სერჟი რობერტო კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან ახლოსაა

  • 16-12-2017, 14:46
  • სერჟი რობერტო კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან ახლოსაა

    ესპანურ პრესაში გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონას" უნივერსალი სერჟი რობერტო უახლოეს მომავალში კლუბთან ახალ კონტრაქტს გააფორმებს.

    ესპანელი ჟურნალისტების ცნობით, 25 წლის ესპანელი ფეხბურთელი ხელშეკრულებას 2023 წლამდე გაახანგრძლივებს. მისი ხელფასი 10 მილიონი ევრო იქნება, გამოსასყიდი თანხა - 300 მილიონი ევრო.

    სავარაუდოდ, "ბარსელონა" შეთანხმებას ოფიციალურად ახალ წლამდე გამოაცხადებს. რობერტოს მიმდინარე კონტრაქტი 2019 წელს იწურება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Don vinton
    Don vinton სტუმარი [?]

    16 დეკემბერი 2017 21:17

    რობერტოს გაყიდვაზე რატო უნდა თქვა საერთოდ რაიმე? რობერტო რომ არა ახლანდელი ბარსა იმაზე ბევრად სუსტი იქნებოდა ვიდრე არის,ტიპი ყველა საჭირო სივრცეს ავსებს,ეს იდგეს ახლა რაკეტა ან ინის ადგილზე და ნახავდით რასაც წარმოადგენს ,ძალიან მაგარი ვინმეა მაგრამ დაუფასებელი ! მომავალი კაპიტანია სერხი

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    16 დეკემბერი 2017 19:50

    კაროჩე ვალვერდესი მიკვირს რატო არ ათამაშებს ცენტრში ამას აუუუუუ და კიდე სემედუ სულ სკამზე რატოა

    0
    გასულია
    bacho-barca21 ფანი [?]

    16 დეკემბერი 2017 18:34

    kargia axla shtego dembele umtiti da seduc da ega

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    16 დეკემბერი 2017 16:41

    ძან კარგი, ამაზე უნივერსალური და ნიჭიერი ფეხბურთელი, ახალი თაობიდან არავინ არა,უბრალოდ ათამაშონ მის ადგილას , ნახევარდაცვაში ბევრი პრობლემა მოგვეხსნება

    0
    MessiTheMaestro
    MessiTheMaestro სტუმარი [?]

    16 დეკემბერი 2017 16:34

    ციტატა: pexnicheki123
    koshmari damesizmra vitom barsa chelsim gaagdo azarma 5 goli gaitana da mesis fexi motyda vai D ar axdes D D D

    წყალს მოუყევი :დ

    0
    pexnicheki123
    pexnicheki123 სტუმარი [?]

    16 დეკემბერი 2017 16:23

    koshmari damesizmra vitom barsa chelsim gaagdo azarma 5 goli gaitana da mesis fexi motyda vai D ar axdes D D D

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    16 დეკემბერი 2017 15:46

    Metindro unda am kacs da iqneba es dziritadis

    0
    Don vinton
    Don vinton სტუმარი [?]

    16 დეკემბერი 2017 14:48

    ღირსია ეს ბიჭი ამ ყველაფრის

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV