ჩავი: "ჩემი ოცნებაა "ბარსელონას" მწვრთნელი გავხდე"

  • 13-07-2017, 00:37
  • ჩავი: "ჩემი ოცნებაა "ბარსელონას" მწვრთნელი გავხდე"

    "ალ-სადის" ნახევარმცველმა, ჩავი ერნანდესმა თავის სამომავლო გეგმებზე ისაუბრა.

    "ყატარში დარჩენას კიდევ ერთი წლით ვაპირებ, შემდეგ კი ბუცებს ლურსმნებზე დავკიდებ. მე საკმაოდ გრძელი კარიერა მქონდა და ამიტომაც ახალი დავალებების დრო დადგა.

    არ მსურს იმის დამალვა, რომ ადრე თუ გვიან "ბარსელონას" მწვრთნელობა მინდა. მაგრამ თავდაპირველად სწავლა მჭირდება. ამას დასჭირდება არა ერთი და ორი თვე, არამედ მრავალი წელი. რათა "ბარსელონა" გაწვრთნა, ძალიან კარგად ნასწავლი უნდა იყო, მაგრამ, როგორც მე უკვე ვთქვი, ჩემი ოცნებაა ვიჯდე "ბარსას" სკამზე მწვრთნელის რანგში." - განაცხადა ჩავიმ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    14 ივლისი 2017 15:37

    ეს მწვრთნელი.პიკე პრეზიდენტი.მესი ფერნანდესი როა ის.ინიესტა ლა მასიის მწვრთნელი აუ რა მაგარი იქნება

    0
    BCN_CHAMPION
    BCN_CHAMPION სტუმარი [?]

    13 ივლისი 2017 14:17

    გახდება კიდევაც ეს ბარსას მწვრთნელი და ძალიანაც გამახარებს

    0
    tatishvili1999
    tatishvili1999 სტუმარი [?]

    13 ივლისი 2017 13:58

    ჩავი შე მაგარო

    0
    გოგიტა
    გოგიტა სტუმარი [?]

    13 ივლისი 2017 11:20

    ციტატა: NewMan
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ექსპერტი
    ჩავი ტრენერი პიკე პრეზიდენტი


    ინი ასსიტენტი

    დუგლასი ყ*ლე

    არა დუგლასი შესვენაბაზე შევა სტადიონზე და გაამხიარულებს მაყურებლებს

    0
    davidusi 2020
    davidusi 2020 სტუმარი [?]

    13 ივლისი 2017 10:46

    ხავი მწვრთნელი ,პიკე პრეზიდენტი, პუიოლი სპორტული დირექტორი,რა ბარსას დააყენებენ!!!!

    0
    MESSI...MESSI
    MESSI...MESSI სტუმარი [?]

    13 ივლისი 2017 10:19

    ჩავი გახდება მწვრთნელი და პიკე პრეზიდენტი

    0
    გასულია
    mamukaf Culé [?]

    13 ივლისი 2017 08:58

    ეგ მაგრა ივარგებს მწვრთნელად ყველას აჯობებს

    0
    გასულია
    xavi-iniesta-messi საიტის ლეგენდა  [?]

    13 ივლისი 2017 03:54

    ეს ყ..ები ესენი ტო. იქ ბაირნმა ხამესები იყიდა იქით იუვემ დუგლას კოშტა გაიფორმა. იქით კიდე მანჩესტერი ლივეპული და მთელი ინგლისური გუნდები ძლიერდებიან. საფრანგეთშიც ასევე აგერ პსჟ-ც ძლიერდება. აქეთ კიდე რეალმა უკვე ორი ტრანსფერი გაჩარხა და მესამეზე მუშაობს კიდე. და ეს ჩვენი სირ..ები კიდე დგანან და უყურებენ ტო. დაიწყეს უკვვე გუნდებმა წინასასეზონო მომზადება და არავინ აღარ გამოუშვებს ისეთ ფეხბურთელს რომლებიც მათი გუნდის გეგმებში შედიან. ასე რომ ადიოს ყველა კაი ფეხბურთელი. აგვისტოში კიდე ჩემ კუკუნას მოიყვანენ. მოკლედ მოგვიწევს იმის იმედზე ყოფნა, რომ წინა წელს ნაყიდმა ფეხბურთელებმა უნდა მოუმატონ თან ისე რომ თავი უნდა გაიგიჟონ. და ასევე სხვები არ უდნა ჩაფლავდნენ. თორე დაგვერხა თან მაგრად. სანატრებელი გაგვიხდება 1/4 ფინალი ლიგაზე. იშვიათად ვტოვებ კომენტარს აქ პროსტა ნერვები მეშლება რა. პერეს საღოლ მაგარი კაცი ხარ დედას რო უხნავ მთელ ესპანეთის გუნდებს და მთელ საფეხბურთო სამყაროს. აქ ტაკუნები და აკეთებს იმას რაც უნდა. მოკლედ წარმატებები. ტრანსფერებში მე აქ შემომსვლელი აღარ ვარ სექტემბრამდე. :D :D შემოვდივარ და სულ ხავიმ ეს თქვა პიკემ პ.ოჭი მოიბანა და ეგეთი სტატიებია სულ. ავტორებმა რა ქნან ვინც წერენ მესმის მაგრამ პროსტა ნერვებზე ვიშლები კლუბის მმართველებზე. და აუჯაყდნენ ეს კატალონიელები არ შეიძლება. :D

    0
    --------------------
    Fuck The World
    BEKA84
    BEKA84 სტუმარი [?]

    13 ივლისი 2017 02:08

    ეს ძალიან მალე გახდება ბარსას მწვრთ.

    0
    გასულია
    NewMan Culé [?]

    13 ივლისი 2017 01:17

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ექსპერტი
    ჩავი ტრენერი პიკე პრეზიდენტი


    ინი ასსიტენტი

    დუგლასი ყ*ლე

    0
    --------------------
    "ვეღარ ვუყვირებ პიკეს ? ნუ ღელავთ ის ჩემ ხმას ტრიბუნებიდან გაიგონებს "
    კარლეს პუიოლი
    Sandro_Cule19
    Sandro_Cule19 სტუმარი [?]

    13 ივლისი 2017 01:17

    ჩავი მწვრთნელადდ ეჰჰ როდის მოვა ეგ დრო

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    13 ივლისი 2017 01:08

    იმედია ოდესღაც ბარსას მწვთნელი იქნება ხავი heart_eyes

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV