ინიგო მარტინესი "ბარსელონას" ფეხბურთელი ოთხშაბათს გახდება

ინიგო მარტინესი "ბარსელონას" ფეხბურთელი ოთხშაბათს გახდება

"რეალ სოსიედადის" ცენტრალური მცველი ინიგო მარტინესი "ბარსელონას" ფეხბურთელი მომდევნო კვირაში გახდება. ამ ინფორმაციას Marca ავრცელებს.

ცნობილია, რომ "ბარსელონა" ფეხბურთელის გამოსასყიდი თანხის, 32 მილიონი ევროს გადახდას აპირებს. წყაროს ცნობით, ეს ოთხშაბათს მოხდება.

ასევე ცნობილია, რომ თავად ფეხბურთელმა "ბარსელონაში" გადასვლაზე თანხმობა უკვე განაცხადა.

ესპანური პრესის ცნობით, ინიგო მარტინესის დამატება ერნესტო ვალვერდეს სურვილია. ესპანელი სპეციალისტი სამუელ უმტიტის თამაშით კმაყოფილი არაა და მას სურს, ჟერარ პიკეს სწორედ მარტინესი შეუწყვილოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 76 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Guro messi
    სტუმარი [?]
    #76 7 აგვისტო 2017 14:47
    0
    რას ქვია უმტიტის თამაში არ მოსწონს.უმტიტი-პიკე უნდა იყვნენ ძირითადში. ანდა მასკე ჩვენი პატკატიჩი იქ არაა.
    fhilippe coutinho
    სტუმარი [?]
    #75 6 აგვისტო 2017 00:56
    0
    ბოლოს ნაქებმა ბარტრამ მაინც წაუბარტრავა
    Culé [?]
    #74 6 აგვისტო 2017 00:51
    0
    მარტო დღევანდელი თამაშით არ ვიძახი და ძაან ბევრია 100 მილიონი დემბელეში. და პულიშიჩია კიდევ საყიდელი ორივე ფლანგზე შეუძლია და ძაან აქტიურია
    Culé [?]
    #73 6 აგვისტო 2017 00:26
    0
    shegvreba ea marto albat am zapxulze nayidi :D
    fhilippe coutinho
    სტუმარი [?]
    #72 6 აგვისტო 2017 00:18
    0
    ციტატა: NewMan
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: NewMan
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: NewMan
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ბუსკეცი-კოუტინიო.

    კოუტინიო შემტევი ნახ.მცველია, ნეიმარის ადგილზე შეუძლია ასევე თამაში, საყრდენად კოუტინიოს რანაირად ათამაშებ ეგ ერთი და მეორე ის რომ დიბალას და დემბელეს ერთად არ და ვერ მოიყვანენ.

    შემტევია მაგრამ მაგ პოზიიაზეც შეუძლია ღირსეულად თამაში და თუ გაანძრევენ ტრაკს შეულიათ მოიყვანონ სამივე 222 აქვთ 30 დარჩენილი ესეც 252 და რაფა არდა მუნირი გასაყიდია გომესიც და ეს 300 ლიმონს გადაახდება და მოიყვანენ მშვენივრად არ უნდათ თორე

    ვის შეუძლია კაცო მანდ ძლიერად თამაში? ტიპი შარშან სულ ლწზე იდგა და ახლა ცდმზე ითამაშებს ღირსეულად ? :დდდდდ

    შენ მაგისთამაშებს უყურებ საერთოდ? ანდა დამისახელეთ სვა ნებისმიერი რომელიც მაგ პოზიციაზე იდეალურია და ბარსას შეუძლია ყიდვა ?

    იდეალურად რომლებიც თამაშობენ და მაგათი ყიდვა ახლა რო არ შეგვიძლია მაგიტომ არ უნდა ვითამაშოთ მაგ ფორმაციით

    სამპერი არი რომელსაც შეუძლია და კოუ ნახევარდაცვასი იდეალური იქნება და თუ მოვიდა ნახავს ამას ყველა ეხლა არა ვაპირებ ვინმესთან კამათს რა ნამდვილად არ მაქ ამის სურვილი და აქ ჩვენ აზრს კიდე არავინ ყრებს და ესენი მოიყვანენ კოუ დიბალა ინიგოს რომელსაც შეუძლია სხვათაშორის ბუსის ადგილასაც თამაში

    შეძლებაზე არაა ფეხბურთელმა იმ პოზიციაზე უნდა ითამაშოს თავი სადაც ყველაზე კარგად გრძნობს თავ ეგრე შეიძლება მელოსაც შეეძლო მეკარედ თამაში.
    სერი კიდე ვაფშე არაა ნელი აი სისწრაფით რო შევადარო სადღაც ჰამშიკის სისწრაფისაა

    ეგრე სუარესმაც გამოიტანა ხელით ბურთი კარიდან მიტო მეკარედ შეეძლო? ერთხელ ბაბუაჩემიც გაისვრის
    fhilippe coutinho
    სტუმარი [?]
    #71 6 აგვისტო 2017 00:17
    0
    მაგ პოზიციაზე შეუძლია თამასი რობერტოს და სამპერსასაც ასევე ინიგოსაც ისევე როგორც მცველად თანაც ინიგო მოყავთ უკვე და რობერტოს რითი ჯობია ერთი სერი რა ჯერ ენრიკემ გაწირა ეგ დაცვის მარჯვენა ფლანგზე და ნახევარდაცვაში რო არ იყო ეგ სწორედ მაგიტო გაჩნდა ნახევარდაცვასი პრობლემა რო ყოლოდათ წეიერი მარჯვენა მცველი სერჟი ითამაშებდა ნახევარდაცვაში და არ იქნებოდა ნახევარდაცვის პრობლემა რატო არ ესმის აქ ბევრს რო ნახევარ დაცვის პრობლემა კიარიყო ანუ 6 იანის არამედ მარჯვენა მცველის იყო და მაგ პოზიციაზე რო ჩაწიეს რობერტო და ვიტომ მოაგვარეს მერე გაჩნდა ნახევარდაცვაში პრობლემა დაეხა კიდე დაბრუნდა თავის პოზიციაზე ამიტო მგონია რო რობერტო მოუმატებს და იმსახურებს კიდეც შანსს და უნდა მიეცეს ეხლა 6 იანის ძებნას ნემოს შემცვლელია საპპოვნელი ის კიარადა მე კოუტინიო დიბალას ტრანსფერი მინდა ყველაზე მეტად მართალია არარი დიბალა მარცხენა ვინგერი მარა დადგება შეუძლია დადგეს ასევე კოუ და 4231თზე რომელიც ვალიკოს უყვარს იდეალურად დაჯდება ორივე და მეორე სერის ასი თავით ჯობია რობერტო მე მირჩევნია და დიახ სერი არის ნელი დაშლილი ტრაქტორივით და ზუნძულაა დიახაც რო არის ძუნძულა ნელი და ძუნძულა
    LordDouglas
    სტუმარი [?]
    #70 6 აგვისტო 2017 00:10
    0
    ციტატა: G.Deulofeu19
    ციტატა: LordDouglas

    ნანახი თუ არ გაქ ბარტრას დეპორტივოსთან გოლი ნახე. ტიპს თავი მესი ეგონა :დ

    კი კაცო მაგის სოლო რეიდს რა დამავიწყებს..მარა ყველაზე მეტად იქ გვიჯიგრა, ბარსა - პსჟ ნოუ კამპზე პირველი ადგილისთვის რო იყო თამაში. 2-1ზე 3ჯერ მკერდით რო გადაეღობა იბრას დარტყმულს. (

    თუ არ ვცდები მატჩის გმირიც გახდა მაშინ :დ სულ ტყუილად გაუშვა ენრიკემ :(
    fhilippe coutinho
    სტუმარი [?]
    #69 6 აგვისტო 2017 00:03
    0
    ციტატა: G.Deulofeu19
    ციტატა: fhilippe coutinho
    [
    ინიგო


    ბუსის პოზიციაზე არ გვჭირდება.
    რობერტოსაც შეუძლია თამაში მასკე და სამპერიშეეე. შანსი უნდა მიცენ.

    მართალია მარა აქ ბევრს არ ესმის და 6 იანიო გაიძახიან ეხლა კოუტინიო და დიბალა/დემბელე/მბაპე არი მოსაყვანი

    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: G.Deulofeu19
    ციტატა: fhilippe coutinho
    [
    ინიგო


    ბუსის პოზიციაზე არ გვჭირდება.
    რობერტოსაც შეუძლია თამაში მასკე და სამპერიშეეე. შანსი უნდა მიცენ.

    მართალია მარა აქ ბევრს არ ესმის და 6 იანიო გაიძახიან ეხლა კოუტინიო და დიბალა/დემბელე/მბაპე არი მოსაყვანი

    მე ვთქვი შეუძლია მეთქი თორე მოვიყვანოთ მაგისთვის მეთქი არ მითქმია მოყავენ მაინც და მაგ პოზიციაზე თუ რამე შეუძლია თამაში თქო
    Culé [?]
    #68 6 აგვისტო 2017 00:00
    0
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: NewMan
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: NewMan
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ბუსკეცი-კოუტინიო.

    კოუტინიო შემტევი ნახ.მცველია, ნეიმარის ადგილზე შეუძლია ასევე თამაში, საყრდენად კოუტინიოს რანაირად ათამაშებ ეგ ერთი და მეორე ის რომ დიბალას და დემბელეს ერთად არ და ვერ მოიყვანენ.

    შემტევია მაგრამ მაგ პოზიიაზეც შეუძლია ღირსეულად თამაში და თუ გაანძრევენ ტრაკს შეულიათ მოიყვანონ სამივე 222 აქვთ 30 დარჩენილი ესეც 252 და რაფა არდა მუნირი გასაყიდია გომესიც და ეს 300 ლიმონს გადაახდება და მოიყვანენ მშვენივრად არ უნდათ თორე

    ვის შეუძლია კაცო მანდ ძლიერად თამაში? ტიპი შარშან სულ ლწზე იდგა და ახლა ცდმზე ითამაშებს ღირსეულად ? :დდდდდ

    შენ მაგისთამაშებს უყურებ საერთოდ? ანდა დამისახელეთ სვა ნებისმიერი რომელიც მაგ პოზიციაზე იდეალურია და ბარსას შეუძლია ყიდვა ?

    იდეალურად რომლებიც თამაშობენ და მაგათი ყიდვა ახლა რო არ შეგვიძლია მაგიტომ არ უნდა ვითამაშოთ მაგ ფორმაციით

    სამპერი არი რომელსაც შეუძლია და კოუ ნახევარდაცვასი იდეალური იქნება და თუ მოვიდა ნახავს ამას ყველა ეხლა არა ვაპირებ ვინმესთან კამათს რა ნამდვილად არ მაქ ამის სურვილი და აქ ჩვენ აზრს კიდე არავინ ყრებს და ესენი მოიყვანენ კოუ დიბალა ინიგოს რომელსაც შეუძლია სხვათაშორის ბუსის ადგილასაც თამაში

    შეძლებაზე არაა ფეხბურთელმა იმ პოზიციაზე უნდა ითამაშოს თავი სადაც ყველაზე კარგად გრძნობს თავ ეგრე შეიძლება მელოსაც შეეძლო მეკარედ თამაში.
    სერი კიდე ვაფშე არაა ნელი აი სისწრაფით რო შევადარო სადღაც ჰამშიკის სისწრაფისაა
    --------------------
    "ვეღარ ვუყვირებ პიკეს ? ნუ ღელავთ ის ჩემ ხმას ტრიბუნებიდან გაიგონებს "
    კარლეს პუიოლი
    G.Deulofeu19
    სტუმარი [?]
    #67 5 აგვისტო 2017 23:58
    0
    ციტატა: fhilippe coutinho
    [
    ინიგო


    ბუსის პოზიციაზე არ გვჭირდება.
    რობერტოსაც შეუძლია თამაში მასკე და სამპერიშეეე. შანსი უნდა მიცენ.
    fhilippe coutinho
    სტუმარი [?]
    #66 5 აგვისტო 2017 23:56
    0
    ციტატა: G.Deulofeu19
    ციტატა: fhilippe coutinho

    აბა ვერატის რო ვეღარ მოიყვანენ ეგ უკვე ნათელია ხონდა მაგ სირბართოშას შანსი მარა ვერ გამოყენა ბარტერი შეეძლო და თანხაც დაგვრჩებოდა მეორე კოკეს ატლე არ გამოუშვებს ეს ტყუილი იმედებია იქ სადაც საულს საუკუნის ბოლომდე გაუხაანგრძლივეს კოკეს არავინ არ მოგვცემს და მესამე ტიაგოს თავად არ უნდა ბარსა და ბავარია ამას ნამდვილად არ დათმობს კიდე არი სერი მაგრამ ძუნძულებს და მასეთი რად გვინდა რა ხო და მასინ ის არ ვარგა ეს ნელია ის ასეთია მაშინ ეგერ არი კანტე და მოიყვანეთ მაშინ ის


    მაშინ ვიჯდეთ და ველოდოთ როდის გაიზრდება, ჩავი სიმონი.

    ქე ზიან მერე და ვერ ხედავ რა ყიდულობენ ვინმეს ? ისე ინიგოს შეუძლია ბუსის პოზიციაზე თამაში

    ციტატა: NewMan
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: fhilippe coutinho
    შენ მაგისთამაშებს უყურებ საერთოდ? ანდა დამისახელეთ სვა ნებისმიერი რომელიც მაგ პოზიციაზე იდეალურია და ბარსას შეუძლია ყიდვა ?

    კოუტინიოს საყრდენად თამაშI არ შეუძლია არანარირად, არარის იმ მონაცემების რომ საყრდენად ითამაშოს, შემტევი ნახ მველია ხშირად ვინგერადაც თამაშOბს და უცებ საყრდენად? ართმევ 0 აქვს და კიდევ სხვა თვისებებიც რომელიც საყრდენს ჭირდება.

    ე ბიო არ მოვა ეგ ვერატი ნუ ოცნებობთ კოკეს არავინ მოგვცემს ტიაგოს თავად არ უნდა ბარსა კაზემიროს მომყვანები ესენი ვერარიან სერი ძეუნძულაა და მაშინ ქეარი აგერ სამპერი გომეშები და ნუღარ ვიყიდით ვინმეს რა

    სერია ძუნძულა ? :დდ

    ზუსტადაც რო ძუნძულაა ნელია ძაან
    G.Deulofeu19
    სტუმარი [?]
    #65 5 აგვისტო 2017 23:55
    0
    ციტატა: LordDouglas

    ნანახი თუ არ გაქ ბარტრას დეპორტივოსთან გოლი ნახე. ტიპს თავი მესი ეგონა :დ

    კი კაცო მაგის სოლო რეიდს რა დამავიწყებს..მარა ყველაზე მეტად იქ გვიჯიგრა, ბარსა - პსჟ ნოუ კამპზე პირველი ადგილისთვის რო იყო თამაში. 2-1ზე 3ჯერ მკერდით რო გადაეღობა იბრას დარტყმულს. (
    fhilippe coutinho
    სტუმარი [?]
    #64 5 აგვისტო 2017 23:53
    0
    ციტატა: NewMan
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: NewMan
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ბუსკეცი-კოუტინიო.

    კოუტინიო შემტევი ნახ.მცველია, ნეიმარის ადგილზე შეუძლია ასევე თამაში, საყრდენად კოუტინიოს რანაირად ათამაშებ ეგ ერთი და მეორე ის რომ დიბალას და დემბელეს ერთად არ და ვერ მოიყვანენ.

    შემტევია მაგრამ მაგ პოზიიაზეც შეუძლია ღირსეულად თამაში და თუ გაანძრევენ ტრაკს შეულიათ მოიყვანონ სამივე 222 აქვთ 30 დარჩენილი ესეც 252 და რაფა არდა მუნირი გასაყიდია გომესიც და ეს 300 ლიმონს გადაახდება და მოიყვანენ მშვენივრად არ უნდათ თორე

    ვის შეუძლია კაცო მანდ ძლიერად თამაში? ტიპი შარშან სულ ლწზე იდგა და ახლა ცდმზე ითამაშებს ღირსეულად ? :დდდდდ

    შენ მაგისთამაშებს უყურებ საერთოდ? ანდა დამისახელეთ სვა ნებისმიერი რომელიც მაგ პოზიციაზე იდეალურია და ბარსას შეუძლია ყიდვა ?

    იდეალურად რომლებიც თამაშობენ და მაგათი ყიდვა ახლა რო არ შეგვიძლია მაგიტომ არ უნდა ვითამაშოთ მაგ ფორმაციით

    სამპერი არი რომელსაც შეუძლია და კოუ ნახევარდაცვასი იდეალური იქნება და თუ მოვიდა ნახავს ამას ყველა ეხლა არა ვაპირებ ვინმესთან კამათს რა ნამდვილად არ მაქ ამის სურვილი და აქ ჩვენ აზრს კიდე არავინ ყრებს და ესენი მოიყვანენ კოუ დიბალა ინიგოს რომელსაც შეუძლია სხვათაშორის ბუსის ადგილასაც თამაში
    G.Deulofeu19
    სტუმარი [?]
    #63 5 აგვისტო 2017 23:52
    0
    ციტატა: fhilippe coutinho

    აბა ვერატის რო ვეღარ მოიყვანენ ეგ უკვე ნათელია ხონდა მაგ სირბართოშას შანსი მარა ვერ გამოყენა ბარტერი შეეძლო და თანხაც დაგვრჩებოდა მეორე კოკეს ატლე არ გამოუშვებს ეს ტყუილი იმედებია იქ სადაც საულს საუკუნის ბოლომდე გაუხაანგრძლივეს კოკეს არავინ არ მოგვცემს და მესამე ტიაგოს თავად არ უნდა ბარსა და ბავარია ამას ნამდვილად არ დათმობს კიდე არი სერი მაგრამ ძუნძულებს და მასეთი რად გვინდა რა ხო და მასინ ის არ ვარგა ეს ნელია ის ასეთია მაშინ ეგერ არი კანტე და მოიყვანეთ მაშინ ის


    მაშინ ვიჯდეთ და ველოდოთ როდის გაიზრდება, ჩავი სიმონი.
    Culé [?]
    #62 5 აგვისტო 2017 23:52
    0
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: fhilippe coutinho
    შენ მაგისთამაშებს უყურებ საერთოდ? ანდა დამისახელეთ სვა ნებისმიერი რომელიც მაგ პოზიციაზე იდეალურია და ბარსას შეუძლია ყიდვა ?

    კოუტინიოს საყრდენად თამაშI არ შეუძლია არანარირად, არარის იმ მონაცემების რომ საყრდენად ითამაშოს, შემტევი ნახ მველია ხშირად ვინგერადაც თამაშOბს და უცებ საყრდენად? ართმევ 0 აქვს და კიდევ სხვა თვისებებიც რომელიც საყრდენს ჭირდება.

    ე ბიო არ მოვა ეგ ვერატი ნუ ოცნებობთ კოკეს არავინ მოგვცემს ტიაგოს თავად არ უნდა ბარსა კაზემიროს მომყვანები ესენი ვერარიან სერი ძეუნძულაა და მაშინ ქეარი აგერ სამპერი გომეშები და ნუღარ ვიყიდით ვინმეს რა

    სერია ძუნძულა ? :დდ
    --------------------
    "ვეღარ ვუყვირებ პიკეს ? ნუ ღელავთ ის ჩემ ხმას ტრიბუნებიდან გაიგონებს "
    კარლეს პუიოლი
    LordDouglas
    სტუმარი [?]
    #61 5 აგვისტო 2017 23:50
    0
    ციტატა: G.Deulofeu19
    ციტატა: LordDouglas
    ციტატა: G.Deulofeu19
    ციტატა: LordDouglas
    ინიგო მარტინესი კი არა ბარტრა არ უნდა გაგეშვათ :))

    უყურებ თამაშს? როჟა რა თავგანწირვით თამაშობს. ://

    ყველა ბურთზე იბრძვის. დორტმუნდში ძაან მოუმატა. არადა მაგაზე მქონდა იმედები))

    მულერს რა ჩაუხტა 2 ჯერ. პროსტა აფსაიდი იყი :დდ

    ნანახი თუ არ გაქ ბარტრას დეპორტივოსთან გოლი ნახე. ტიპს თავი მესი ეგონა :დ
    fhilippe coutinho
    სტუმარი [?]
    #60 5 აგვისტო 2017 23:50
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: fhilippe coutinho
    შენ მაგისთამაშებს უყურებ საერთოდ? ანდა დამისახელეთ სვა ნებისმიერი რომელიც მაგ პოზიციაზე იდეალურია და ბარსას შეუძლია ყიდვა ?

    კოუტინიოს საყრდენად თამაშI არ შეუძლია არანარირად, არარის იმ მონაცემების რომ საყრდენად ითამაშოს, შემტევი ნახ მველია ხშირად ვინგერადაც თამაშOბს და უცებ საყრდენად? ართმევ 0 აქვს და კიდევ სხვა თვისებებიც რომელიც საყრდენს ჭირდება.

    ე ბიო არ მოვა ეგ ვერატი ნუ ოცნებობთ კოკეს არავინ მოგვცემს ტიაგოს თავად არ უნდა ბარსა კაზემიროს მომყვანები ესენი ვერარიან სერი ძეუნძულაა და მაშინ ქეარი აგერ სამპერი გომეშები და ნუღარ ვიყიდით ვინმეს რა
    Culé [?]
    #59 5 აგვისტო 2017 23:49
    0
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: NewMan
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: fhilippe coutinho
    ბუსკეცი-კოუტინიო.

    კოუტინიო შემტევი ნახ.მცველია, ნეიმარის ადგილზე შეუძლია ასევე თამაში, საყრდენად კოუტინიოს რანაირად ათამაშებ ეგ ერთი და მეორე ის რომ დიბალას და დემბელეს ერთად არ და ვერ მოიყვანენ.

    შემტევია მაგრამ მაგ პოზიიაზეც შეუძლია ღირსეულად თამაში და თუ გაანძრევენ ტრაკს შეულიათ მოიყვანონ სამივე 222 აქვთ 30 დარჩენილი ესეც 252 და რაფა არდა მუნირი გასაყიდია გომესიც და ეს 300 ლიმონს გადაახდება და მოიყვანენ მშვენივრად არ უნდათ თორე

    ვის შეუძლია კაცო მანდ ძლიერად თამაში? ტიპი შარშან სულ ლწზე იდგა და ახლა ცდმზე ითამაშებს ღირსეულად ? :დდდდდ

    შენ მაგისთამაშებს უყურებ საერთოდ? ანდა დამისახელეთ სვა ნებისმიერი რომელიც მაგ პოზიციაზე იდეალურია და ბარსას შეუძლია ყიდვა ?

    იდეალურად რომლებიც თამაშობენ და მაგათი ყიდვა ახლა რო არ შეგვიძლია მაგიტომ არ უნდა ვითამაშოთ მაგ ფორმაციით
    --------------------
    "ვეღარ ვუყვირებ პიკეს ? ნუ ღელავთ ის ჩემ ხმას ტრიბუნებიდან გაიგონებს "
    კარლეს პუიოლი
    სტაჟიორი [?]
    #58 5 აგვისტო 2017 23:47
    0
    https://youtu.be/wYIiSiTpy7k
    ამ ვუდეოს უყურეთ აბა ))
    Culé [?]
    #57 5 აგვისტო 2017 23:46
    0
    writer

    ანაზღაურებებიც დაწერე ბარემ
    ესაც საინტერესოა