MD: "ბარსელონამ" სერის შეძენა გადაიფიქრა

  • 23-08-2017, 12:50
  • MD: "ბარსელონამ" სერის შეძენა გადაიფიქრა

    "ბარსელონამ" "ნიცას" ნახევარმცველის, ჟან-მიკაელ სერის შეძენაზე უარი თქვა. ამ ინფორმაციას კატალონიური Mundo Deportivo ავრცელებს

    წყაროს ცნობით, მოლაპარაკებები საკმაოდ წარმატებით მიმდინარეობდა. დღეს კლუბებს ტრანსფერი უნდა დააენონსებინათ. თუმცა, "ბარსელონას" ხელმძღვანელობამ 26 წლის კოტ დ'იუვარელის ყიდვა მოულოდნელად გადაიფიქრა და გადაწყვიტა, კონცენტრაცია სხვა ფეხბურთელების შეძენაზე მოახდინოს.

    აქამდე გავრცელებული ინფორმაციით, კატალონიური გრანდის ხელმძღვანელობა სერის აგენტს შეხვდა და მასთან 4-წლიანი კონტრაქტი შეათანხმა. "ბარსელონა" სერის გაფორმებას პარასკევამდე გეგმავდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    barca.m
    barca.m სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 14:51

    Rato gadaipikra?
    Naxes napolistan rasac warmoadgenda da ucbat azri sheicvales.
    Kidev kai ligis sakvalifikacioshi moxvda nica tore ra eshvelebodad rogorga gaigebdnen ra araprismaqnisia seri...

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 14:41

    რატო ნეტა ვის უმიზნებენ.კოუტინიო ხომ არ ჩაიგდეს ხელში

    0
    გასულია
    sany ფანი [?]

    23 აგვისტო 2017 14:37

    Xval daiblokeba veravis iyidan verc dembels da verc amas. Zeg araperi siaxle ikneba mazeg isev shetavaze ba mere alternativaze gadasvla da 80 milionad bolos di marias iyidan profebi ibragimovichi da vinme kai xnieri naxon ikneb beckemi moiyvanon adre undodat da milanis maikebit itamashon bebrulad magari transperebi

    0
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    23 აგვისტო 2017 14:10

    აუ რა ესენი დავიჯერო ერთ კვირაში სხვაზე დაიწყებენ ჩალიჩის იყიდიაN DA GAIFOრMEBEN cold_sweat ვაი ვაი ვაი

    0
    EL_Capitano
    EL_Capitano სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 13:41

    ტრანსფერ გადაფიქრებულ აქვთ დიდი ხანია ამათ

    0
    Chakhna
    Chakhna სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 13:39

    ASE gavbanzdit seri Tu vigacac ki ar gadmodis.
    Am bartomeus fuli tavze sayrelad aqvs magram rat ginda gundi sul ar anagvlebs.

    0
    10 leo
    10 leo სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 13:34

    ხელი აქვთ აღებული გუნდზე ამ ფულს ჩაიჭიბავენ და თან წავლწნ გუნდიდან უკვე ამოუვიდა გულშემატკივარს ყელში კამპ ნოუზე ესეატი დასწრება როდის ჰქონდა კლუბს არ მახსოვს აქაიქ იჯდა ხალხი დარხეულიაქ ბართონეუს და იმიტო წელავს დროს რატო იყიდეის ვინმეს როცა იცის რო გადააგდებენ

    0
    Sandro_Cule19
    Sandro_Cule19 სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 13:29

    რა ჭანჭურები არიან მოიყვანონ ვინმე კაი,ახლა გადაიფიქრა გააგდეთ ეს ქლიავი ბართომეუ გუნდიდან ფეხბურთელი ვერმოყავს ნორმანული და ჩვენ უნდა ვიშალოთ ნერვები ფანებმა

    0
    Tutberidze
    Tutberidze სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 13:24

    რასქვია გადაიფიქრა? აბა რა ჩემ *ლეს იზავთ ბლიად
    !!!!!!!!!!!!!!!!

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    23 აგვისტო 2017 12:56

    მე მგონი ესენი თვითონ წელავენ დროს, რა უნდათ ვერ გავიგე?

    0
    yourego
    yourego სტუმარი [?]

    23 აგვისტო 2017 12:56

    ესეიგი ხვალ ან ზეგ იყიდიან, პაულინიოზეც ესე იყო და მეორედღეს თვითფრინავში იჯდა და ბარსასკენ მოდიოდა :-D :-D :-D :-D :-D

    0
    გასულია
    Johan_Cruyff Culé [?]

    23 აგვისტო 2017 12:56

    ერთი კვირაც მეგობრებო და გაირკვევა საბოლოოდ ვის იყიდიან

    0
    გასულია
    m0nk გულშემატკივარი [?]

    23 აგვისტო 2017 12:54

    კიდე კაი :)

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV