ძამბროტამ სიმბოლური ბარსელონურ-ტურინული გუნდი შეადგინა

  • 22-11-2017, 18:35
  • ძამბროტამ სიმბოლური ბარსელონურ-ტურინული გუნდი შეადგინა

    "ბარსელონას" და "იუვენტუსის" ყოფილმა ფეხბურთელმა, ჯანლუკა ძამბროტამ ამ ორი გუნდის ამჟამინდელი შემადგენლობებიდან მისი აზრით საუკეთესო 11 ფეხბურთელი დაასახელა. მის გუნდში "ბარსელონადან" 5, "იუვედან" კი 6 მოთამაშე მოხვდა.

    მეკარე: ჯანლუიჯი ბუფონი.

    მცველები: ნელსონ სემედუ, ჟერარ პიკე, ჯორჯო კიელინი, ალექს სანდრო.

    ნახევარმცველები: სერჟიო ბუსკეტსი, მირალემ პიანიჩი.

    შემტევი ნახევარმცველი: ლიონელ მესი.

    თავდამსხმელები: პაულო დიბალა, ლუის სუარესი, დუგლას კოშტა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    22 ნოემბერი 2017 23:36

    Iniesta da pikes magivrad umtiti. Danarcheni kargia

    0
    გასულია
    Magician Culé [?]

    22 ნოემბერი 2017 23:27

    კარგი რა, ინიესტა რომ არ იქნება, იქ ჩანს სუბიექტურობა ამ ტიპისა.

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    kortoxa
    kortoxa სტუმარი [?]

    22 ნოემბერი 2017 19:46

    შემტევ ნახევარ მცველად ინიესტა ხოლო მესსი დუგლასის მაგივრად თავდასხმაში, მაინც იტალიელია და 6-იუვენტუსის ფეღბირთელი შეიყვანა჻)

    0
    გასულია
    Leo mesii ფანი [?]

    22 ნოემბერი 2017 19:31

    დუგლას კოშტა რომ რაკიტიჩს ან ინიესტას აჯობებს აი იქ დამთავრდა ძმაო ფეხბურთი laughing laughing laughing თუ საერთოდ წერენ მაშინ ინი უნდა იყოს და თუ ახლანდელი ვითარებით მაშინ შტეგო,ბუფონი ნ1-ია მარა რაც სიმართლეა სიმართლეა

    0
    Don vinton
    Don vinton სტუმარი [?]

    22 ნოემბერი 2017 19:02

    ციტატა: ROUCH
    ბუფონი მაგარია მარა ამ სეზონში შტეგო რო თამაშობს ტყუილია ან ჩემი შავი ძმა უმტო სადაა

    ამჟამინდელი შემადჰენლობიდან აარჩია საუკეთესოო და შტეგენშ რა უნდა ბუფონთან. უმტიტი და შტეგენი კი არა ამ ჩამოსხმა კაცმა ინიესტა არ ჩასვა

    0
    საიტზეა
    ROUCH Culé [?]

    22 ნოემბერი 2017 18:44

    ბუფონი მაგარია მარა ამ სეზონში შტეგო რო თამაშობს ტყუილია ან ჩემი შავი ძმა უმტო სადაა

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    22 ნოემბერი 2017 18:41

    მთავარი შეცდომა, ტერ შტეგენი ბუფონზე ერთი თავით მაღლა დგას.

    ციტატა: nika 54
    მთავარი შეცდომა, ტერ შტეგენი ბუფონზე ერთი თავით მაღლა დგას.

    კიელინსაც და პიკესაც უმტიტი ჯობს.

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge