გარი ლინეკერი ნეიმარს: "ბარსელონადან" მხოლოდ ერთი მიმართულებით წასვლა შეიძლება..."

  • 4-08-2017, 13:33
  • გარი ლინეკერი ნეიმარს: "ბარსელონადან" მხოლოდ ერთი მიმართულებით წასვლა შეიძლება..."

    წარსულში ცნობილი ინგლისელი ფეხბურთელი გარი ლინეკერი, რომელსაც "ბარსელონაშიც" უთამაშია, კატალონიური კლუბიდან "პარი სენ-ჟერმენში" გადასულ ნეიმარს აკრიტიკებს.

    ლინეკერმა თავის "ტვიტერზე" ასეთი პოსტი გამოაქვეყნა: "ოჰ, ნეიმარ. "ბარსელონადან" მხოლოდ ერთი მიმართულებით წასვლა შეიძლება და ესაა უკან."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    T.K
    T.K სტუმარი [?]

    5 აგვისტო 2017 00:21

    გენაცვალეე

    0
    Xuco
    Xuco სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 21:51

    ლინეკერს არ განეკუთვნება ის ცნობილი ფრაზა? "ფეხბურთი ადვილი სპორტია - 22 ფეხბურთელი მისდევს 90 წუთის განმავლობაში ბურთს, მაგრამ დასასრულს მაინც გერმანელები იგებენო" joy
    მაგარი გამწარებული ჰყავდა ალბათ გერმანელებს ლინეკერი

    0
    RealMadrid
    RealMadrid სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 19:56



    კაი რა ვირუსი მაგარი სახალისო შენც ხო მოგეწონა

    0
    G.Deulofeu19
    G.Deulofeu19 სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 16:58

    ნამდვილად

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    4 აგვისტო 2017 16:52

    აუუ ტოო

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    Gerip3
    Gerip3 სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 15:47

    BREAKING!

    Barça have reached an agreement on personal terms with Dembelé and have decided to bid 80 millions € for him. [GAZETTA]

    -MM

    0
    მახა
    მახა სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 15:34

    ციტატა: Gerip3
    ციტატა: tatishvili1999
    რონალდუ:,,იმ გუნდში სადაც ლიონელ მესია, ნეიმარის დანაკლისი არაფერიაა

    იცისასაცილო რაარის?! აქ ფანები ერთმანეთს ხოცავენ მაგათ გამო არადა რონალდუს და მესის ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვთ და ორივე ერთმანეთს დიდ პატივს სცემა

    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: Sergio Busquets.5
    რადაბალი დონე ააოხრებს ლიგა 1ს იმდენს შეყრის ეს ნაბიჭვარი მაგარ ფორმაშია ბრაზილია მსოფლიოზე უდიდესი კონკურენტი იქნება არგენტინის <3 მარა ლეოდიბალა დიმარიას იმედიმაქ

    არამგონია რა არგენტინამ აწიოს მსოფლიო,კი ძაან მინდა მარა მგონია ისევ გერმანია აწევს, ამოუწურავი რესურსი აქვს გერმანიის ნაკრებს, სულ ნიჭიერი თაობა მოდის, გერმანია იქნება რამდენიმე წელიწადში დომინანტი ევროპულ ფეხბურთში

    ესპანეთიც ძლიერ კონკურენციას გაუწევს და საგრანგეთს ხო საერთოდ კარგი ფეხბურთელები ყავს

    რონალდო ნეიმართან შედარებით კაცია ფულზე კლუბი არასდროს გაუცვლია

    0
    RealMadrid
    RealMadrid სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 15:11

    https://www.youtube.com/watch?v=k1ZvW6EwW6w

    0
    tatishvili1999
    tatishvili1999 სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 14:43

    ციტატა: Gerip3
    ციტატა: tatishvili1999
    რონალდუ:,,იმ გუნდში სადაც ლიონელ მესია, ნეიმარის დანაკლისი არაფერიაა

    იცისასაცილო რაარის?! აქ ფანები ერთმანეთს ხოცავენ მაგათ გამო არადა რონალდუს და მესის ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვთ და ორივე ერთმანეთს დიდ პატივს სცემა

    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: Sergio Busquets.5
    რადაბალი დონე ააოხრებს ლიგა 1ს იმდენს შეყრის ეს ნაბიჭვარი მაგარ ფორმაშია ბრაზილია მსოფლიოზე უდიდესი კონკურენტი იქნება არგენტინის <3 მარა ლეოდიბალა დიმარიას იმედიმაქ

    არამგონია რა არგენტინამ აწიოს მსოფლიო,კი ძაან მინდა მარა მგონია ისევ გერმანია აწევს, ამოუწურავი რესურსი აქვს გერმანიის ნაკრებს, სულ ნიჭიერი თაობა მოდის, გერმანია იქნება რამდენიმე წელიწადში დომინანტი ევროპულ ფეხბურთში

    ესპანეთიც ძლიერ კონკურენციას გაუწევს და საგრანგეთს ხო საერთოდ კარგი ფეხბურთელები ყავს

    რონალდუმ ამ ტექსტიტ მესი განადიდა და ნეიმარი გააფარჩაკასავით შესანიშნავი წინადადებაა ამაზე მეტი რო არ არი საჭირო

    0
    Gerip3
    Gerip3 სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 14:39

    ციტატა: tatishvili1999
    რონალდუ:,,იმ გუნდში სადაც ლიონელ მესია, ნეიმარის დანაკლისი არაფერიაა

    იცისასაცილო რაარის?! აქ ფანები ერთმანეთს ხოცავენ მაგათ გამო არადა რონალდუს და მესის ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვთ და ორივე ერთმანეთს დიდ პატივს სცემა

    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: Sergio Busquets.5
    რადაბალი დონე ააოხრებს ლიგა 1ს იმდენს შეყრის ეს ნაბიჭვარი მაგარ ფორმაშია ბრაზილია მსოფლიოზე უდიდესი კონკურენტი იქნება არგენტინის <3 მარა ლეოდიბალა დიმარიას იმედიმაქ

    არამგონია რა არგენტინამ აწიოს მსოფლიო,კი ძაან მინდა მარა მგონია ისევ გერმანია აწევს, ამოუწურავი რესურსი აქვს გერმანიის ნაკრებს, სულ ნიჭიერი თაობა მოდის, გერმანია იქნება რამდენიმე წელიწადში დომინანტი ევროპულ ფეხბურთში

    ესპანეთიც ძლიერ კონკურენციას გაუწევს და საგრანგეთს ხო საერთოდ კარგი ფეხბურთელები ყავს

    0
    tatishvili1999
    tatishvili1999 სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 14:32

    რონალდუ:,,იმ გუნდში სადაც ლიონელ მესია, ნეიმარის დანაკლისი არაფერიაა

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    4 აგვისტო 2017 13:53

    ლეგენდამ იცის რა როგორ თქვას

    0
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    4 აგვისტო 2017 13:50

    დიახ ! ამას არ ვამბობ? ამ გამოსირებულმა ამბიციებიო და დაბალი დონე არჩია
    bowtie bowtie bowtie

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV