რომელუ ლუკაკუ რონალდუს: "მესი უკეთესია"

  • 23-08-2017, 21:29
  • რომელუ ლუკაკუ რონალდუს: "მესი უკეთესია"

    "მანჩესტერ იუნაიტედის" ბელგიელი თავდამსხმელი რომელუ ლუკალუ ლიონელ მესის კრიშტიანუ რონალდუზე უკეთეს ფეხბურთელად მიიჩნევს და ის ამის პორტუგალიელისთვის თქმას არ ერიდება.

    დღეს, რონალდუმ, თავის Instagram-ზე, 5-მატჩიანი დისკვალიფიკაციის ძალაში დატოვების გამო უკმაყოფილება გამოთქვა. პოსტის ქვეშ, ლუკაკუმ ასეთი კომენტარი დატოვა: "მესი უკეთესია, მეგობარო."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    24 აგვისტო 2017 15:51

    მაგრა უთხრა

    1
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    გასულია
    msd2004 ფანი [?]

    24 აგვისტო 2017 01:02

    საღოლ

    1
    --------------------
    ლეო მესი-ყველადროის საუკეთესო ფეხბურთელი!
    blefi77
    blefi77 სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 22:10

    xo brat martali xar. fexburtels wasvla ro unda unda gaushava rogor unda atamasho eg mere gundshi .

    0
    blefi77
    blefi77 სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 22:05

    ise ar iqnebod cudi suas adgilas

    0
    jovana
    jovana სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 22:05

    erti ramis tqma mindaa... ar maxsendeba fexburteli romelsac gundidan wasvla undoda da ver wavida, rodesac eseti gujuri daintereseba iyo rogoric barsas avsc da gijur fulsac ixdis... me mgonia rom ver gaqachavs liverpooli mainc da datanxmdeba, 1 dexea maxsendeba isic realma bolo dgemde miiyvana saqme daa pasportis problema qonda mgoni, tan ese dzalianac ar undoda reals de xea radgan navasic dzaan magali donis yavs... cou ki mgonia yvelafers gaaketebs rom gadmovides, 150 milioni ki aranormalurad didi tanxaa. tan tomeligac ucxour saitze vnaxe rom saxalxot apirebs cou imis dafiqsirebas rom wasvla unda...

    0
    blefi77
    blefi77 სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 22:03

    აქ ამ კაცს გემოვნება heart_eyes

    0
    გასულია
    BARCELONA(iniesta) ფანი [?]

    23 აგვისტო 2017 21:54

    ციტატა: mettal
    კოუტინიოს სიტუაცია უნდა მივიღოთ ისეთი, როგორიც არის. ჩემი აქ ყოფნის პირველივე წელს, მან სერიოზული ტრავმა მიიღო და ჩვენ მის გარეშე მოგვიხდა თამაში. ასე რომ, ჩვენ უბრალოდ გამოსავალი უნდა ვიპოვნოთ. ახლა სწორედ ამას ვაკეთებთ." - აცხადებს იურგენი.

    ეს არის ამონაჭერი სტატიიდან ,ლივერპულის გვერძე ვნახე.ანუ გამოდის რო კოუტინიოს წასვლას უნდა შევეგუოთო და მის გარეშე ვითამაშოთო.ძაან საინტერესო ერთი კვირა გველოდება,ლივერპული უარს ვერ იტყვის ყოველთვის ,კარგი შეთავაზებაა საჭირო

    ეს ძველია მემგონი ამის მერე სხვა განცხადებებიც გააკეთა

    0
    გასულია
    mettal Culé [?]

    23 აგვისტო 2017 21:50

    კოუტინიოს სიტუაცია უნდა მივიღოთ ისეთი, როგორიც არის. ჩემი აქ ყოფნის პირველივე წელს, მან სერიოზული ტრავმა მიიღო და ჩვენ მის გარეშე მოგვიხდა თამაში. ასე რომ, ჩვენ უბრალოდ გამოსავალი უნდა ვიპოვნოთ. ახლა სწორედ ამას ვაკეთებთ." - აცხადებს იურგენი.

    ეს არის ამონაჭერი სტატიიდან ,ლივერპულის გვერძე ვნახე.ანუ გამოდის რო კოუტინიოს წასვლას უნდა შევეგუოთო და მის გარეშე ვითამაშოთო.ძაან საინტერესო ერთი კვირა გველოდება,ლივერპული უარს ვერ იტყვის ყოველთვის ,კარგი შეთავაზებაა საჭირო

    0
    10 leo
    10 leo სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 21:48

    იცის კაცმა ვინ რას წარმოადგენს.:D

    0
    გასულია
    mettal Culé [?]

    23 აგვისტო 2017 21:33

    you are hacked my friend :d.ყველაფერი კი არ უნდა დაწეროთ:დ

    0
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    23 აგვისტო 2017 21:30

    აბა რა ისე ბარსაში ხო არ გადმოხვიდოდი grinning

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV