„ბარსა“ ლორენცო ინსინიეს სანაცვლოდ 100 მილიონ ევროს იხდის

  • 26-08-2017, 19:37
  • „ბარსა“ ლორენცო ინსინიეს სანაცვლოდ 100 მილიონ ევროს იხდის

    "ბარსელონამ" "ნაპოლის" ლორენცო ინსინიეს ტრანსფერის თაობაზე მიმართა.

    კატალონიელებმა 26 წლის მოთამაშის სანაცვლოდ "ნაპოლის" 100 მილიონი ევრო შესთავაზეს, რომელსაც იტალიელები სამჯერადი გადახდის გზით მიიღებენ, იტყობინება calcionews24.com.

    წყაროს ინფორმაციით, იმის ალბათობა, რომ "ნაპოლი" ინსინიეს გაყიდვას თანახმდება საკმაოდ დაბალია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    26 აგვისტო 2017 23:11

    ter shtegeni
    semedu piqe umtiti alba
    iniesta busketsi roberto
    insinie messi dembele

    ციტატა: katalomia
    ter shtegeni
    semedu piqe umtiti alba
    iniesta busketsi roberto
    insinie messi dembele

    Subsitution: L. Suares. D. Suares. I. Rakitich. M. Alenia. A. Vidal. R. Alkantara. Paulinio. X. Mascherano. J. Silesen.

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    26 აგვისტო 2017 22:25

    ეს მოიყვანონ ძაან მაგარია მაგრამ კოუტინიო თითქმის მოსულია და ამიტომ ჯერ ეს არაა საჩქარო

    0
    გასულია
    Spain5 [?]

    26 აგვისტო 2017 21:20

    es tu movida
    ese igi dembele marjvniv dadgeba
    shuashi sua
    marcxniv es
    messi gadava naxevardacvashi
    busketsi tavis adgilas da amdeni naxevarmcveli 1 adgilistvis ibrdzolebs?
    da es tu movida ese igi naxevarmcvelic ar mova

    0
    10 leo
    10 leo სტუმარი [?]

    26 აგვისტო 2017 20:05

    5 დღეა დარჩენილი და აურიეს უკვე ერთმანეთში ყველაფერი.კოუტინიოზე იჩალიჩონ ჯერ თუარად ამაზე კარგი ვარიანტი აღარ რჩება.ვერ მოუფიქრებიათ რო ორივეს გაუკეთონ შეთავაზება რომელიც წამოვა წამოვა თუ ორივე დათანხმდა კიდე ერთერთსდაბლოკავენ დაეგარი. :D

    ციტატა: Leo mesii
    Bazari araa umagresi bichia ds dzalian momwons,magram dgesdgeobit barsas ar chirdeba,es da dembele erti poziciisa arian da romelo unda dasvan skamze 150 limoniani tu 100 limoniani fexburteli?es mas mere mevaseba rac reals is saswauli goli gautana :D :D

    რატო შემტევი ნახევარმცველია უფრო დავინგერრადაც შეუძლია თამაში.სრულიად შესაძლებელია ამის ინიესტას ადგილზე დაყენება.

    0
    გასულია
    Sigur Rós Culé [?]

    26 აგვისტო 2017 19:46

    რამდენმა არ იცის აქ ინსინიეს შესაძლებლობები. ძალიან მაგარი ბიჭია, უბრალოდ ჩვენ არ გვჭირდება ახლა მაინცდამაინც ,თორე სიამოვნებით ვნახავდი ამას ბარსაში.

    0
    --------------------
    6-1 ❤
    გასულია
    alen halilovic Culé [?]

    26 აგვისტო 2017 19:46

    ინსინიე კაია, მომწონს, მარა ეს სამჯერადი გადახდა რა უბედურებაა, ეხლა არ აქვთ ფული? 222 მილიონი მე მომცეს? თუ რამე სხვა ამბავია და რაღაც სატრანსფერო რეგულაციებს იცილებენ თავიდან? დემბელეზეც ხო ბონუსებით გადაიხადეს?

    0
    გიორგი1999
    გიორგი1999 სტუმარი [?]

    26 აგვისტო 2017 19:41

    Asmilonahi diablas mevyvant mara esec kai varianria

    0
    roninika007
    roninika007 სტუმარი [?]

    26 აგვისტო 2017 19:38

    არ იყიდონ რა არაა ცუდი ფეხბურთელი მარა რა 100 მილიონი. თან ძაან სუსტია და დაბალი.

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV