ფილიპე კოუტინიო ვარჯიშს სრულად არ ესწრება

ფილიპე კოუტინიო ვარჯიშს სრულად არ ესწრება

მერსესაიდული "ლივერპულის" ბრაზილიელი ნახევარმცველი ფილიპე კოუტინიო, რომელიც "ბარსელონაში" გადასვლასთან ახლოსაა, სავარჯიშო სესიას ბოლომდე არ ესწრება.

წყაროს ინფორმაციით, ბრაზილიელმა ათიანმა ინგლისელთა თავკაცს, იურგენ კლოპს უკვე მეორედ უთხრა, რომ კარიერის კატალონიაში გაგრძელება სურს და ესიც გარკვეული პროტესტია გერმანელის მისამართით, რომელიც ამ ფეხბურთელს არა და არ თმობს.

მანამდე კი ვარცელდა ინფორმაცია, რომ უახლოეს საათებში "ბარსელონა" კოუტინიოს ტრანსფერს დაადასტურებს, ფეხბურთელის პრეზენტაცია კი მიმდინარე კვირაში შედგება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 40 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    8 აგვისტო 2017 23:34
    0
    კოუტინიო დაგვხატავს, იდეალურია, მარა ლივერპული და კლოპიც მეცოდება, ყველამ ვნახეთ, როგორია გუნდის ერთ-ერთ ლიდერს რო გართმევენ ფულით და დასატოვებლად ვერაფერს რო ვერ აკეთებ
    ფანი [?]
    8 აგვისტო 2017 21:16
    0
    kou unda moviyvanot aucileblad.

    პსჟ სულ გაგიჟDა მგონი:გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "პსჟ"-ს რონალდუს დამატების შანსიც აქვს, თუმცა პორტუგალიელის გამოსასყიდი თანხა ნეიმარის ციფრებს თითქმის 5-ჯერ აღემატება და 1 მილიარდ ევროს შეადგენს. ასე რომ "პსჟ"-ს რონალდუს ყიდვაც შეუძლია, მაგრამ ამისთვის ზემოხსენებული თანხა უნდა გადაიხადოს.
    --------------------
    LM10
    LS9
    AG17
    გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხი youtube.com/channel/UCwBZquMRA0XrhUckezEnlyg
    xuro
    სტუმარი [?]
    8 აგვისტო 2017 21:01
    0
    [/u][u]შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა

    რაკიტიჩი ბუსკეცი

    მესი კაუტინიო დემბელე

    სუარესი

    4-2-3-1 ასე გამოდის ათიანი კაუტინიოთი. ათიანობას კი გაქაჩავს კაუტინიო ხედვა დარტყმა და პასი კი აქვს... მაგრამ არაა ეს ჩვენი წყობა რაა
    სტაჟიორი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:28
    0
    რა გინდათ ვერ გავიგე? ჩვენ აქ გვაქვს საიტების სია, რომლიდანაც ვკრებთ ინფორმაციებს. იმ სიაში არაა ექო და თუ სხვა საიტი დააციტირებს ექოს სტატიას მაშინ დავდებთ ვახ.
    davidusi 2020
    სტუმარი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:26
    0
    ციტატა: Carles16
    ციტატა: newcastle
    ციტატა: davidusi 2020
    რატო ნერვიულობთ ხალხო გამაგებიეთ?ჩვენი მწერლები იმას გვიწერენ რასაც წერს ესპანური და ინგლისური მასმედია!ლელოს დაწერილ ხო არ გიყვებათ? აბა ინფორმაცია საიდან მოიტანონ? კლუბების ოფიციალური ვებსაიტები მხოლოდ მოხდენილ ფაქტებს ასაჯაროებენ,რო წერთ სიახლე დადეთო საიდან უნდა დადონ? თუ პირადად იცნობენ ბართოს ან კოუტინიოს?ყველას გვინდა ჩქარა გავიგოთ, ღმერთით მალე გადმოვა ბარსაში,მე დიდი იმედი მაქვს რო ტრანსფერი შედგება.

    რეალური უნდა წერონ შედარებით თორემ დონ ბალონის სტატიებს რომ დებენ რაღაც ყლეობებს მაგის დაწერას და თარგმნას რა აზრი აქვს ერთი.

    მაგ დონ ბალონი იმას რომ წერდეს კოუ ლივერპულში რჩებაო ეგრე აღარ ილაპარაკებდი :) შენ თვითონ სტატიების შინაარსი არ გევასება და მანდ წყარო არაფერ შუაშია. ))

    როგორ უნდა გარკვიონ რეალობა ,რომელიც მოეწონება შინარსით ის უნდა გადმოთარგმნოს? ასეთ ამბავს ბევრი ჭორი მოსდევს საერთოდ,გაიხსენეთ ნეიმარის ამბავი,დღეში ხუთჯერ იცვლებოდა ინფორმაცია.
    Reynak
    სტუმარი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:25
    0
    ესეთი სანდო თუა ეს წყაროები რასაც წერთ, როგორ მოხდა რომ, გამპერის თასამდე არ გაიფომრეთ, ან ორშაბათს არ წარდგინეთ, ან დღეს?!
    სკაიმ დაწერე ბოლო კონტაქტი 18 დღის წინ იყოო, აქ კიდე ყოველდღე წერთიდ ხვალ ან ზეგო, თურმე დღეს ჩასულან მოსალაპარკებლად. არავინ არ იძახის ლივერპულში რჩება 100%ითო, უბრალოდ გაფილტრეთ რას წერეთ
    Reynak
    სტუმარი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:21
    0
    დიახაც პატივცემულო ზუსტად სკაიმ დაწერე, კოუტინიო დათანხმდა ბარსელონაში გადასვლა, თუ მხარეები მიახწევენ შეთანხმებასო. თავად ფეხბურთლი კი არავითარ ზეწოლას არ აპირებ კლუბზეო.
    აქ რაც თუ სიამრთლეა რატოა წყარო - "წყაროს მტკიცება?!"
    თუ მუნდო დეპორტივოა სანდო წყარო და ბარსასთან დაახლოებული, რატო არ წერთ რას წერს ეჩო, ისაა ლივერპულთან დაახლოებული?!
    პირსმა დაწერე დღეს: კოუტინიოს არ სურს უპატივცემულოდ განეწყოს "ლივერპულზე", კლუბი დარწმუნებულია - ის რჩეა, ცდილობს სრულ მზადყოფნაში იყოს ვოთფორდთან შეხვედრისას
    ფანი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:13
    0
    დემბელეს ინსტაგრამზე ცვლილებაა ! :დდ აქამდე ეწერა ბორუსია დორტმუნდი და ახლა უკვე წაშალა... იმედია მალე ბარსელონას დაწერს :დდ
    სტაჟიორი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:13
    0
    ციტატა: newcastle
    ციტატა: davidusi 2020
    რატო ნერვიულობთ ხალხო გამაგებიეთ?ჩვენი მწერლები იმას გვიწერენ რასაც წერს ესპანური და ინგლისური მასმედია!ლელოს დაწერილ ხო არ გიყვებათ? აბა ინფორმაცია საიდან მოიტანონ? კლუბების ოფიციალური ვებსაიტები მხოლოდ მოხდენილ ფაქტებს ასაჯაროებენ,რო წერთ სიახლე დადეთო საიდან უნდა დადონ? თუ პირადად იცნობენ ბართოს ან კოუტინიოს?ყველას გვინდა ჩქარა გავიგოთ, ღმერთით მალე გადმოვა ბარსაში,მე დიდი იმედი მაქვს რო ტრანსფერი შედგება.

    რეალური უნდა წერონ შედარებით თორემ დონ ბალონის სტატიებს რომ დებენ რაღაც ყლეობებს მაგის დაწერას და თარგმნას რა აზრი აქვს ერთი.

    მაგ დონ ბალონი იმას რომ წერდეს კოუ ლივერპულში რჩებაო ეგრე აღარ ილაპარაკებდი :) შენ თვითონ სტატიების შინაარსი არ გევასება და მანდ წყარო არაფერ შუაშია. ))
    davidusi 2020
    სტუმარი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:11
    0
    რატო ნერვიულობთ ხალხო გამაგებიეთ?ჩვენი მწერლები იმას გვიწერენ რასაც წერს ესპანური და ინგლისური მასმედია!ლელოს დაწერილ ხო არ გიყვებათ? აბა ინფორმაცია საიდან მოიტანონ? კლუბების ოფიციალური ვებსაიტები მხოლოდ მოხდენილ ფაქტებს ასაჯაროებენ,რო წერთ სიახლე დადეთო საიდან უნდა დადონ? თუ პირადად იცნობენ ბართოს ან კოუტინიოს?ყველას გვინდა ჩქარა გავიგოთ, ღმერთით მალე გადმოვა ბარსაში,მე დიდი იმედი მაქვს რო ტრანსფერი შედგება.
    სტაჟიორი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:08
    0
    ციტატა: newcastle
    ციტატა: Carles16
    ციტატა: newcastle
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: Reynak
    აქ მწერლები ისეთი არასერიოზულები არიან და ტყულებით ბერავენ აქაურობას, ტყუილ იმედს ნერგავენ და კითხველებასც ჯერათ. წადით ბიჭო და წაიკითხეთ რას წერენ ავტორიტენიანი გვერდები, და არა მუნდოდეპორტივო, ამ სტატიის წყარო კი "წყაროს ინფორმაციით" ყოფილა.
    ლივერპული ოფიციალური გვერდი წერს მანამდე კოუს მცირე ზურგის ტრამვა ქონდა და აცდენდაო, დღეს კი სრული დატვირთვით ივარჯიშაო.
    თვითონ კოუტინიომ თქვა გადავალ ბარსაში თუ მხარეები შეთამხმდებიანო, მე კიდე ზეწოლას არ ვაპირებ კლუბზეო.
    ტყულებს ნუ წერთ აქ, თორე აგვისტოს ბოლოს შეგრჩებათ ჩალა ხელში, კოუტინოს, დემბელეს,მბაპეს, ალის, ერიქსენი,დიბალას და აზარის ნაცვლად

    ჯერ ერთი მუნდო დეპორტივო ერთერთი ყველაზე გავლენიანი გამოცემაა კატალონიააში, მეორე ის რომ მარტო მუნდო არ წერს ამ ყველაფერს, sky sportic da dailymail-იც მაგ ინფოს ავრცელებს, რაც შეეხება ოფიციალურ ვებ გვერდს სხვა რა უნდა დაეწერა? ხომ არ იტყოდნენ წასვლა უნდა და მაგიტომ არ ვარჯიშბსო, ან შენ რომ ამბობ კოუმ თქვა წასვლა მინდა მაგრამ კლუბზე ზეწოლას არ ვაპირებო, მაგ სიტყვებს აქვს სანდო წყარო თუ ისევ სკაი სპორტი წერს მაგ ყველაფერს?

    დეილი მეილიც ჭორიკანა საიტია და იცის ყველამ, სკაის კიდე არ დაუწერია დღეს გაფორმდება და ხვალ გაფორმდებაო. მუნდო რომ სოფლის გაზეთია კიდე ყველამ იცის და ვერატიც გაფორმებული გყავდათ მაგ გაზეთს რომ კითხო

    შენ შენი წყაროები გაქვს როგორც ჩანს და გაგვანდო იქნებ? ლივერპულ ეჩო ხო ალბათ?

    ლივერპულ ექო ძაან სერიოზული და ლივერპულთან დაკავშირებით რასაც წერს 90% მართალია, მერე კიდე ბბს, ბილდი სკაი ესენი უნდა იკითხოთ და აღარ იმკითხავებთ ხოლმე

    ლივერპულ ექოც ჩვეულებრივი გაზეთია რლმელიც სიტუაციის განმუხტვას ცდილობს ხოლმე :) ბარსელონასთან ყველაზე დაახლოებული წყარო მუნდო დეპორტივოა და ეგენიც ეგრე იყვნენ ნეიმარზე რომ ატყდა. პირველივე დღეს დაწერეს რომ ნეიმარის მამამ პსჟს უთხრა მისი შვილი ბარსაში კარგადააო მარა ვნახეთ რაც მოხდა. რაც ჩამოთვალე კიდე სქაი არც ერთს არ ჩამოუვარდება სანდოობით.
    სტაჟიორი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:03
    0
    ციტატა: newcastle
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: Reynak
    აქ მწერლები ისეთი არასერიოზულები არიან და ტყულებით ბერავენ აქაურობას, ტყუილ იმედს ნერგავენ და კითხველებასც ჯერათ. წადით ბიჭო და წაიკითხეთ რას წერენ ავტორიტენიანი გვერდები, და არა მუნდოდეპორტივო, ამ სტატიის წყარო კი "წყაროს ინფორმაციით" ყოფილა.
    ლივერპული ოფიციალური გვერდი წერს მანამდე კოუს მცირე ზურგის ტრამვა ქონდა და აცდენდაო, დღეს კი სრული დატვირთვით ივარჯიშაო.
    თვითონ კოუტინიომ თქვა გადავალ ბარსაში თუ მხარეები შეთამხმდებიანო, მე კიდე ზეწოლას არ ვაპირებ კლუბზეო.
    ტყულებს ნუ წერთ აქ, თორე აგვისტოს ბოლოს შეგრჩებათ ჩალა ხელში, კოუტინოს, დემბელეს,მბაპეს, ალის, ერიქსენი,დიბალას და აზარის ნაცვლად

    ჯერ ერთი მუნდო დეპორტივო ერთერთი ყველაზე გავლენიანი გამოცემაა კატალონიააში, მეორე ის რომ მარტო მუნდო არ წერს ამ ყველაფერს, sky sportic da dailymail-იც მაგ ინფოს ავრცელებს, რაც შეეხება ოფიციალურ ვებ გვერდს სხვა რა უნდა დაეწერა? ხომ არ იტყოდნენ წასვლა უნდა და მაგიტომ არ ვარჯიშბსო, ან შენ რომ ამბობ კოუმ თქვა წასვლა მინდა მაგრამ კლუბზე ზეწოლას არ ვაპირებო, მაგ სიტყვებს აქვს სანდო წყარო თუ ისევ სკაი სპორტი წერს მაგ ყველაფერს?

    დეილი მეილიც ჭორიკანა საიტია და იცის ყველამ, სკაის კიდე არ დაუწერია დღეს გაფორმდება და ხვალ გაფორმდებაო. მუნდო რომ სოფლის გაზეთია კიდე ყველამ იცის და ვერატიც გაფორმებული გყავდათ მაგ გაზეთს რომ კითხო

    შენ შენი წყაროები გაქვს როგორც ჩანს და გაგვანდო იქნებ? ლივერპულ ეჩო ხო ალბათ?
    სტაჟიორი [?]
    8 აგვისტო 2017 20:01
    0
    ციტატა: newcastle
    რას არ იგონებთ ძმურად აბა ამ სტატიის წყარო დამიწერე, მუდნო დეპორტივოდან რომ აკოპირებთ და დონ ბალონიდან ეგაა რეალობა?

    ხო დაგილინკა ეგერ იმ კაცმა ექსპრესი და დეილიმეილი? ეს სტატია კიდე ჩემი დაწერილი არაა და არ ვიცი კონკრეტულად საიდან თარგმნა ავტორმა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    8 აგვისტო 2017 19:59
    0
    ციტატა: Reynak
    აქ მწერლები ისეთი არასერიოზულები არიან და ტყულებით ბერავენ აქაურობას, ტყუილ იმედს ნერგავენ და კითხველებასც ჯერათ. წადით ბიჭო და წაიკითხეთ რას წერენ ავტორიტენიანი გვერდები, და არა მუნდოდეპორტივო, ამ სტატიის წყარო კი "წყაროს ინფორმაციით" ყოფილა.
    ლივერპული ოფიციალური გვერდი წერს მანამდე კოუს მცირე ზურგის ტრამვა ქონდა და აცდენდაო, დღეს კი სრული დატვირთვით ივარჯიშაო.
    თვითონ კოუტინიომ თქვა გადავალ ბარსაში თუ მხარეები შეთამხმდებიანო, მე კიდე ზეწოლას არ ვაპირებ კლუბზეო.
    ტყულებს ნუ წერთ აქ, თორე აგვისტოს ბოლოს შეგრჩებათ ჩალა ხელში, კოუტინოს, დემბელეს,მბაპეს, ალის, ერიქსენი,დიბალას და აზარის ნაცვლად

    ჯერ ერთი მუნდო დეპორტივო ერთერთი ყველაზე გავლენიანი გამოცემაა კატალონიააში, მეორე ის რომ მარტო მუნდო არ წერს ამ ყველაფერს, sky sportic da dailymail-იც მაგ ინფოს ავრცელებს, რაც შეეხება ოფიციალურ ვებ გვერდს სხვა რა უნდა დაეწერა? ხომ არ იტყოდნენ წასვლა უნდა და მაგიტომ არ ვარჯიშბსო, ან შენ რომ ამბობ კოუმ თქვა წასვლა მინდა მაგრამ კლუბზე ზეწოლას არ ვაპირებო, მაგ სიტყვებს აქვს სანდო წყარო თუ ისევ სკაი სპორტი წერს მაგ ყველაფერს?
    სტაჟიორი [?]
    8 აგვისტო 2017 19:58
    0
    ციტატა: newcastle
    მაგარი მწერლები ყავს საიტს :D ერთმანეთს აჯერებენ სიდებილეებს. ჯერ ხო ვერატი მოიყვანეს კაცო, მერე ნეიმარი არსად მიდიოდა და ეხლა კოუ გადმოვიდა უკვე. დღეს არ უნდა გაფორმებულიყო ისე? რატო აგვიანდება laughing

    ჩვენ არაფერს არ ვიგონებთ :) ვწერთ იმას რასაც წერს შენზე ბევრად ჩახედული და გარკვეული ხალხი :) შენ თუ შენს თავს აჯერებ რომ ლივერპულში დარჩება კოუტინიო და ბარსელონა წელს ლა ლიგიდან გავარდება და მე მაგაში ხელს გიშლი ეგ ჩემი პრობლემა არაა.
    gauchoo
    სტუმარი [?]
    8 აგვისტო 2017 19:57
    0
    მოკლედ, დაღალეს ეს ხალხი ამ სირმა მმართველებმა რა ბლ იიინ!!!
    Culé [?]
    8 აგვისტო 2017 19:55
    0
    ციტატა: newcastle
    არ მოდის არააა მუნდო დეპორტივოს გარდა სხვა გვერდები მაინც ნახეთ კლოპს მაგარი ყლეზე კიდია ბარსელონას მილიონები. smile

    daily mail:
    the sun: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4771090/Barcelona-directors-a
    rrive-Philippe-Coutinho-talks.htmlhttps://www.thesun.co.uk/sport/football/41980
    94/philippe-coutinho-training-protest-liverpool-barcelona/
    express: http://www.express.co.uk/sport/football/838417/Philippe-Coutinho-Transfer-News-
    Liverpool-Barcelona-Jurgen-Klopp-training

    yvelas nu manaxineb sheni chirime, yvela magaze cers:)))
    Culé [?]
    8 აგვისტო 2017 19:54
    0
    კარგი ამბავია
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    Reynak
    სტუმარი [?]
    8 აგვისტო 2017 19:50
    0
    აქ მწერლები ისეთი არასერიოზულები არიან და ტყულებით ბერავენ აქაურობას, ტყუილ იმედს ნერგავენ და კითხველებასც ჯერათ. წადით ბიჭო და წაიკითხეთ რას წერენ ავტორიტენიანი გვერდები, და არა მუნდოდეპორტივო, ამ სტატიის წყარო კი "წყაროს ინფორმაციით" ყოფილა.
    ლივერპული ოფიციალური გვერდი წერს მანამდე კოუს მცირე ზურგის ტრამვა ქონდა და აცდენდაო, დღეს კი სრული დატვირთვით ივარჯიშაო.
    თვითონ კოუტინიომ თქვა გადავალ ბარსაში თუ მხარეები შეთამხმდებიანო, მე კიდე ზეწოლას არ ვაპირებ კლუბზეო.
    ტყულებს ნუ წერთ აქ, თორე აგვისტოს ბოლოს შეგრჩებათ ჩალა ხელში, კოუტინოს, დემბელეს,მბაპეს, ალის, ერიქსენი,დიბალას და აზარის ნაცვლად
    სტაჟიორი [?]
    8 აგვისტო 2017 19:42
    0
    ციტატა: Sergio Busquets.5
    დემბელეს 21 ვე პასს ვუყურე ბუნდესლიგაზე და 19 ობამეიანგს მისცა :D

    ციტატა: Dennis Bergkamp • True Artist
    ხალხოო ამ წამს გავრცელდა ინფო რომ დემბელემ თავის ოფიციალურ ინსტაგრამზე შეცვალა ბიოგრაფია ანუ დააედიტა და დორტმუნდის მოთამაშე როა, ეგ მთლიანად ამოიღო ინსტაგრამიდან შეგიძლიათ ნახოთ... ეგ ბიჭი ჩვენია უკვე ახლა კუტუნიოც დავითრიოთ და ეგაა :D

    ვნახე და უდევს ფოტოები ბორუსიის ფორმითისევ რეებს ავრცელებ :D კიდე გაგიჟება გვინდა ჩვენ? :D

    ფოტოების წაშლა არ უგულისხმია. ბიო - პროფილის ქვეშ აწერენ ხოლმე ზოგად ინფორმაციას. მანდ ეწერა დორტმუნდის ფეხბურთელი და ახლა მარტო სახელი და გვარი წერია :)