"ბაიერნი" ნოიერის შემცვლელად ტერ შტეგენს განიხილავს

  • 8-10-2017, 14:02
  • "ბაიერნი" ნოიერის შემცვლელად ტერ შტეგენს განიხილავს

    მიუნხენის "ბაიერნი" ტრავმირებული მანუელ ნოიერის შემცვლელს ეძებს და მთავარ კანდიდატად "ბარსელონას" გერმანელ მეკარეს, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენს განიხილავს. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.

    ნოიერი, რომელსაც ფეხი აქვს მოტეხილი, მარტამდე ვერ ითამაშებს. "რეკორდმაისტერს" მისი შემცვლელის ზამთარში უნდა სურს და ტერ შტეგენის დამატების სურვილს გამოთქვამს. თუმცა, ძნელი წარმოსადგენია, "ბარსელონა" პირველ მეკარეს შეელიოს, მითუმეტეს ზამთარში.

    მიუნხენელთა სათადარიგო ვარიანტები "მილანელი" ჯანლუიჯი დონარუმა და "ბილბაოელი" კეპა არისაბალაგა არიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    10 ოქტომბერი 2017 20:38

    აი უბრალოდ რატო უნდა წავიდეს ამიხსენით ტიპს დრო ეძლევა უამრავი.პლიუს რასაც შეიძკება ბაიერნში მიაღწიოს იმას ბარსაშიც თავისუფლად მიაღწევს

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    9 ოქტომბერი 2017 01:39

    სილესენი არ უნდათ?

    0
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    8 ოქტომბერი 2017 20:27

    ტერ შტეგენი ტრანსფერი ვინც გაჩარხა საღოლ მაგას , სუპერ ტრანსფერია. მაგარი მეკარე გვყავს. ბაერნს ურჩევნია ულრაიხს დაუდოს უვადო კონტრაქტი :D

    0
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    msd2004 ფანი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 19:44

    არსად არ წავა შტეგო!

    0
    --------------------
    ლეო მესი-ყველადროის საუკეთესო ფეხბურთელი!
    bayern munich
    bayern munich სტუმარი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 19:05

    ციტატა: tigresa
    ციტატა: bayern munich
    ციტატა: tigresa
    Ganixilon da iyvnen, amas aravin gaatans mainc:)

    martali xar aravin mogvyidis. tan sheudzlebelia ori aseti donis mekaris yola. noieri sanam karieras ar daasrulebs vercerti mekare ver chaanacvlebs baiernshi.

    Mekareebs didxans sheuzliat tamashi, ar gakvt axla magis problema. Ise zalian rtulia dges kargi mekaris povna, vincaa ar ushveben klubebi, ician rom ver chaanacvleben. De xea ro avigot, ramdeni xania reali magis yidvas cdilobs ushedegod

    martali xar ubralod noiers didi xani gaucdeba amitom jirdeba baierns axali mekare imedia vinme normanuls moiyvanen. barcas kidev ufro didi xani ar dasjirdeba axali mekare tu iset doneze itamashebs rogorc axla albat barcelonashi daasrulebs karieras ter shtegeni. germaniis nakrebistvis namdvilad dzalian didi pliusia ert poziciaze ori aseti donis motamashis yola.

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    8 ოქტომბერი 2017 18:41

    ამათ დაჟე მესამე მეკარესაც არ მივცემთ

    0
    საიტზეა
    tigresa Culé [?]

    8 ოქტომბერი 2017 18:41

    ციტატა: bayern munich
    ციტატა: tigresa
    Ganixilon da iyvnen, amas aravin gaatans mainc:)

    martali xar aravin mogvyidis. tan sheudzlebelia ori aseti donis mekaris yola. noieri sanam karieras ar daasrulebs vercerti mekare ver chaanacvlebs baiernshi.

    Mekareebs didxans sheuzliat tamashi, ar gakvt axla magis problema. Ise zalian rtulia dges kargi mekaris povna, vincaa ar ushveben klubebi, ician rom ver chaanacvleben. De xea ro avigot, ramdeni xania reali magis yidvas cdilobs ushedegod

    0
    SHOTAMESSI10
    SHOTAMESSI10 სტუმარი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 15:57

    არ წავა

    0
    zuriafcb
    zuriafcb სტუმარი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 15:46

    ბავარიული პლანი მაგრად აბოლებსო გამიგონია. laughing laughing smile stuck_out_tongue

    0
    გასულია
    gaucho_10 ფანი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 15:44

    რა შტეგენი ვერარიან კარგად, ისეთს ვერავის იყიდიან თავიანთ გუნდებში, რომ პირველი მეკარეები არიან. ამ მაქსიმუმ დაბალი დონის გუნდების პირველ კიპერებს დაითრევენ. რომეროა ამათთვის საუკეთესო ვარიანტი ან რეინა არცერთი არ იტყვის შემდგომში ნოიერის დუბლიორად ყოფნას.

    0
    bayern munich
    bayern munich სტუმარი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 15:17

    ციტატა: tigresa
    Ganixilon da iyvnen, amas aravin gaatans mainc:)

    martali xar aravin mogvyidis. tan sheudzlebelia ori aseti donis mekaris yola. noieri sanam karieras ar daasrulebs vercerti mekare ver chaanacvlebs baiernshi.

    0
    საიტზეა
    tigresa Culé [?]

    8 ოქტომბერი 2017 15:13

    Ganixilon da iyvnen, amas aravin gaatans mainc:)

    0
    levanineparidze12
    levanineparidze12 სტუმარი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 14:58

    ramdenia amis gamosasyidi tanxa?

    0
    Montekristo
    Montekristo სტუმარი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 14:42

    რა კარგად ღადაობენ გერმანელები :D

    0
    გასულია
    Magician Culé [?]

    8 ოქტომბერი 2017 14:37

    ხელი არ დაედოს ტერ შტეგენს!

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    bayern munich
    bayern munich სტუმარი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 14:35

    ter shtegenis gadmosvla sheudzlebelia. jobia vinme normaluri mekare modzebnon aseti donis mekares aravin mogvyidis.

    0
    გასულია
    bacho-barca21 ფანი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 14:34

    Kontrakto gauxangdzlovet. Ambartmeum sisulele ar qnas

    0
    გასულია
    WinGs მწერალი [?]

    8 ოქტომბერი 2017 14:07

    სილესენს რას ერჩიან

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV