ნეიმარი: "პიკეს ვუთხარი, ის სურათი არ გამოექვეყნებინა"

  • 5-08-2017, 14:23
  • ნეიმარი: "პიკეს ვუთხარი, ის სურათი არ გამოექვეყნებინა"

    "ბარსელონადან" "პარი სენ-ჟერმენში" 222 მილიონ ევროდ გადასულმა ნეიმარმა იმ სურათზე ისაუბრა, რომელიც ჟერარ პიკემ, ცოტა ხნის წინ, სოციალურ ქსელში გამოაქვეყნა.

    მაშინ, როდესაც ნეიმარის მომავალი ჯერ საბოლოოდ გადაწყვეტილი არ იყო, ჟერარ პიკემ მასთან ერთად გადაღებული სურათი გამოაქვეყნა წარწერით: "ის რჩება".

    თავად ნეიმარის თქმით, ის ამ სურათის გამოქვეყნების წინააღმდეგი იყო.

    "იმ დროს ვისვენებდით და ერთად ვვახშმობდით. მას ვუთხარი, ეს არ გაეკეთებინა, რადგან გადაწყვეტილება მიღებული ჯერ არ მქონდა. ეს უბრალოდ ხუმრობა იყო. მან თავისი გრძნობები გამოხატა და მე მათ პატივს ვცემ." - განაცხადა ნეიმარმა პსჟ-ს ფეხბურთელად პრეზენტაციის დროს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    gooaall
    gooaall სტუმარი [?]

    6 აგვისტო 2017 03:49

    ციტატა: Don_Andresito
    პიკემ რჩებაო ბართომ არსად მიდისო ამ დროს კიდე თავზე გადაასპერმა ყველას. გინდა ხუმრობით დაუჯვია თავზე და გინდა ისე. სლე გამოიყვანა პიკე

    გამოვიდა რაა არაა თუ?

    0
    barcamaria
    barcamaria სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 20:15

    ციტატა: K.Atalonieli
    შიგ აქვთ აბა რა ხემძღვანელობაა მთლიანად შსაცვლელი ნახევამცველს ცვლიან შემცვლელში შეტევას ძლიერებენ და ნახევარდაცვას აზუსტებენ თან მაგარი უნამუსობა იქნება ინიესტა რომ გავუშვათ

    dzalian iniestas gacvla es arasworiaaa... ase ar unda moeqcnennn

    0
    fhilippe coutinho
    fhilippe coutinho სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 15:39

    ნუ დებთ ამაზე რა სიახლეებს ეგ უკვე პსჟს იგროკია და ჩვენ ბარსა ვარტ თუ პსჟ ვერ გავიგე რა?

    0
    LordDouglas
    LordDouglas სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:59

    FC Barcelona and Real Madrid almost never sell players, but this time the Catalan club will try to sign a crack of the merengue set. The Blaugrana team dreams of Isco Alarcón and wants to hit the table and is that after the departure of Neymar Jr. is starting to look for players and strong rumors indicate that they would try to take over the Spanish. At the beginning of the season there were doubts to renew to Isco, but after an excellent end of course would be thinking of renewing to him, although there is certain delay and the Spanish wants trust, protagonism and ownership. Barcelona is a big fan of Isco and has been following in the last two years but there is a clause of 150 million euros, which is now a normal amount for Barca after the sale of Neymar, and the Malaga would fit perfect in style Of game culé.
    The Barcelonists are still dreaming of their arrival, but their renewal with Real Madrid would be very close, which would definitely sink the option.

    0
    kot
    kot სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:48

    ციტატა: neymar vs ლაშა
    ბარსელონა: 90 მილიონი და გუნდის მთავარი ლიდერი დიბალას სანაცვლოდ?
    კატალონიის "ბარსელონას" ხელმძღვანელები ტურინის "იუვენტუსის" არგენტინელი ფეხბურთელის, პაულო დიბალას შეძენის ალტერნატიულ გზებს განიხილავენ.

    Corriere dello Sport ავრცელებს ინფორმაციას, რომლის მიხედვითაც კატალონიელები მზად არიან, რომ ტურინის "იუვენტუსის" არგენტინელი ვარსკვლავის სანაცვლოდ 90 მილიონი ევრო გადაიხადონ და ანდრეს ინიესტას შეელიონ.

    ეს ინფორმაცია ჯერჯერობით ოფიციალურად არ დასტურდება, თუმცა შეთავაზების გაკეთების შემთხვევაში, დიდი ალბათობით, კლუბები შეთანხმდებიან.

    როგორც მოგეხსენებათ, რამდენიმე ხნის წინ "ბარსელონას" დიბალას ტრანსფერში რაფინიას და ანდრე გომეშის ჩართვაც სურდა.

    დიბალამ გასულ სეზონში 11 გოლი გაიტანა და 7 შედეგიანი გადაცემა გააკეთა. არგენტინელი ფეხბურთელი "ბლაუგრანელთა" რიგებში ნეიმარის შემცვლელად განიხილება.
    მასალის გამოქვეყნების პირობები

    :დდდდდ

    0
    გასულია
    sany ფანი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:46

    დედა მოტყნული ნეიმარის ფოტოები შეცვალეთ დიდი თხოვნით

    0
    intskirveli.fcb
    intskirveli.fcb სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:43

    ციტატა: neymar vs ლაშა
    ბარსელონა: 90 მილიონი და გუნდის მთავარი ლიდერი დიბალას სანაცვლოდ?
    კატალონიის "ბარსელონას" ხელმძღვანელები ტურინის "იუვენტუსის" არგენტინელი ფეხბურთელის, პაულო დიბალას შეძენის ალტერნატიულ გზებს განიხილავენ.

    Corriere dello Sport ავრცელებს ინფორმაციას, რომლის მიხედვითაც კატალონიელები მზად არიან, რომ ტურინის "იუვენტუსის" არგენტინელი ვარსკვლავის სანაცვლოდ 90 მილიონი ევრო გადაიხადონ და ანდრეს ინიესტას შეელიონ.

    ეს ინფორმაცია ჯერჯერობით ოფიციალურად არ დასტურდება, თუმცა შეთავაზების გაკეთების შემთხვევაში, დიდი ალბათობით, კლუბები შეთანხმდებიან.

    როგორც მოგეხსენებათ, რამდენიმე ხნის წინ "ბარსელონას" დიბალას ტრანსფერში რაფინიას და ანდრე გომეშის ჩართვაც სურდა.

    დიბალამ გასულ სეზონში 11 გოლი გაიტანა და 7 შედეგიანი გადაცემა გააკეთა. არგენტინელი ფეხბურთელი "ბლაუგრანელთა" რიგებში ნეიმარის შემცვლელად განიხილება.
    მასალის გამოქვეყნების პირობები

    შენ ახლა ეს რო წაიკითხე, ოდნავ მაინც გჯერა?

    0
    neymar vs ლაშა
    neymar vs ლაშა სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:42

    ბარსელონა: 90 მილიონი და გუნდის მთავარი ლიდერი დიბალას სანაცვლოდ?
    კატალონიის "ბარსელონას" ხელმძღვანელები ტურინის "იუვენტუსის" არგენტინელი ფეხბურთელის, პაულო დიბალას შეძენის ალტერნატიულ გზებს განიხილავენ.

    Corriere dello Sport ავრცელებს ინფორმაციას, რომლის მიხედვითაც კატალონიელები მზად არიან, რომ ტურინის "იუვენტუსის" არგენტინელი ვარსკვლავის სანაცვლოდ 90 მილიონი ევრო გადაიხადონ და ანდრეს ინიესტას შეელიონ.

    ეს ინფორმაცია ჯერჯერობით ოფიციალურად არ დასტურდება, თუმცა შეთავაზების გაკეთების შემთხვევაში, დიდი ალბათობით, კლუბები შეთანხმდებიან.

    როგორც მოგეხსენებათ, რამდენიმე ხნის წინ "ბარსელონას" დიბალას ტრანსფერში რაფინიას და ანდრე გომეშის ჩართვაც სურდა.

    დიბალამ გასულ სეზონში 11 გოლი გაიტანა და 7 შედეგიანი გადაცემა გააკეთა. არგენტინელი ფეხბურთელი "ბლაუგრანელთა" რიგებში ნეიმარის შემცვლელად განიხილება.
    მასალის გამოქვეყნების პირობები

    0
    10 leo
    10 leo სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:42

    უნამუსოთ მოიქეცი და მეტი არაფერი ქედმაღალი ადამიანი ხარ და დაიძლირები პარიზში.გვიან იქნება როცა იმას მიხვდები რა შეცდომა დაუშვი.თუმცა შეიძლება არც თვლიდე კარიერის დანგრევას შეცდომათ რადგან ფულზე გააკეთე აქცენტი.ტყული ბაზარია ის რო ვითომ ახალი გამოწვევები უნდოდა.იდიალურად გრძნობდა გუნდში თავს კარგად მოერგო და ტოპ კლასი გახდა 1 წელიც რომ მოეცადა ბევრი აღარ ეკლდებოდა ლეომდე.თუმცა თავისი არჩევანი გააკეთა და იბანავა ფულებში.

    0
    neymar vs ლაშა
    neymar vs ლაშა სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:41

    ბარსელონა: 90 მილიონი და გუნდის მთავარი ლიდერი დიბალას სანაცვლოდ?
    კატალონიის "ბარსელონას" ხელმძღვანელები ტურინის "იუვენტუსის" არგენტინელი ფეხბურთელის, პაულო დიბალას შეძენის ალტერნატიულ გზებს განიხილავენ.

    Corriere dello Sport ავრცელებს ინფორმაციას, რომლის მიხედვითაც კატალონიელები მზად არიან, რომ ტურინის "იუვენტუსის" არგენტინელი ვარსკვლავის სანაცვლოდ 90 მილიონი ევრო გადაიხადონ და ანდრეს ინიესტას შეელიონ.

    ეს ინფორმაცია ჯერჯერობით ოფიციალურად არ დასტურდება, თუმცა შეთავაზების გაკეთების შემთხვევაში, დიდი ალბათობით, კლუბები შეთანხმდებიან.

    როგორც მოგეხსენებათ, რამდენიმე ხნის წინ "ბარსელონას" დიბალას ტრანსფერში რაფინიას და ანდრე გომეშის ჩართვაც სურდა.

    დიბალამ გასულ სეზონში 11 გოლი გაიტანა და 7 შედეგიანი გადაცემა გააკეთა. არგენტინელი ფეხბურთელი "ბლაუგრანელთა" რიგებში ნეიმარის შემცვლელად განიხილება.
    მასალის გამოქვეყნების პირობები

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    5 აგვისტო 2017 14:39

    დღეს დებიუტი აქ ნეის

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    roninika007
    roninika007 სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:38

    დებიუტი დღეს არ შედგებაო ნეიმარისო. ეხლა წავიკითხე დიბალას ნაცვლად 90 მილიონს იხდის ბარსაო და ინიესტას აძლევენო და ამათ ვაბშე გაუბერეს????

    0
    L30 M3SS1
    L30 M3SS1 სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:38

    dges ki aawiokebs mtel reims mara rat ginda ginda torpedostan utamashia ginda magasran prosta naxet ager mag chempionatma rogor gaafuchos iseti dabali fonea ligaze daetyoba neys daimaxsovret chemi.sityvebi

    0
    Gerip3
    Gerip3 სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:36

    ციტატა: marusa barcelona
    პსჟ-მ სერიოზული გუნდი დააყენა. ხალიფა წელს ლიგას უმიზნებს ეტყობა

    ხოდა დარჩება ეგრე დამიზნებული:დდ

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    5 აგვისტო 2017 14:35

    დღესარის პსG-ს თამაშI, იმედია ამას ფეხს მოტეხენ და მთელი სეზონი ვე რითამაშებს :D

    0
    გასულია
    sany ფანი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:33

    Nugad sdebt am yleeze da mamasze siaxleebs imedia did tramvas miigebs da gamotovs naxevar sezons

    0
    intskirveli.fcb
    intskirveli.fcb სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:29

    გამპერის თასი უნივერსალზე გავა ვინც არ იცით :)

    0
    DIMABARCA001
    DIMABARCA001 სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:26

    დღეს უწევს თამაში ნეიმარს და რას იზავს ერთი ძაან მაინტერესებს ))

    0
    გასულია
    marusa barcelona მწერალი [?]

    5 აგვისტო 2017 14:26

    პსჟ-მ სერიოზული გუნდი დააყენა. ხალიფა წელს ლიგას უმიზნებს ეტყობა

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV