სორიანო: "მესი კარიერას "ბარსელონაში" დაასრულებს"

  • 16-06-2017, 13:24
  • სორიანო: "მესი კარიერას "ბარსელონაში" დაასრულებს"

    "მანჩესტერ სიტის" აღმასრულებელმა დირექტორმა, ფერან სორიანომ გამოთქვა საკუთარი აზრი ლიონელ მესის კარიერის დასასრულთან დაკავშირებით. 

    "მესის ძალიან კარგად ვიცნობ, ის ჩემი მეგობარია. არგენტინელი "ბარსელონაში" თავს კარგად გრძნობს და ვფიქრობ, რომ ის კარიერას კატალონიურ კლუბში დაასრულებს.

    საწინააღმდეგო შემთხვევაში, სავარაუდოდ, ლეო ბუცებს ლურსმანზე ჩინეთში ან ამერიკაში ჩამოკიდებს."-ციტირებს სორიანოს Marca.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2017 23:00

    მესი რომ ჩინეთში გაუშვან ყველაზე დიდი სირცხვილი იქნება ფეხბურთის ისტორიაში

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    16 ივნისი 2017 17:57

    ზუსტად მესი დარჩება!

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    Just Fun
    Just Fun სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2017 16:23

    მესი კამპ ნოუზე ჩაატარებს ბოლო მატჩს და მთელი კამპ ნოუ ეტყვის მადლობას რაც მათ საყვარელ გუნდს გაუკეთა ამ "არსებამ"smile

    0
    მესი-სუა-ნეი
    მესი-სუა-ნეი სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2017 15:29

    :D კაცო თვითონ მესიმ ხოთქვა არგენტინაში მინდაო კარიერის დასრულება :D

    0
    გასულია
    johan cruyff16 [?]

    16 ივნისი 2017 15:21

    კი, ნამდვილია

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    16 ივნისი 2017 15:15

    ციტატა: ani-barca10
    http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p4/Barca/Imagenes/2017/06/15/Recortada/
    img_fmorales_20170615-223955_imagenes_md_otras_fuentes_verratti_ok-kQFE-U423423
    789027EZD-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

    ოფიციალურზე არამგონია ტყუილი რომ დაედოთ, თან ეს mundo deportivo და არა marca.

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    16 ივნისი 2017 15:08

    ციტატა: ravicierti
    ვერატის ფოტო ნახეთ? :დდ მუნდოდეპორტივოს გაზეთი რო უჭირავს scream

    სად დევს?

    ვერატი ვიყიდეთთთ 99,9% !!!!!!!!! რამაგარიააა!!!!!!!!

    0
    pexnicheki
    pexnicheki სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2017 15:04

    ციტატა: ravicierti
    ვერატის ფოტო ნახეთ? :დდ მუნდოდეპორტივოს გაზეთი რო უჭირავს scream

    ციტატა: ravicierti
    ვერატის ფოტო ნახეთ? :დდ მუნდოდეპორტივოს გაზეთი რო უჭირავს scream

    რა ხდება რა ფოტოა ბარსასთანაა დაკავსჰირებული?

    0
    pexnicheki
    pexnicheki სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2017 14:46

    verati cali fexit barsashia presa vnaxe vivabarsaze shedit da naxavt tqvenc

    0
    theodore bagwell
    theodore bagwell სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2017 14:10

    Tu ak ara argenyinashi

    0
    pexnicheki
    pexnicheki სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2017 13:50

    messi ratqmaunda barcashi daasrulebs karieras aba sxvagan sad?

    0
    Gerip3
    Gerip3 სტუმარი [?]

    16 ივნისი 2017 13:44

    როგორც მახსოვს არენტინაში უნდოდა კარიერის დასრულება მაგრამ ბარსაში თუ დაასრულებს მაგას რა ჯობია:)

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV