Calciomercato: "ბარსამ" პსჟ-ს ახალი წინადადებით მიმართა

  • 17-07-2017, 09:37
  • Calciomercato: "ბარსამ" პსჟ-ს ახალი წინადადებით მიმართა

    "ბარსელონა" ძალას არ ზოგავს მარკო ვერატის გაფორმებისთვის. ამჯერად, როგორც მოსალოდნელი იყო, კატალონიურმა კლუბმა ტრანსფერში ივან რაკიტიჩის ჩართვა სცადა. Calciomercato-ს ინფორმაციით, ესპანურმა გრანდმა "პარი სენ-ჟერმენს" იტალიელის სანაცვლოდ 65 მილიონი და ხორვატი შესთავაზა.

    წყარო აღნიშნავს, რომ ივანს ფრანგული კლუბის მწვრთნელთან, უნაი ემერისთან ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვს. ისინი ერთმანეთს "სევილიაში" მუშაობის პერიოდიდან იცნობენ.

    თუმცა, რაკიტიჩმა ბევრჯერ აღნიშნა, რომ კლუბის დატოვება მის გეგმებში არ შედის.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    tatishvili1999
    tatishvili1999 სტუმარი [?]

    17 ივლისი 2017 14:00

    აგენი ვერ არიან ნახევარ დაცვაში ბუსკეცი ივანა და ვერატი, და თუ ივანა მიდის აბა მესამე კაცი ვინღა იქნება? ის თურქი პიტალო არდა?

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    17 ივლისი 2017 13:06

    რაღა რაკიტიჩი უნდა მივცეთ მაინდამაინც.80 მივცეთ+რაფინია+არდა

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    17 ივლისი 2017 13:05

    ვერატის გამო არწავა რაკეთტა

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    გასულია
    Carles16 სტაჟიორი [?]

    17 ივლისი 2017 10:49

    ციტატა: Espaneti
    ციტატა: marco verratti.
    ventiladores de informacion de barcelona periodicos de gran influencia espanola informo hoy de barcelona derrota verrattis confirmar la transferencia de la misma edicion de la paris y barcelona han llegado
    a un acurerdo y el controcmpista italiano ontinuara su carrera en barcelona para su club barcelona en paris a los 65 millones de evros e ivan rakitich no han doblado attimo de barcelona con un contrato de 4 anos firmo..... აი ამ სტატიას წავაწყდი დღეს

    Ra weria ro

    მგონი შეთანხმებას მიაღწიესო და დათანხმდა პარიზი 65+რაკიტიჩზეო

    0
    marco verratti.
    marco verratti. სტუმარი [?]

    17 ივლისი 2017 10:42

    ventiladores de informacion de barcelona periodicos de gran influencia espanola informo hoy de barcelona derrota verrattis confirmar la transferencia de la misma edicion de la paris y barcelona han llegado
    a un acurerdo y el controcmpista italiano ontinuara su carrera en barcelona para su club barcelona en paris a los 65 millones de evros e ivan rakitich no han doblado attimo de barcelona con un contrato de 4 anos firmo..... აი ამ სტატიას წავაწყდი დღეს

    0
    Gerip3
    Gerip3 სტუმარი [?]

    17 ივლისი 2017 10:01

    ნეტა დაგვთანხმდნენ:))

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    17 ივლისი 2017 09:57

    საინტერესოა

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge