Sky Sports: ლემარი "ლივერპულში" გადავა, კოუტინიო - "ბარსელონაში"

Sky Sports: ლემარი "ლივერპულში" გადავა, კოუტინიო - "ბარსელონაში"

Sky Sports-ის ჟურნალისტმა, ფილ ტომპსონმა "ლივერპულის" გარშემო არსებულ სიტუაციაზე ისაუბრა და განაცხადა, რომ კოუტინიო კარიერას "ბარსელონაში" გააგრძელებს.

"მერსესაიდელები ფილიპე კოუტინიოს "ბარსელონაში" გაშვებაზე გამუდმებით უარს იმიტომ ამბობდნენ, რომ დრო არ ჰქონდათ მისი შემცვლელის მოსაყვანად.

"ლივერპულმა" ბრაზილიელის შემცვლელს "მონაკოში" მიაგნო და ინგლისში მიაჩნიათ, რომ ტომას ლემარი იდეალური ვარიანტია. ფრანგი "ლივერპულში" გადავა, შემდეგ კი მერსესაიდული კლუბი კოუტინიოს "ბარსელონაში" წასვლის უფლებას მისცემას." -  აცხადებს Sky Sports-ის წარმომადგენელი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Guro messi
    სტუმარი [?]
    #11 1 სექტემბერი 2017 09:26
    0
    კოუტინიო ჩვენია მჯერა ამ ბიჭის მოსვლის 100%ით
    zura-barca
    სტუმარი [?]
    #10 31 აგვისტო 2017 20:37
    0
    ეს ვერ გამიგია ბლიაად.წასვლა მინდოდეს და ვინმემ დამაკავოს?ხო გადავახევ დედის მოლფედს თავზე...:დდდდ ჯარიმაც რომ მომცენ გადავიხდი და წავალ.მაგრამ არუნდა ეტყობა ბარსაში ამას.
    ფანი [?]
    #9 31 აგვისტო 2017 19:04
    0
    ციტატა: Tengo1997
    წერია, ქვევით უნდა ჩამოუყვეთ და ნახავთ, ოღონდ წერია შესაძლოაო, ანუ წერია რო ლივერპულმა იმიტომ დაბლოკა სამი შეთავაზებაო რო შესაბამისი შემცვლელი ნაპოვნი არ ჰყავდაო, ახლა კი მიაგნესო მონაკოშიო, ლემარზეა საუბარი რათქმაუნდა და ყიდვის შემთხვევაში, შესაძლოა კოუტინიო გაუშვასო ლივერპულმაო, კაროჩე 50\50 ზეა ჩემი აზრით, მაგრამ მე ერთი რამ მაღელვებს ყველაზე მეტად, ლივერპულმა რო იყიდოს, ლემარი და თან კოუტინიოც დაიტოვონ აი მაშინ ვსო, კაროჩე ეხლა ილოცოს ბართომ რო ლემარი მაინც იყიდოს, ყველანაირად შეეწყობა ბარსას, თან ახალგაზრდაა, თან ტრანსფერის მეტი რესურსი გვაქვს, ვიდრე ლივერპულს, დაველოდოთ კაროჩე რა.

    Amito lemari unda davaxiot eg ro daitrion da couc vera magrad dagverxeva lemari da draxleri echalichat bicho 80 80 milionshi ki gamovidoda rac cpushi itxovs live

    ციტატა: Rivaldo2310
    Chven rom shekruli viyavit chven laporta gvyavs da imat ar yavs laporta ase rom es yvelaperi ukve momabezrebdlia da cels ar xdeba mxolod ukve ramdeni celia amas vuyurebt da bartomeus ki amokraven cixls err adgilas magram gunds ra xeiri amit cels? Mtavaria coutinio mivides rom neimaris casvla ar daetyos gunds da shemdeg cels laporta mixedavs yvelapers

    Magar cud dgeshi chagvavgdo da chaagdo gundi bartushm da pernandesma
    Rivaldo2310
    სტუმარი [?]
    #8 31 აგვისტო 2017 18:55
    0
    Chven rom shekruli viyavit chven laporta gvyavs da imat ar yavs laporta ase rom es yvelaperi ukve momabezrebdlia da cels ar xdeba mxolod ukve ramdeni celia amas vuyurebt da bartomeus ki amokraven cixls err adgilas magram gunds ra xeiri amit cels? Mtavaria coutinio mivides rom neimaris casvla ar daetyos gunds da shemdeg cels laporta mixedavs yvelapers
    DEMBELE 11
    სტუმარი [?]
    #7 31 აგვისტო 2017 18:20
    0
    ციტატა: Davidus
    მეც ვნახე ეხლა sky sport ზე და ასეთი რამ იქ არ წერია...

    არა არ წერია ნეც ვიყავი ეხლა
    Davidus
    სტუმარი [?]
    #6 31 აგვისტო 2017 18:17
    0
    მეც ვნახე ეხლა sky sport ზე და ასეთი რამ იქ არ წერია...
    SHOTAMESSI10
    სტუმარი [?]
    #5 31 აგვისტო 2017 18:10
    0
    ორივე იყიდონ არა?
    წევრი [?]
    #4 31 აგვისტო 2017 18:09
    0
    არაფერი არ წერია სკაისპორტის ოფიციალურ საიტზე და საიდან მოიტანეთ რავი აბა
    Culé [?]