზე ფიქრობდა, რო აგებდა მაშინაც,დღეს ბარსა საოცრად პრაგმატულ ფეხბურთს თამაშობს, თუნდაც ბოლო მატჩი 4-0 მოვიგეთ 4 ძელს გავართყით , პენალტი ვერ გავიტანეთ, სტატისტიკა მაგარია, უბრალოდ მითხარით ვინმეს მოეწონა ბარსას თამაში? ვილირეალთან მთლად სვარკა? მე არ ვიცი რა უნდა ქნას ვალიკომ რო გუნდმა ლამაზი ფეხბურთი ითამაშოს.

    რა უნდა ქნას? დროულად რაც შეიძლება მალე წავიდეს და მოგვშორდეს აქ ბევრს გონია რომ ვალვერდე კარგი მწვრთნელია რადგან თამაშებს იგებს. უფანტაზიო ულამაზო ფეხბურთს თამაშობს გააზრებული შეტევა შეიძლება გაუვარდეთ და გააკეთონ თამაშში. სვარკას დაემსგავსა იმ რიტმინდან და ტემიდან ამოვარდა ბარსას რითაც ხალხს თავი შეაყვარა. მხოლოდ მოგება არაა ახალგაზრდებს შანს არ აძლევს დაღალა და მოკლა ინიესტა მესი. ბევრ ფეხბურთელს გუნდში საკუთარი პოზიცია არ გააჩნია. მომთხოვნი და ჟირკიანი მწვრთნელი არაა ბართომეუს ტრაკის მლოკავია. რაც შეეხება კოუს ტრანსფერს ეს ყველაფერი ჭორია ხელოვნურად და მიზანმიმართულად გაკეთებული. ამდენ ფულს არავინ გადაუხდის და სათქმელად ექნებათ ვეცადეთ არაფერი გამოვიდაო როგორც ზაფხულში 200 მილიონი ბოლო წუთებში.ბარსა მილანს დაემსგავსება თუ დროულად არ გააჯვას ჯერ ვალვერდე და მერე ბართომეუ

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    20 დეკემბერი 2017 21:54

    არ მგონია ეს სიმართლე იყოს , არა ბართო ამხელა ფულის გადამხდელი, მე რომ მკითხო არც ღირს, კოუ ბარსას სტილის მოთამაშეა დახატავდა კიდეც,ძალიან ძვირია,ეს ასტრონომიული თანხები უნდა დამთავრდეს ,თორე ფეხბურთი გადადის მეორე პლანზე, მე აღარვარ დარწმუნებული ვლვერდე , კოუ და ნეიმარიც რო იყოს , ძველებურად ათამაშოს ბარსა, ხალხს ბარსა უყვარდა მისი სანახობის გამო,ლამაზ სწრაფ , მოკლე პასებზე ფეხბურთს თამაშობდა, სულ შეტევაზე ფიქრობდა, რო აგებდა მაშინაც,დღეს ბარსა საოცრად პრაგმატულ ფეხბურთს თამაშობს, თუნდაც ბოლო მატჩი 4-0 მოვიგეთ 4 ძელს გავართყით , პენალტი ვერ გავიტანეთ, სტატისტიკა მაგარია, უბრალოდ მითხარით ვინმეს მოეწონა ბარსას თამაში? ვილირეალთან მთლად სვარკა? მე არ ვიცი რა უნდა ქნას ვალიკომ რო გუნდმა ლამაზი ფეხბურთი ითამაშოს.

    0
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    20 დეკემბერი 2017 21:29

    ფილიპე კოუტინიო "ბარსელონასთან" ტრანსფერი შეათანხმა და იანვარში კლუბს დატოვებს. აღნიშნულ ინფორმაციას დღევანდელი ესნპანური მედია ავრცელებს.

    კატალონიელებს ძალიან სურთ ბრაზილიელი ნახევარმცველის შეძენა და მერსისაიდელებს მის სანაცვლოდ 135 მილიონი ფუნტი შესთავაზეს.

    ინგლისელებმა მათი წინადადება გასულ ზაფხულს 3-ჯერ უარყვეს, თუმცა, როგორც ჩანს, კატალონიელები დანებებას არც ამჯერად აპირებენ და ფეხბურთელის სანაცვლოდ კოლოსალურ თანხასაც ჩამოდიან.

    "ლივერპულთან" ერთად კი ნოუ კამპის მკვიდრები მოლაპარაკებებს თავად ფეხბურთელთანაც აწარმოებენ გასამრჯელოს თაობაზე.

    ამ ყველაფერს კი ესპანური გამომცემლობა Sport იტყობინება. მათი განცხადებით, "ბარსელონასა" და კოუტინიოს წარმომადგენლებს შორის მოლაპარაკებები კონტრაქტის ტაობაზე ზაფხულის შემდგომ მიმდინარეობს.

    წყაროს ცნობით კოუტინიოს წარმომადგენლება შეძლეს კატალონიელთა დათანხმება 10.6 მილიონ ფუნტიან წლიურ გასამრჯელოზე, რაც კვირაში დაახლოებით 200.000 ფუნტ სტერლინგს შეადგენს.

    კოუტინიომ ტრანსფერზე დაყენება გასულ ზაფხულს მოითხოვა, რათა "ბარსელონაში" გადასულიყო, თუმცა "ლივერპულმა" მის გაყიდვაზე უარი განაცხადა.

    6 თვის შემდგომ კი, როგორც ჩანს, მერსისაიდულმა კლუბმა მიდგომა შეარბილა და შესაძლოა ფეხბურთლი გაყიდოს.

    Sport-ის განცხადებით მოლაპარაკებები ფეხბურთელის აგენტსა და კლუბის ბოსებს შორის სამშაბათს დასრულდა შეთანხმებით.

    ახლა, კლუბის წარმომადგენლები "ლივერპულის" მფლობელებს დაეკონტაქტებიან იმ მიზნით, რომ ისინი ფეხბურთელის გაყიდვაში დაარწმუნონ.

    წყაროს ცნობით ტრანსფერი უახლოეს დღეებში დასრულდება.

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    20 დეკემბერი 2017 21:19

    მეტი არაა ჩემი მტერი რაც ბართომეუ 150 მილიონს გადაიხდის.

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    20 დეკემბერი 2017 21:19

    ციტატა: ani-barca10
    ჩვენ ვერ გავიგებთ ვინ სად დადგება :დ მწვრთნელს როგორი ხედვები აქ მაგას გააჩნია :დ შეიძლება ბუსკეცი კოუ ინიესტა დააყენოს, შეიძლება დემბელე არ დააყენოს და კოუ სუარესი მესის შეტევა დააყენოს, შეიძლება სუარესი არ დააყენოს და კოუტინიო მესი დემბელეს შეტევა დააყენოს, მოკლედ გააჩნია ვალვერდე ან სხვა მწვრთნელი ვინც იქნება ბარსაში იმას რა ხედვები აქ :დ თორე ჩვენ იმასაც ვწერთ რობერტო ნახევარდაცვაში დააყენე და სემედუ მარჯვენა მცველადო მარა ვალვერდე სხვა რამეს აკეთებს :დ

    მას შემდეგ რაც ვალვერდემ, ვიდალი თავდასხმაში გადაიყვანა და რობერტო ვიდალის ადგილზე მე აღარაფერი მესმის ამ კაცის.....

    0
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    20 დეკემბერი 2017 20:24

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: maclai1
    მაჯვენა ფლანგზე დადგება კუტინიო გარებად როგროც ნეიმარი და უკან ინიესტა დადგება 4-3-3 ...... რაკიტიცჰი ბუსკეცი ინიესტა--------- -----------------------------------------------------------------------------------------------------მეწსი სუერესი კოუტინიო

    და დემბელე სკამისთვის იყიდეს შენი აზრით? კოუტინიო ინიესტას შემცვლელად მოიაზრება. ასაკშია ინი

    ინიესტას შეცვლის კოუტინიო და დემბელეს არავინ დასვავს სკამზე და არცუნდა დასვან

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    20 დეკემბერი 2017 20:16

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: dshvelidze
    კოუ რომ გადმოვიდეს როგორ იქნება
    ვის დასვამენ სკამზე.

    ბუსკეცი კოუტინიო ინიესტა, ამ ნახევარდაცვას ცდის, კი შემტევია ორივე მარა მაინც :დ ისე ინიესტა უფრო მარჯვნივ იყო მგონი დეპორთან გადმოწეული :დ

    ციტატა: MessiAbuTidze4848
    სისულელეა შანსი არაა ბარსამ იანვარში ამაში 150 მილიონი გადაიხადოს რადგან ლიგაზე ვერ გამოვიყენებთ

    ეგ რა შუაშია 1 სეზონისთვის კი არ იხდიან ფულს :დდ ბარსას ახლავე ურჩევნია ყიდვა და გადახდა რო ლა ლიგაში გამოვიყენოთ და მერე ზაფხულში აღარ იყოს კიდე ამის ტრანსფერზე წვალება :დ თან მსოფლიო ჩემპიონატია და ივლისის მეორე ნახევარამდე არავის ეცხელება მაგეებისთვის :დ ამიტომ წინასწარ ყიდვა ჯობია :დ

    ზუსტად ეგ ვიფიქრე, ანუ კოუს უთავისუფლებს პოზიციას რო ადაპტაცია არ გაუჭირდეს და ერთად თამაშიც რო შეძლონ. ვალვერდე ზოგადად დაცვითი სტილის მოყვარულია და უფრო მოსალოდნელია რო რაკიტიჩს ან პაულინიოს შეუწყვილებს მარა სათამაშო დრო ყველას ეყოოფა თუ მოვიდა. ხან სუა დაისვენებს მესი შუაში შევა, მარჯვნივ დემბო მარცხნივ კოუ. ხან ოთხივე ითამაშებს. ძლვს ფართო არჩევანი ექნება მწვრთნელს. დავიღალე იმით რო ბარსას 11 კაცი ყავს მარტო, სკამი 0 და დაჟე ძირითადშიც არიან ხეები. ეგ კი არა გრიზიც თუ მოვიდა მერე იქნება მართლა შარი :D მარა კოუზე რავი, აგენტები ერთია და ლივეს პოზიცია მეორე. გუშინ თქვა ხელმძვანელობამ რო იანვარში არ გაყიდიან. ალექს ტეიშეირას დააკვირდნენ ჩინეთში და უკმაყოფილოები დარჩნენ მაგისი ფორმით. + ნაბი კეიტას იანვარში დამატება უნდათ მარა ლაიფზიგმა არაო. ზაფხულში გადმოვაო. ამიტო ზაფხულამდე არ გავყიდითო. სპორტ ეს კი მატყუარაა მაგარი ზაფხულშიც ეგრე წერდნენ

    0
    გასულია
    MessiAbuTidze4848 ფანი [?]

    20 დეკემბერი 2017 20:10

    სისულელეა შანსი არაა ბარსამ იანვარში ამაში 150 მილიონი გადაიხადოს რადგან ლიგაზე ვერ გამოვიყენებთ

    0
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    20 დეკემბერი 2017 19:58

    ჩემთვის სულ ერთია 150 თუგინდათ 500 გადაიხადეთ ოგონდ მოიყვანეთ

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV