პსჟ-ს გულშემატკივრების პასუხი ჟერარ პიკეს

პსჟ-ს გულშემატკივრების პასუხი ჟერარ პიკეს

"პარი სენ ჟერმენის" გულშემატკივრებმა ჟერარ პიკეს იმ პოსტს უპასუხეს, რომელშიც კატალონიელმა მცველმა ნეიმარის "ბარსელონაში" დარჩენა გვამცნო.

ივლისის ბოლოს, როდესაც ნეიმარის პსჟ-ში სავარაუდო გადასვლის შესახებ ცნობები აქტიურად ვრცელდებოდა, პიკემ სოციალურ ქსელში ბრაზილიელთან ერთად გადაღებული სურათი გამოაქვეყნა და ზედ წარწერა "se queda" გაუკეთა. ეს წარწერა კი ნიშნავს "ის რჩება".

როგორც შემდეგში გაირკვა, პიკე შეცდა და ნეიმარი "ბარსელონაში" არ დარჩა.

რამდენიმე საათის წინ, "პარი სენ-ჟერმენმა" სეზონის პირველი ოფიციალური თამაში ჩაატარა. შეხვედრაში ნეიმარს მონაწილეობა არ მიუღია. ამის მიუხედავად, ტრინუნებზე მისი 10-ნომრიანი მაისურით ბევრ გულშემატკივარს შენიშნავდით. რამდენიმე მათგანს, ნეიმარის სახელის ნაცვლად, წარწერა ჰქონდა se queda. ერთ შემთხვევაში კი, ამ მაისურის მქონე გულშემატკივარს გვერდზე მეგობარი ეჯდა, რომელსაც მაისურზე ეწერა sequedapas. pas, ფრანგულ ენაში, უარყოფას ნიშნავს, sequedapas კი, ესპანურ-ფრანგული ნაზავი ენიდან ითარგმნება, როგორც "ის არ რჩება".

როგორც ჩანს, პსჟ-ს გულშემატკივრები, ყველაზე ძვირადღირებული ფეხბურთელის გადაბირების შემდეგაც კი "ბარსელონაზე" ფიქრობენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Guro messi
    სტუმარი [?]
    7 აგვისტო 2017 14:52
    0
    როგორ მინდა პსგ შეგვხვდეს ლიგაზე
    Culé [?]
    6 აგვისტო 2017 13:22
    0
    ციტატა: 3NEMY
    ხოდა პსჟს შევხვდეთ უნდა და პიკემ თხაროს :DDDDD

    მარტო პიკემ თხაროს? ბარემ მესიმ სუამ შტეგენმაც და ვაბშე მასკერანომ გაუტანოს 3 გოლი პლიუს ნეიმარმაც გაიტანოს მაკრატელა ოღონდ საკუთარ კარში.
    მწერალი [?]
    6 აგვისტო 2017 12:30
    0
    იმედია პსჟ-ს შევხვდებით. იმ თაშში მესიმ ისე უნდა გაიგიჟოს თავის, რომ კამპ ნოუ და პარკ დე ფრანსი მესის სახელს სკანდირებდნენ მთელი 90 წუთი. მოუხდება ჩრდილების მოშიშ ნეიმარს
    Larin
    სტუმარი [?]
    6 აგვისტო 2017 12:02
    0
    აი ვნახავთ მომოვალი წლის აპრილში პსჟ ს რომ შევხვდებით მეოთხედფინალში და ჩავუდებთ მაგრად 222 მილიონიანი ნეიმარიც ვერ უშველით მაგათ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    6 აგვისტო 2017 11:12
    0
    ციტატა: azulgerana
    ეხლა ნახე რა გუნდი შევაგდოთ . ბომბი გაგისკდებათ სტადიონზე ვიცი რომ UEFA დაგვაჯახებს ერთმანეთს მეტი ინტრიგისთვის... და პარალელურ მატჩში რეალი როსტოვის ასტრახანას დაეჯახება :) ვიცი :) ყველა წელიწადს ესე ხდება. არსენალი იმდენჯერ შეგვახვედრეს სანამ არ შეგვაძულეს ვენგერს თავი , ეს პესეჟეც ხო გადაგვკიდეს და ამ ბოლო დროს ივენტუსზე გადავიდნენ... ერთი პერიოდი ჩელსით შეგბცა UEFAმ

    მილანი გამოგრჩა :D
    fhilippe coutinho
    სტუმარი [?]
    6 აგვისტო 2017 10:32
    0
    დიბალა და
    ციტატა: yellow
    ვერავის ვერ ყიდილობენ, კოუტინიოს უარი უთქვამს და არვცერდება.

    დემბელე კიდე საერთოდ რას თამაშობს

    წავიდნენ დიბალა მოიყვანონ სანამ გვაქ ცოტა შანსი

    არადა როგორ მინდა კოუტინიო დიბალა ბარსაში მაგრამ კოუტინიომ თუ უარი თქვა მაქაც იმ ნაბოზარი ნეიმარის და ალვესის ხელი ინება გარეული ასეტშემტხვევაში ლბათ მბაპე მარა მე უფრო კოუ დიბალა მინდა ისე ეს დემბელე კი ნამდვილად არარი ბარსასთვის მზად მე არ ვამბობ ცუდია და რამე პირიქით კაი იგროკია უბრალოდ ჯერ მზად არარი ეგ ბარსასთვის აი დიბალა მზად არი მაგას დარწმუნებული ვარ მესი მოაყვანინებს ინიგო მოვა სავარაუდოდ და ერთი გვინდა კიდე კოუტინიო მონდოდა მე მარა თუ ეგ არ იქნა ალბათ დელე ალი ან ერიქსენი

    საიდან ამოწერეთ რო კოუტინიომ უარი თქვაო ? ეხლა დაიდო სტატია სადა წერია რო ბარსა კოუტინიოს სავარაუდოდ სამშაბათს გაიფორმებსო კოუს აგენტი ლონდონსი იმყოფება და ბარსას მხარეს ეხმარება მოლაპარაკებებში ლივერპულთანო თვითონ კოუსაც უთხოვია გაშვება და სავარაუდოდ სამშაბათს ეს ტრანსფერი შედგებაო და სად პოულობთ ამ სისულელეებს რო კოუტინიომ უარითქვაო რა
    nika2377
    სტუმარი [?]
    6 აგვისტო 2017 09:07
    0
    ციტატა: giogamer_steel
    ხომ ვერ მეტკვიტ ზუსტად ბარსელონა ვის კიდულობს?
    ალბათ დემბელს
    giogamer_steel
    სტუმარი [?]
    6 აგვისტო 2017 08:30
    0
    ხომ ვერ მეტკვიტ ზუსტად ბარსელონა ვის კიდულობს?
    neymar juniur
    სტუმარი [?]
    6 აგვისტო 2017 08:04
    0
    ამ პიკემაც გატრაკა ბლად
    barcelona 6-1 6-2 5-0
    სტუმარი [?]
    6 აგვისტო 2017 04:25
    0
    amat mgoni daaviwydat 8 marti
    Culé [?]
    6 აგვისტო 2017 02:59
    0
    წადი თქვენი
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    Xuco
    სტუმარი [?]
    6 აგვისტო 2017 02:43
    0
    რა მაგრად აკლიათ joy joy
    ოცნებებში უნდა ჩაუსვაროს თუნდაც იმ გუნდმა, რომლის მთლიანი ფასიც არაა 222 მილიონი, აი მაშინ ჩაიცვან მაგ წარწერიანი მაისურები
    DIMABARCA001
    სტუმარი [?]
    6 აგვისტო 2017 02:36
    0
    ნეიმარი უმტიტის ბულკი გახდება )))))