ბართომეუს გადადგომას "ბარსელონას" ოფიციალური ფოტოგრაფიც ითხოვს

  • 17-08-2017, 14:30
  • ბართომეუს გადადგომას "ბარსელონას" ოფიციალური ფოტოგრაფიც ითხოვს

    საფეხბურთო კლუბ "ბარსელონას" ოფიციალური ფოტოგრაფი მიგელ რუისი კლუბის პრეზიდენტის, ჟოზეპ მარია ბართომეუს გადადგომას ირიბად ითხოვს.

    რუისმა, თავისი Instagram-ის ოფიციალური ანგარიშით, მოიწონა სურათი, რომელსაც აქვს ცნობილი ჰეშთეგი #BartomeuDimiteYa (ბართომეუ, წადი ახლავე).

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    17 აგვისტო 2017 22:24

    ჰმმმმმმ

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    davidusi 2020
    davidusi 2020 სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 19:11

    ბართო და მისი გუნდი უფრო ფულის კეთებით არიან დაკავებული ვიდრე ფეხბურთით ყველა ხდება, გუნდი თანდათან სუსუტდება ამაზე უაზროთ რეგირებენ , მესამეხარისხოვანი ფეხბურთელებეთ,მაგენში ფულის გადახდას ლამასიდან მოეყვანათ მაგენზე ნაკლებად არ ითამაშებდენ ,ფულს დაზოგავდენ, გასაგებია რომ რაც ბარსამ ბოლო დაახლოებით 10 წელიწადში უჩვენა,ძალიან მაღალი კლასი იყო თითქმის ფეხბურთის ეტალონიც კი,ამას რო დაშვება მოყვებოდა ყველა ხდვდებოდა, ასაკი ფეხბურთელების, სხაც ვითარდება ასე შემდეგ,კარგი მენეჯერიც მაგას გათვლიდა და არ დასჭირდებოდა ერთდროულად 5-6 მაღალი დონის ფეხბურთელების მოყვანა,არის კიდე მესის ფაქტორიც,ბართოს გონია მარტო მესი მოიგებს ყველაფერს,ბოლო თამაში ლეო ყველა პოზიციაზე იყო!ასე როგორ შეძლება,ისიც ხო ადამიანია.მე იმიტო ვამბობდი ენრიკეს შეცვლა არაფერს უშველის ,გუნდს 3-4 ახალი მაღალი კლასის ფეხბურთელი ჭირდებოდა,აგენმა პაკო დაგომეში მოიყვანეს ამით გაცეს კითხვას პასუხი.

    0
    Gio gio
    Gio gio სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 15:32

    Ise madridistebo rac tqven barsasgan damcireba miiget kia dro cota tqvenc gaixarot mara im damcirebas ver amoigebt kidev ati weli ro eset formebshi iyvnen orive gundi :D

    0
    Gio gio
    Gio gio სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 15:30

    Am realis fanebs ra alaparakebt da raundat aq ro shemodian 2001 wlidan idzaxdnen momaval wels vnaxot momaval wels vnaxoto da wadit isiamovnet dzlivs dagidgat es momavali weli tore didxans kiar gagzeldeba tqveni siamovneba

    0
    ZiNeDiNe ZiDaNe
    ZiNeDiNe ZiDaNe სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 15:28

    სადმონახა ამკაცმაც ეს პაულინიო. ნეპოტიზმსააქვს ადგილი პაულინიო თურმე ბართომეუს კლასელის პარიკმახერის მეზობლის გარებიძაშვლი ყოფილა :დ

    0
    10 leo
    10 leo სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 15:27

    სავსეა სტადიონი პაულინიოს პრეზენტაციაზე joy joy

    0
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    17 აგვისტო 2017 15:23

    LIVEA :https://www.fcbarcelona.com/videos/live

    0
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    17 აგვისტო 2017 15:23

    პაულინიო წარადგინეს https://www.fcbarcelona.com/videos/live

    0
    ZiNeDiNe ZiDaNe
    ZiNeDiNe ZiDaNe სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 15:20

    ციტატა: basa7
    ციტატა: ZiNeDiNe ZiDaNe
    ოო რაიყო კაცო ის 222 მილიონი ძმაკაცებთან ერთად დაუხარჯავს რესტორანში რა შეჭამეთ კაცი :D ესენი კიდე ტრანსფერებს თხოვენ joy

    რა გითხრა, ისე გულწრფელად გეუბნები ერთად ერთი რეალის რაც მშურს ფლორენტინო პერესია

    მაფიოზა ფლორენტინო :დ კიბატონო ძაან მაგარი პრეზიდენტია .

    0
    ZiNeDiNe ZiDaNe
    ZiNeDiNe ZiDaNe სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 15:18

    რაცდარჩა იმფულით კიდე იყიდა ეგერ პაულინიო :დდ

    0
    CoutinhO7.
    CoutinhO7. სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 15:17

    ტრანსფერებზე გვინდა სიახლე თორე ბართუშას მოსტ£ვნია პატრონი

    0
    ZiNeDiNe ZiDaNe
    ZiNeDiNe ZiDaNe სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 15:17

    ოო რაიყო კაცო ის 222 მილიონი ძმაკაცებთან ერთად დაუხარჯავს რესტორანში რა შეჭამეთ კაცი :D ესენი კიდე ტრანსფერებს თხოვენ joy

    0
    გასულია
    forever barcelona ფანი [?]

    17 აგვისტო 2017 14:54

    #BartomeuDimiteYa

    0
    Culeme
    Culeme სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 14:43

    ციტატა: Saba gelashvili
    0-4 რომ წააგო რეალმა 2016ში რა ვერ მოიგეს ლიგა? ამიტომ ჯერ დავიცადოთ ბარსელონა მოიყვანს კიდე2-3 იგროკს. მე მჯერა და რა ვქნა და ლა ლიგაში რეალს მოვიგებთ აი დაიმახსოვრეთ ჩემი სიტკვები.

    Getanxmebi brat.Jer yvelaperi winaA.Mara tu igrokebi ardavimatet amsastavit ggagvidzneldeba tan dzannn

    Vinmem shegidlia mitxrat gushin deulofeu rato sridga sastavshi?

    0
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    17 აგვისტო 2017 14:42

    ჯერ სანდრო როსელი მერე ბართომეუ როდის უნდა მოვიშოროთ ფულის ღორები

    0
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    Saba gelashvili
    Saba gelashvili სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 14:38

    0-4 რომ წააგო რეალმა 2016ში რა ვერ მოიგეს ლიგა? ამიტომ ჯერ დავიცადოთ ბარსელონა მოიყვანს კიდე2-3 იგროკს. მე მჯერა და რა ვქნა და ლა ლიგაში რეალს მოვიგებთ აი დაიმახსოვრეთ ჩემი სიტკვები.

    0
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    17 აგვისტო 2017 14:38

    თუ მისთვის ბარსა რამეს წარმოადგენს უნდა გადადგეს და ვალვერდეც წაიყვანოს ბოდიში კულეებო მაგრამ თავიდანვე არ მომწონდა ეგ მწვრთნელი

    ციტატა: BaRCeLoNiSiMOo
    დაბრუნდეს ლაპორტა მართლა თვითონ ამოიღოს ხმა და დაბრუნდეს. ეგეთი პრონციპული და ძლიერი პრეზიდენტი ახლა ამდვილად გვჭირდება

    გეთანხმები არა მარტო პრეზიდენტი ძლიერი მწვრთნელიც გვჭირდება

    0
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    BaRCeLoNiSiMOo საიტის ლეგენდა  [?]

    17 აგვისტო 2017 14:35

    დაბრუნდეს ლაპორტა მართლა თვითონ ამოიღოს ხმა და დაბრუნდეს. ეგეთი პრონციპული და ძლიერი პრეზიდენტი ახლა ამდვილად გვჭირდება

    0
    --------------------
    "ფეხბურთი მარტივი თამაშია, მაგრამ მისი მარტივად თამაში ძალიან რთულია, ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენია , ფეხბურთს თავით თამაშობ, ფეხები კი ამაში გეხმარებიან" - იოჰან კრუიფი
    Culeme
    Culeme სტუმარი [?]

    17 აგვისტო 2017 14:34

    Chemi azrit laporta atyasjer ajobebda am satvalebian sles

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV