მესიმ გუშინდელი "ელ კლასიკო" მოკლედ დაახასიათა

მესიმ გუშინდელი "ელ კლასიკო" მოკლედ დაახასიათა

მას შემდეგ, რაც "ბარსელონა" "კამპ ნოუზე" ესპანეთის სუპერ თასის პირველი მატჩში 1-3 დამარცხდა, ბევრმა გულშემატკივარმა ტიტულის მოგების იმედი დაკარგა, მაგრამ გულშემატკივართა დიდი ნაწილი ოპტიმისტურადაა განწყობილი, ისევე როგორც ფეხბურთელები.

გუშინდელ მატჩში, ისევე როგორც ყოველთვის, "ბარსას" ლიდერის, ლიონელ მესისგან ყველა ბევრს მოელოდა, მაგრამ, პენალტის გატანის მიუხედავად, არგენტინელს კარგი თამაში ნამდვილად არ გამოუვიდა.

დღეს მესიმ საკუთარ "ინსტაგრამის" გვერდზე გუშინდელ "ელ კლასიკოსთან" დაკავშირებით მცირე კომენტარი გააკეთა, რომლის მხოლოდ ინგლისურ თარგმანს გთავაზობთ, რადგან ისედაც ყველაფერი გასაგებია.

"F*cked up day but you have to get up and go. This is just starting."

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    real madrid is the best
    სტუმარი [?]
    #20 15 აგვისტო 2017 14:18
    0
    ki shvilo ki

    au amdeni glexi rogor sheiyara ertad imena yvela sofleli
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 15 აგვისტო 2017 09:05
    0
    განწყობა კაია, აუ როგორ მჯერა თქვენი მოგება ბერნაბეუზე, მიდით გააპეთ,
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    10 leo
    სტუმარი [?]
    #18 15 აგვისტო 2017 03:53
    0
    ამის გაბრაზებას მგელს საჭმელი მოპარო ჯობია. :დ♡
    giogamer_steel
    სტუმარი [?]
    #17 15 აგვისტო 2017 00:03
    0
    დარხეულიაც რეალს მესსი გაბრაზდა

    მიდი;ლეო კველას დედაუტირე

    კარგად ვერგავიგე ტარგმანი მარა რაგაცას მივხვდი ხომ ვერადატარგმნიდ
    Guro messi
    სტუმარი [?]
    #16 15 აგვისტო 2017 00:00
    0
    რეალს სამი ბურთის სხვაობით უნდა მოვუგოთ ბერნაბეუზე.აბა შენ იცი ლეო
    MR INI
    სტუმარი [?]
    #15 14 აგვისტო 2017 23:53
    0
    ოო,ეს კარგია
    ♤ კატალონიელი ♤
    სტუმარი [?]
    #14 14 აგვისტო 2017 23:49
    0
    ყველაზე მეტად ეს მომეწონა This is just Starting .... ვიღაცეებს დაერხათ და თან ძაან, მიდი ლეო ყველას დედა უნდა ვუტიროთ.
    ფანი [?]
    #13 14 აგვისტო 2017 23:47
    0
    მიდი მესი რეალს უნდა გაუტანო გოლები
    --------------------
    ლეო მესი-ყველადროის საუკეთესო ფეხბურთელი!
    King dumbo
    სტუმარი [?]
    #12 14 აგვისტო 2017 23:32
    0
    ციტატა: tigresa
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: King dumbo
    ციტატა: Don andres ini
    რა დაწერა?

    wyeuli dghe ,magram unda adge da waxvide ,es mxolod dasawyisia

    წყეული რბილი ნათქვამია :D

    "unda adge da caxvide" ceria pirdapiri mnishvnelobit,igulisxmeba unda gaagrzelo rogorc adreo. ai "yvelaferi exla icyeba"-o ro tkva es ukve nishnavs bevrs, ashkarad gabrazebulia. cina sezonis klasiko gamaxsenda, marcelom saxeshi ro moartya da adina sisxli, mand gamcarda zalian da ki vnaxet rac qna, ase rom albat spektakls unda velodot 16-shi:))

    adgoma da wasvla nishnavs shecdomaze chkuis swavlas da gamosworebas ise ro gaagrdzelo rogorc adre warmatebas ver miaghwev #davitmatumoigomecmovigebo :-D mesim gulshi
    Culé [?]
    #11 14 აგვისტო 2017 23:31
    0
    ეს რო წავა, მერე რაგვეშველება. თორე ახლა სულ მუნირი დეულოფეუ რო გაამრავლო და დააყენო მესი მაინც იზავს რაღაცას...
    Culé [?]
    #10 14 აგვისტო 2017 23:27
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: King dumbo
    ციტატა: Don andres ini
    რა დაწერა?

    wyeuli dghe ,magram unda adge da waxvide ,es mxolod dasawyisia

    წყეული რბილი ნათქვამია :D

    "unda adge da caxvide" ceria pirdapiri mnishvnelobit,igulisxmeba unda gaagrzelo rogorc adreo. ai "yvelaferi exla icyeba"-o ro tkva es ukve nishnavs bevrs, ashkarad gabrazebulia. cina sezonis klasiko gamaxsenda, marcelom saxeshi ro moartya da adina sisxli, mand gamcarda zalian da ki vnaxet rac qna, ase rom albat spektakls unda velodot 16-shi:))
    Coutinho-7
    სტუმარი [?]
    #9 14 აგვისტო 2017 23:26
    0
    MD/SPORT:

    Coutinho and dembele this week will be officially players Barcelona!
    B-A-R-S-A
    სტუმარი [?]
    #8 14 აგვისტო 2017 23:25
    0
    ბართომეუ ამ პრეზიდენტს დახვევინონ ბარსელინადან და ნაზავთ უფრო შედეჰიანი და კარგადზადებუილი გუნდი გ ეყოლება
    Barca75
    სტუმარი [?]
    #7 14 აგვისტო 2017 23:16
    0
    ამის ავტორს ქართულად წერა ეზარება? ნება იბოძე და დაწერე ქართულად, მო....ნავს შენი ინგლისური. და
    ყველა ვისთვისაც ქართული მეორე ხარისხოვანია
    King dumbo
    სტუმარი [?]
    #6 14 აგვისტო 2017 23:16
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: King dumbo
    ციტატა: Don andres ini
    რა დაწერა?

    wyeuli dghe ,magram unda adge da waxvide ,es mxolod dasawyisia

    წყეული რბილი ნათქვამია :D

    zogadad egre itargmneba cenzuris farglebshi , magram leom rac dawera qe vicit chven :-)

    ციტატა: Don andres ini
    ციტატა: HENRY12
    ციტატა: tigresa
    daerxat, leo habrazda da gabrazebuli leo ki vicit yvelam reebs aketebs

    ეს ლეომ თქვა? :))

    მგონია 4-2 მოვიგებთ

    vin gaitans neta barcadan 4 gols?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 14 აგვისტო 2017 23:11
    0
    ციტატა: King dumbo
    ციტატა: Don andres ini
    რა დაწერა?

    wyeuli dghe ,magram unda adge da waxvide ,es mxolod dasawyisia

    წყეული რბილი ნათქვამია :D
    King dumbo
    სტუმარი [?]
    #4 14 აგვისტო 2017 23:11
    0
    ციტატა: Don andres ini
    რა დაწერა?

    wyeuli dghe ,magram unda adge da waxvide ,es mxolod dasawyisia
    Culé [?]
    #3 14 აგვისტო 2017 23:10
    0
    მიდიიიიი მესი
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    giobarca
    სტუმარი [?]
    #2 14 აგვისტო 2017 23:03
    0
    მესი შენ ხარ ლეგენდა და აჩვენე რაც შეგიძლია ბერნაბეუზე მოვტყნათ მსაჯდრიდის რეალი
    Culé [?]