სენტენარიო ტერ შტეგენი კატალონიური კარიერის საუკეთესო მომენტებს იხსენებს

  • 15-09-2017, 14:11
  • სენტენარიო ტერ შტეგენი კატალონიური კარიერის საუკეთესო მომენტებს იხსენებს

    ხვალ, "ხეტაფესთან" ესპანეთის ჩემპიონატში გასამართი მატჩი, "ბარსელონას" მეკარისთვის, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენისთვის, კატალონიური კლუბის მაისურით მე-100 იქნება.

    გერმანელმა მეკარემ მის კატალონიურ კარიერას თვალი გადაავლო და საუკეთესო მომენტები გაიხსენა.

    საუკეთესო თამაში

    "გასულ სეზონში "რეალის" წინააღმდეგ, "სანტიაგო ბერნაბეუზე", როდესაც არა მხოლოდ მე, არამედ მთელს გუნდს ბევრი საქმე ჰქონდა."

    საუკეთესო სეივი

    "ყველა, რომელმაც თამაში მოგვაგებინა. მათ შორისაა "რეალთან", კროოსისა და რონალდუს დარტყმულები."

    ყველაზე სახიფათო თავდამსხმელი

    "ლევანდოვსკი, ბენზემა... და ადურისიც დიდ საფრთხეს წარმოადგენს."

    საუკეთესო გაშვებული გოლი

    "ცოტა ხნის წინ ასენსიოს მიერ გატანილი გოლი."

    გოლი, რომელმაც ყველაზე მეტად გამაბრაზა

    "ერთი გამორჩეული ასეთი გოლი არ მაქვს. როგორც წესი, ყველა გაშვებული გოლი მაბრაზებს."

    ყველაზე რთული მეტოქე

    "ეს იყო "ბილბაო", 2015 წლის ესპანეთის სუპერ თასის პირველ მატჩში."

    ყველაზე რთული სტადიონი

    "სან მამესი"

    მეკარე, რომელიც მომწონს

    "გილერმო ოჩოა "გრანადადან". მას არ ვიცნობდი. შემდეგ კონფედერაციის თასზე შევხვდი, რაც ძალიან სასიამოვნო იყო. ის ძალიან კარგი მეკარეა."

    ცრურწმენა

    "თამაშის წინ რაიმე ცრურწმენა არ მაქვს, მაგრამ არ მიყვარს, როდესაც ჩემს ხელთათმანებს ვინმე იცვამს."

    საუკეთესო მომენტი

    "ბერლინში გამართული ჩემპიონთა ლიგის ფინალი. იყო სხვა განსაკუთრებული მომენტებიც, მაგალითად ქამბექი პსჟ-სთან, როდესაც ხალხი გაგიჟდა."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    MR INI
    MR INI სტუმარი [?]

    15 სექტემბერი 2017 21:17

    ციტატა: ika9101
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ახლა facebook ზე ვიყავი დავიღაც გოგო დემბელეს და სემედუს ლანძღავდა საშინლად ითამაშესო ასეთი სირი გოგოები ვითომ ფეხბურთის მცოდნეები ძალით რომ ეტენებიან ფეხბურთს უნდა ჩაკვდნენ ერთხელ და სამუდამოდ ახლა კიდევ დამტკიცდა რომ ფეხბურთის ყურება ბურთის გორაობა გონია მარტო ვერ კითხულობს თამაშს უბრალოდ უყურებს ზერელედ სირ#ივით და ეს სირცხვილია უბრალოდ მაინდამაინც ასე სი@#!რები რატო ჩდებიან ?????? იმედია კითხულობს ვინმე გოგო და შეიგნებს აუ კაროჩე

    ერთი წამით წარმოიდგინე რო შენი სიტყვები ახდეს და ყველა ვინც სემედუზე ცუდი თქვა ჩაკვდეს. გაგიხარდება? ერთი სემედუსიც დედაც და დემბელესიც .

    არ უნდა ჩაკვდეს მაგრამ ნერვების მოსაშლელია რო არ იციან და მაინც უაზროდ ლაპარაკობენ

    0
    გასულია
    ika9101 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 სექტემბერი 2017 19:06

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ახლა facebook ზე ვიყავი დავიღაც გოგო დემბელეს და სემედუს ლანძღავდა საშინლად ითამაშესო ასეთი სირი გოგოები ვითომ ფეხბურთის მცოდნეები ძალით რომ ეტენებიან ფეხბურთს უნდა ჩაკვდნენ ერთხელ და სამუდამოდ ახლა კიდევ დამტკიცდა რომ ფეხბურთის ყურება ბურთის გორაობა გონია მარტო ვერ კითხულობს თამაშს უბრალოდ უყურებს ზერელედ სირ#ივით და ეს სირცხვილია უბრალოდ მაინდამაინც ასე სი@#!რები რატო ჩდებიან ?????? იმედია კითხულობს ვინმე გოგო და შეიგნებს აუ კაროჩე

    ერთი წამით წარმოიდგინე რო შენი სიტყვები ახდეს და ყველა ვინც სემედუზე ცუდი თქვა ჩაკვდეს. გაგიხარდება? ერთი სემედუსიც დედაც და დემბელესიც .

    0
    --------------------
    აზრი?
    vaso-BARCA
    vaso-BARCA სტუმარი [?]

    15 სექტემბერი 2017 18:06

    მიდი შტეგო მაგარი ხარ შენ V)

    0
    გასულია
    Sergio5 Culé [?]

    15 სექტემბერი 2017 17:55

    აუ ამის 2 სეივი არ დამავიწყდება ბაიერნთან, რა ბურთები აიღო

    0
    საიტზეა
    tigresa Culé [?]

    15 სექტემბერი 2017 16:54

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    რები რატო ჩდებიან ?????? იმედია კითხულობს ვინმე გოგო

    :)) რატომ, შენ ვერ შეაგინებ?

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    15 სექტემბერი 2017 15:16

    მაგარია მარკი

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    15 სექტემბერი 2017 14:58

    მშრალი სერია.კიდევ დიდხანს უნდა გააგრძელო შტეგო

    0
    გოგიტა
    გოგიტა სტუმარი [?]

    15 სექტემბერი 2017 14:40

    ციტატა: Givibarca
    ter genacvale magari kaci xar da imedia barsashi daasruleb karieras

    სეტინგებში უნდა შეხვიდე და ტრანსფერ ეწერება როგორც მახსოვს ასევე შეგიძლია ფეხბურტელში გაცვალო

    0
    Don Andres Iniesta
    Don Andres Iniesta სტუმარი [?]

    15 სექტემბერი 2017 14:28

    temas arexeba magram xom ver metyvit pes 2017 shi transferebi rogorAA agar Monday am nearis yureba barcashi

    0
    გასულია
    Givibarca ფანი [?]

    15 სექტემბერი 2017 14:22

    ter genacvale magari kaci xar da imedia barsashi daasruleb karieras

    0
    --------------------
    „არასდროს დამავიწყდება ის ფაქტი, რომ რაიკაარდმა დაიწყო ჩემი კარიერა და მენდო, როდესაც სულ რაღაც 16 თუ 17 წლის ვიყავი“-ლიონელ მესი
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    15 სექტემბერი 2017 14:21

    ახლა facebook ზე ვიყავი დავიღაც გოგო დემბელეს და სემედუს ლანძღავდა საშინლად ითამაშესო ასეთი სირი გოგოები ვითომ ფეხბურთის მცოდნეები ძალით რომ ეტენებიან ფეხბურთს უნდა ჩაკვდნენ ერთხელ და სამუდამოდ ახლა კიდევ დამტკიცდა რომ ფეხბურთის ყურება ბურთის გორაობა გონია მარტო ვერ კითხულობს თამაშს უბრალოდ უყურებს ზერელედ სირ#ივით და ეს სირცხვილია უბრალოდ მაინდამაინც ასე სი@#!რები რატო ჩდებიან ?????? იმედია კითხულობს ვინმე გოგო და შეიგნებს აუ კაროჩე

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge