ლიონელ მესის ევროტურნირებზე 100 გოლი დაუგროვდა

  • 19-10-2017, 10:29
  • ლიონელ მესის ევროტურნირებზე 100 გოლი დაუგროვდა

    ევროტურნირებზე "ბარსელონას" მაისურით ჩატარებულ 122 შეხვედრაში ლიონელ მესის უკვე 100 გატანილი გოლი დაუგროვდა. 

    პირველად არგენტინელი ჩემპიონთა ლიგაზე 2004 წელს, დონეცკის "შახტარის" წინააღმდეგ მატჩში გამოჩნდა, პირველი გოლი კი 2005 წლის 2 ნოემბერს, "პანათინაიკოსის" კარში გაიტანა. საინტერესოა, რომ პირველი და მე-100 გოლები მესის ბერძნული კლუბებისთვის აქვს გატანილი.

    აღსანიშნავია, რომ მესიმ ჩემპიონთა ლიგაზე ყველაზე მეტი გოლი "არსენალის" წინააღმდეგ გაიტანა (9 გოლი), შემდეგ მოდიან "მილანი" და "სელტიკი" (8 გოლი).

    100 გოლიდან არგენტინელს 82 მარცხენა ფეხით აქვს გატანილი, 14 მარჯვენა ფეხით, 4 კი თავით.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლიონელ მესი
    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    19 ოქტომბერი 2017 18:32

    წელს კოპაზეც პრიმერაშიც და ჩემპიონთა ლიგაზეც ბომბარდირი გახდება

    0
    Sergi roberto20 10
    Sergi roberto20 10 სტუმარი [?]

    19 ოქტომბერი 2017 15:30

    მეფეა

    0
    bayern munich
    bayern munich სტუმარი [?]

    19 ოქტომბერი 2017 15:27

    Messi sauketesoa. bolos chempionta ligis bombardiri messi gaxdeba.

    0
    გოგიტა
    გოგიტა სტუმარი [?]

    19 ოქტომბერი 2017 15:25

    ბერძნებს გაუვიდა გოლი ბრძენისგან : )

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    19 ოქტომბერი 2017 12:57

    და 11 პენალტით...

    0
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    19 ოქტომბერი 2017 11:23

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: tigresa
    ციტატა: gurgenidze
    Ronaldos ramden matchshi ramdeni goli aq ?

    110 aqvs. Zustad ar maxsovs matchebis raodenoba, magram meti matchi aqvs chatarebuli da shefardeba "ratio" mesis meti aqvs.

    Memgoni 150 matchamde.aq.ase.maxsovs

    Exla vnaxe hoal.com-ze Anu mesis 118 tamashshi aqvs ( anu shefardeba 0.847) da ronaldus 143 tamashshi 113 goli qonia (shefardeba 0.79)

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    19 ოქტომბერი 2017 11:10

    ციტატა: tigresa
    ციტატა: gurgenidze
    Ronaldos ramden matchshi ramdeni goli aq ?

    110 aqvs. Zustad ar maxsovs matchebis raodenoba, magram meti matchi aqvs chatarebuli da shefardeba "ratio" mesis meti aqvs.

    Memgoni 150 matchamde.aq.ase.maxsovs

    0
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    19 ოქტომბერი 2017 11:09

    ციტატა: gurgenidze
    Ronaldos ramden matchshi ramdeni goli aq ?

    110 aqvs. Zustad ar maxsovs matchebis raodenoba, magram meti matchi aqvs chatarebuli da shefardeba "ratio" mesis meti aqvs.

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    19 ოქტომბერი 2017 11:03

    Ronaldos ramden matchshi ramdeni goli aq ?

    0
    საიტზეა
    davidus2020 ფანი [?]

    19 ოქტომბერი 2017 10:36

    ბევრი თავდამსხმელი კარიერაში ვერ იტანს 100გოლს,ლეომ მარტო ევრტურნირებზე შეაგდო,ლეგენდა!!!

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV