ნეიმარის ადვოკატები "ბარსელონას" ოფისში არიან და ფეხბურთელის გამოსყიდვას ცდილობენ

ნეიმარის ადვოკატები "ბარსელონას" ოფისში არიან და ფეხბურთელის გამოსყიდვას ცდილობენ

კატალონიური პრესის ცნობით, ნეიმარის ადვოკატები ამ წუთებში "ბარსელონას" ოფისში იმყოფებიან. მათ მიზანი გამოსასყიდი თანხის, 222 მილიონი ევროს გადახდაა. სავარაუდოდ, ეს უახლოეს წუთებში მოხდება.

განახლებულ ინფორმაციას ჩვენი საიტი დაუყოვნებლივ შემოგთავაზებთ.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Guro messi
    სტუმარი [?]
    #12 5 აგვისტო 2017 10:48
    0
    არ უნდა წავიდეს ნეიმარი
    Culé [?]
    #11 3 აგვისტო 2017 23:01
    0
    მოხდება და შიგა ჰქონიათ თანაც ძააან ღრმად
    Culé [?]
    #10 3 აგვისტო 2017 20:47
    0
    ბარას 222 მილიონით ნამდვილათ რომ იხეირებს თუ საჭიროებისამებ დახარჯავს. აი რაც შეეხება იუდა ნეიმარს მაგი ფულის მეშოკ პსჯ-ში მხოლოდ ხელფასის აღების დროს გაიხარებს ხოლმე მარა შემპიონთა ლიგას ვერ ეღირსება.პლიუს მაგას მისი ამბიციები ინდივიდუალური ტიტულების მოგებისა ნელ-ნელა ტრაკის კენ წავა და საბოლოოდ ისე შეიძლება დატოვოს პსჯ-ც ოქროს ბუცი და ბურთი სანატრებელი გაუხდეს. ისე კი თუ მაინცდამაინც მოუნდება ოქროს ტიტულები ხანდახან მესი დაათვალიერებინებს მისი კოლექციიდან ხოლმე.
    Leo_Messi_Barca_ilia
    სტუმარი [?]
    #9 3 აგვისტო 2017 20:44
    0
    ციტატა: lashagor
    ალექსის სანჩესის დაბრუნებაზე რას ფიქრობთ?

    ციტატა: lashagor
    ალექსის სანჩესის დაბრუნებაზე რას ფიქრობთ?

    არა ძმაო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 3 აგვისტო 2017 20:43
    0
    Write-i dabrunda xaaaaalxooo :D
    Culé [?]
    #7 3 აგვისტო 2017 20:43
    0
    ალექსის სანჩესის დაბრუნებაზე რას ფიქრობთ?
    Leo_Messi_Barca_ilia
    სტუმარი [?]
    #6 3 აგვისტო 2017 20:42
    0
    ციტატა: neymar vs ლაშა
    ციტატა: shotiko123
    ციტატა: Leo_Messi_Barca_ilia
    ციტატა: lado-barca
    დარჩეს რა

    გავლენიანი ბრიტანული სპორტული გამოცემა The Sun-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა" ნეიმარის შესაძლო წასვლის შემდეგ ფილიპე კოუტინიოს ტრანსფერზე გადაერთო და პირველად შეთანხმებასაც მიაღწია "ლივერპულთან".

    წყაროს ცნობით, ტრანსფერის ყველა დეტალი მიმდინარე კვირის ბოლომდე მოგვარდება და სავარაუდოდ ორშაბათს ბრაზილიელი ფეხბურთელი "ბარსელონას" მაისურს მოირგებს.

    ამ დრომდე "ბლაუგრანამ" "ლივერპულის" ლიდერის შეძენა არაერთხელ სცადა, თუმცა მისი ყველა შეთავაზება ბრიტანული გუნდის მიერ უარყოფილი იქნა.
    ასევე კომენტარი გააკეთა ბარსელონას სუპერვარსკვლავმა ნეიმარ ჟუნიორმა:
    მე უკვე ვთქვი რომ ბარსელონაში ბედნიერი ვარ და დიდხანს მინდა აქ დარჩენა!ჩვენ თბილად მივიღებთ ჩემს თანამემამულეს ფილიპე კოუტინიოს რომელიც ჩვენს 8 ნომერს ღირსეულად ჩაანაცვლებს!
    აღსანიშნავია რომ იწერებოდა ნეიმარის პსჟ-ში შესაძლო ტრანსფერზე თუმცა ბრაზილიელმა ბოლოს ეს ყველაფერი უარყო.

    ეგ ნეიმარზეე ჭორიაა უეჭველი დაემშვიდობა მთელი გუნდი უკვედა კოუტინიოზე არიყოს მეტა ჭორი

    სად ნახე

    ფბ ზე
    neymar vs ლაშა
    სტუმარი [?]
    #5 3 აგვისტო 2017 20:42
    0
    ციტატა: shotiko123
    ციტატა: Leo_Messi_Barca_ilia
    ციტატა: lado-barca
    დარჩეს რა

    გავლენიანი ბრიტანული სპორტული გამოცემა The Sun-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა" ნეიმარის შესაძლო წასვლის შემდეგ ფილიპე კოუტინიოს ტრანსფერზე გადაერთო და პირველად შეთანხმებასაც მიაღწია "ლივერპულთან".

    წყაროს ცნობით, ტრანსფერის ყველა დეტალი მიმდინარე კვირის ბოლომდე მოგვარდება და სავარაუდოდ ორშაბათს ბრაზილიელი ფეხბურთელი "ბარსელონას" მაისურს მოირგებს.

    ამ დრომდე "ბლაუგრანამ" "ლივერპულის" ლიდერის შეძენა არაერთხელ სცადა, თუმცა მისი ყველა შეთავაზება ბრიტანული გუნდის მიერ უარყოფილი იქნა.
    ასევე კომენტარი გააკეთა ბარსელონას სუპერვარსკვლავმა ნეიმარ ჟუნიორმა:
    მე უკვე ვთქვი რომ ბარსელონაში ბედნიერი ვარ და დიდხანს მინდა აქ დარჩენა!ჩვენ თბილად მივიღებთ ჩემს თანამემამულეს ფილიპე კოუტინიოს რომელიც ჩვენს 8 ნომერს ღირსეულად ჩაანაცვლებს!
    აღსანიშნავია რომ იწერებოდა ნეიმარის პსჟ-ში შესაძლო ტრანსფერზე თუმცა ბრაზილიელმა ბოლოს ეს ყველაფერი უარყო.

    ეგ ნეიმარზეე ჭორიაა უეჭველი დაემშვიდობა მთელი გუნდი უკვედა კოუტინიოზე არიყოს მეტა ჭორი

    სად ნახე
    terstegen
    სტუმარი [?]
    #4 3 აგვისტო 2017 20:41
    0
    :D :D eeh kide ro gvjeraaa, magra gavitexa nemom raaa
    Leo_Messi_Barca_ilia
    სტუმარი [?]
    #3 3 აგვისტო 2017 20:38
    0
    ციტატა: lado-barca
    დარჩეს რა

    გავლენიანი ბრიტანული სპორტული გამოცემა The Sun-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა" ნეიმარის შესაძლო წასვლის შემდეგ ფილიპე კოუტინიოს ტრანსფერზე გადაერთო და პირველად შეთანხმებასაც მიაღწია "ლივერპულთან".

    წყაროს ცნობით, ტრანსფერის ყველა დეტალი მიმდინარე კვირის ბოლომდე მოგვარდება და სავარაუდოდ ორშაბათს ბრაზილიელი ფეხბურთელი "ბარსელონას" მაისურს მოირგებს.

    ამ დრომდე "ბლაუგრანამ" "ლივერპულის" ლიდერის შეძენა არაერთხელ სცადა, თუმცა მისი ყველა შეთავაზება ბრიტანული გუნდის მიერ უარყოფილი იქნა.
    ასევე კომენტარი გააკეთა ბარსელონას სუპერვარსკვლავმა ნეიმარ ჟუნიორმა:
    მე უკვე ვთქვი რომ ბარსელონაში ბედნიერი ვარ და დიდხანს მინდა აქ დარჩენა!ჩვენ თბილად მივიღებთ ჩემს თანამემამულეს ფილიპე კოუტინიოს რომელიც ჩვენს 8 ნომერს ღირსეულად ჩაანაცვლებს!
    აღსანიშნავია რომ იწერებოდა ნეიმარის პსჟ-ში შესაძლო ტრანსფერზე თუმცა ბრაზილიელმა ბოლოს ეს ყველაფერი უარყო.
    Culé [?]
    #2 3 აგვისტო 2017 20:37
    0
    დარჩეს რა
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    Leo_Messi_Barca_ilia
    სტუმარი [?]
    #1 3 აგვისტო 2017 20:35
    0
    გავლენიანი ბრიტანული სპორტული გამოცემა The Sun-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა" ნეიმარის შესაძლო წასვლის შემდეგ ფილიპე კოუტინიოს ტრანსფერზე გადაერთო და პირველად შეთანხმებასაც მიაღწია "ლივერპულთან".

    წყაროს ცნობით, ტრანსფერის ყველა დეტალი მიმდინარე კვირის ბოლომდე მოგვარდება და სავარაუდოდ ორშაბათს ბრაზილიელი ფეხბურთელი "ბარსელონას" მაისურს მოირგებს.

    ამ დრომდე "ბლაუგრანამ" "ლივერპულის" ლიდერის შეძენა არაერთხელ სცადა, თუმცა მისი ყველა შეთავაზება ბრიტანული გუნდის მიერ უარყოფილი იქნა.
    ასევე კომენტარი გააკეთა ბარსელონას სუპერვარსკვლავმა ნეიმარ ჟუნიორმა:
    მე უკვე ვთქვი რომ ბარსელონაში ბედნიერი ვარ და დიდხანს მინდა აქ დარჩენა!ჩვენ თბილად მივიღებთ ჩემს თანამემამულეს ფილიპე კოუტინიოს რომელიც ჩვენს 8 ნომერს ღირსეულად ჩაანაცვლებს!
    აღსანიშნავია რომ იწერებოდა ნეიმარის პსჟ-ში შესაძლო ტრანსფერზე თუმცა ბრაზილიელმა ბოლოს ეს ყველაფერი უარყო.

    პს:ვამბობდი რომ მამამისის ბრალია მეთქი
    ოფიციალურია ეს ჭორი არ გეგონოთ!