ოფიციალურად: ტელიო "ბეტისში" გადადის

ოფიციალურად: ტელიო "ბეტისში" გადადის

რამდენიმე წუთის წინ, "ბარსელონამ" ოფიციალურად დაადასტურა, რომ კრისტიან ტელიო კარიერას სევილიურ "ბეტისში" განაგრძობს.

კატალონიური კლუბის ვებგვერდის ინფორმაციით, "ბეტისი" 25 წლის გარემარბში 4 მილიონ ევროს გადაიხდის. გარიგება ბონუსის სახით კიდევ ერთი მილიონ ევროსაც ითვალისწინებს. გარდა ამისა, "ბარსელონა" ტელიოს მომავალი ტრანსფერებიდანაც იხეირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    MU1810
    სტუმარი [?]
    #19 1 ივლისი 2017 05:52
    0
    ციტატა: Sergio Busquets.5
    ციტატა: Givibarca
    Eeeeee wavaget manchestertan

    საყკევეთია დავიცის ლეგენდობა მოვტყან მე :D

    მარტთლა რა საყლევრთი იყო ორივე გუნდში რანაირი ლეგენდები იყვნენ ? :D რამოდენიმეს გამოკლებით
    ფანი [?]
    #18 30 ივნისი 2017 23:03
    0
    Eeeeee wavaget manchestertan
    --------------------
    „არასდროს დამავიწყდება ის ფაქტი, რომ რაიკაარდმა დაიწყო ჩემი კარიერა და მენდო, როდესაც სულ რაღაც 16 თუ 17 წლის ვიყავი“-ლიონელ მესი
    Culé [?]
    #17 30 ივნისი 2017 23:00
    0
    გოოოლ 1 გოლი მაინც გავიტანეთ!
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    Culé [?]
    #16 30 ივნისი 2017 22:55
    0
    4 milioni :d saagol ai es aris dafaseba fexburtelis ... amas ro tavi davanebot 4 ra cotaa to sircxvilia sadgac 10 mainc ar girda es vitom? Qu tellos adgilas gavutandi barsas gols da ar agvnishnavdi ki ara gadavixevdi maikas tavze ise gamixardeboda ... bartomeu milans dagvamsgavsebs mgoni chven sabolood .. da reali rogor igebs titulebs vuyurot.. es messic kid emecodeba ra dafrinavs tipi mara gundi ujvams rodemde unda gagrdzeldes es (
    L10M
    სტუმარი [?]
    #15 30 ივნისი 2017 22:49
    0
    https://www.youtube.com/watch?v=E6m1I5L6-eU აგერ ბიჭებო ესპანეთი გერმანაიას ლინკი უ21

    ახლა გავიგებთ რაბიჭია დეულუფეუ
    Spaceship
    სტუმარი [?]
    #14 30 ივნისი 2017 22:41
    0
    ციტატა: M10 S9 N11
    ჰაჰ რივალდო რა კაცია smiley smiley რა გოლის შეგდება უნდოდა და არ გამოუვიდა

    რა შოტია ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 30 ივნისი 2017 22:32
    0
    ციტატა: esrfgeff
    ციტატა: Spaceship
    ციტატა: ANRIBARCA
    Magrad gamisworda deulofeus transferi, mozravi fexburtelia, axalgazrda da zalian mondomebuli, teqnikac aqvs da pasic, zamenaze idealuria, darwmunebuli var rom ziritadistvis ibrzolebs, tanac valverdeb 4-2-3-1 tu daayena, meti shansi eqneba, axla mtavaria verati da marjvena mcveli gaviformot meti arcari sajiro.

    მოაძრავი კია , მაგრამ ამავდროულად პრიმიტულად მოაზროვნე და პასის ღორი

    პედროს სტილისაა, გამოვადგება, დარტყმაც კარგი აქ

    Daixveweba, barsashi ver gabedavs burtis uazro trevas, magas mesi da neymaric ki ver aketebs, deulofeu vinari.
    Spaceship
    სტუმარი [?]
    #12 30 ივნისი 2017 22:14
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    Magrad gamisworda deulofeus transferi, mozravi fexburtelia, axalgazrda da zalian mondomebuli, teqnikac aqvs da pasic, zamenaze idealuria, darwmunebuli var rom ziritadistvis ibrzolebs, tanac valverdeb 4-2-3-1 tu daayena, meti shansi eqneba, axla mtavaria verati da marjvena mcveli gaviformot meti arcari sajiro.

    მოაძრავი კია , მაგრამ ამავდროულად პრიმიტულად მოაზროვნე და პასის ღორი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 30 ივნისი 2017 22:11
    0
    Realma mariano 8 milionadgaushva, amatma kide telio 4- ad :-) :-) :-) :-)
    theodore bagwell
    სტუმარი [?]
    #10 30 ივნისი 2017 22:11
    0
    ლინკი გაჩითეთ რა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 30 ივნისი 2017 22:09
    0
    Magrad gamisworda deulofeus transferi, mozravi fexburtelia, axalgazrda da zalian mondomebuli, teqnikac aqvs da pasic, zamenaze idealuria, darwmunebuli var rom ziritadistvis ibrzolebs, tanac valverdeb 4-2-3-1 tu daayena, meti shansi eqneba, axla mtavaria verati da marjvena mcveli gaviformot meti arcari sajiro.
    theodore bagwell
    სტუმარი [?]
    #8 30 ივნისი 2017 22:09
    0
    Egec Kaia zamenistvis
    Spaceship
    სტუმარი [?]
    #7 30 ივნისი 2017 22:02
    0
    ციტატა: lado-barca
    დამთავრდა პირველი ტაიმი!

    სად უყურებ ?
    Culé [?]
    #6 30 ივნისი 2017 21:59
    0
    დამთავრდა პირველი ტაიმი!
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    Don vinton
    სტუმარი [?]
    #5 30 ივნისი 2017 21:36
    0
    ra maimunobaaa 4
    Culé [?]
    #4 30 ივნისი 2017 21:33
    0
    4milionooo sasaciloaaaa b.l.iaddd
    Culé [?]
    #3 30 ივნისი 2017 21:24
    0
    წარამტებები ბეტისში! დაიწყო თამაში აბა წარმატებები ბარსას!

    ჟიული რატო გავიდა?!
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    Culé [?]
    #2 30 ივნისი 2017 21:10
    0
    ეჰჰ ყოფილიყო იტალიში კიდე ცოტახანს
    ფანი [?]