"ხიმნასტიკთან" მატჩის განაცხადი ცნობილია

  • 3-08-2017, 22:55
  • "ხიმნასტიკთან" მატჩის განაცხადი ცნობილია

    ხვალ, 4 აგვისტოს, თბილისის დროით 22 საათზე, "ბარსელონა" ამხანაგურ მატჩში ასევე კატალონიურ "ჟიმნასტიკს" დაუპირისპირდება.

    ერნესტო ვალვერდემ ის ფეხბურთელები დაასახელა, რომლებიც ამ შეხვედრაში მონაწილეობას მიიღებენ:

    ტერ შტეგენი, სილესენი, მარლონი, დენისი, თურანი, მასკერანო, ვერმალენი, ალენია, ალკასერი, ალბა, დინი, ს. რობერტო, გომეში, სემედუ, დეულოფეუ, დუგლასი, სამპერი, მუნირი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟიმნასტიკი
    კომენტარები [ 24 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    D10s Leo ფანი [?]

    4 აგვისტო 2017 00:09

    აჰაა ვიდეოთი გვიპასუხა ბიჭმა... ახალი გამოწვევები მინდოდა და ამიტომაც დაგტოვეთოო... მაგრამ სულ ჩემს გულში იქნებითოოო....

    0
    Gerip3
    Gerip3 სტუმარი [?]

    4 აგვისტო 2017 00:04

    ციტატა: QIROESTA
    ციტატა: Gerip3
    ციტატა: D10s Leo
    ნეიმარის სთორი ნახეთ ინსტაგრამზე???

    ტატუსალონში როიყო?!! კი ალბათ ფულებო დაიხატა შუბლზე :)

    ციტატა: Marco Asensio
    dzlivs moshorda eg neymoney

    მომწონხარ მარკო:) ერთადერთი მადრიდისტა ხარ ვისი მხრიდანაც პროვოკაციული კომენტარი არწამიკითხავს:)

    ტატუ კიარა თავის ძაღლს ბარსელონას ბურთი აქ პირში

    ეგბურთი დიდიხანია აქვს ეხლა მოგხვდა ცუდად თვალში თორე:დ ადრეც მახსოვს სთორებიდან მერერა ბარცას ფეხბურთელი იყო და თავის ოთხფეხასაც უყიდა ეხლა კიმოისვრის ნაგავში უკვე ალბათ:)

    0
    გასულია
    D10s Leo ფანი [?]

    4 აგვისტო 2017 00:01

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: D10s Leo
    ნეიმარის სთორი ნახეთ ინსტაგრამზე???

    კი და ?

    რავიი ცუდად მომეჩვენა თავის ძაღლს რო ბარსას ბურთი უდევს პირში :დდდ

    0
    Gerip3
    Gerip3 სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:57

    ციტატა: D10s Leo
    ნეიმარის სთორი ნახეთ ინსტაგრამზე???

    ტატუსალონში როიყო?!! კი ალბათ ფულებო დაიხატა შუბლზე :)

    ციტატა: Marco Asensio
    dzlivs moshorda eg neymoney

    მომწონხარ მარკო:) ერთადერთი მადრიდისტა ხარ ვისი მხრიდანაც პროვოკაციული კომენტარი არწამიკითხავს:)

    0
    მახა
    მახა სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:53

    ზოგიერთების მიკვირს რატომ გიტყდებათ ნეიმარის წასვლა ტიპმა რომელმაც გუნდი ფულში გაცვალა თან სად წავიდა სად პსჯ რომელსაც მსოფლიო დასცინის რის გამო ხვდებით ალბათ თანაც ვერატიზე რა იკადრეს მაგ ახვრებმა ტიპს დორბლიო სდიოდა ისე უნდოდა ბარსაში მაგრამ კლუბს არ აქვს ისტორია არ აქვს თავმოყვარეობა ადგნენ და დააბეს და ასეთ გუნდში რო გადადიხარ არ ხარ ღირსი რო მიგაბრიდოს კაცმა მე ცუდის მეტს ვერაფერს ვუსურვებ ნეიმარს ნეტავი სადმე გადაგვეყაროს თავ ბედი ვაწყეინოთ და ბოლო წუთებზე ფეხი მოვტეხოთ იმედია სემედო მოტეხავს ფეხს მაგის ღირსია ეგ

    0
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    3 აგვისტო 2017 23:53

    ციტატა: Marco Asensio
    ციტატა: arakham
    ბიჭებო პესში მასტერ ლიგას ეხლა ვიწყებ და ნეიმარის ნაცვლად ვინ ვიყიდო ვის მირჩევთ

    dybala an coutinho

    კარასკო იყიდე ატლეტიკოდან ძან მაგარია პეს17 ში..

    0
    Xaviesta68
    Xaviesta68 სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:49

    ციტატა: ზიზუ
    ციტატა: marusa barcelona
    ციტატა: ზიზუ
    ნეიმარი რატო არაა?

    ტრავმა აქვს ბიჭს და ისვენებს რა ენაღვლება no_mouth

    0
    გასულია
    becool ფანი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:44

    ციტატა: levan
    exla ro neymari realshi gaichitos ramdes vicineb :D

    იქ კრისტინა დაჩრდილავს და მაგის შანსი არაა smiley (ეს ხომ ჩრდილებს გაურბის ;დ)

    0
    გასულია
    D10s Leo ფანი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:43

    ნეიმარის სთორი ნახეთ ინსტაგრამზე???

    0
    ზიზუ
    ზიზუ სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:38

    ციტატა: marusa barcelona
    ციტატა: ზიზუ
    ნეიმარი რატო არაა?

    ტრავმა აქვს ბიჭს და ისვენებს რა ენაღვლება no_mouth

    0
    levan
    levan სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:37

    exla ro neymari realshi gaichitos ramdes vicineb :D

    0
    arakham
    arakham სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:24

    madloba

    0
    arakham
    arakham სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:21

    ბიჭებო პესში მასტერ ლიგას ეხლა ვიწყებ და ნეიმარის ნაცვლად ვინ ვიყიდო ვის მირჩევთ

    0
    გასულია
    marusa barcelona მწერალი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:20

    ციტატა: ზიზუ
    ნეიმარი რატო არაა?

    ტრავმა აქვს ბიჭს და ისვენებს რა ენაღვლება no_mouth

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    3 აგვისტო 2017 23:16

    მესი სუარეზი ინი სადაა

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    arakham
    arakham სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:12

    mec metqi atamashebs tqo

    0
    yourego
    yourego სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:10

    ტიპმა საკუთარი თავი გამოისყიდა და როგორც თავისუფალი აგენტი ისე შეუერთდა პსჟ–ს როგორ ზაან უნდოდა წასვლა და ამას როგორ უნდა მისტიროდე ყველადროის ზვირადღირებულთან ერთად ყველადროის პროჭიც ყოილა smiley smiley

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    3 აგვისტო 2017 23:02

    ვალვერდე კარგი კია მაგრამ მომენტებშI ძაან ნერვებს მიშლის, ვიდალმა და რაკიტიჩმა სათადარიგოზე უნდა გადაინაცვლოს, სემედუ-რობერტოს მაგიერ.

    0
    zurmuxta
    zurmuxta სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 23:00

    ციტატა: ზიზუ
    ნეიმარი რატო არაა?

    გაიყიდა

    0
    intskirveli.fcb
    intskirveli.fcb სტუმარი [?]

    3 აგვისტო 2017 22:58

    ციტატა: გოგიტა
    ვიდალი რატომ არ არის?

    ძირითადის ხალხს (ნაწილს) ასვენებს :)

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV