"რომას" დენის სუარესი სურს

"რომას" დენის სუარესი სურს

იტალიური "რომა" "ბარსელონას" ახალგაზრდა ნახევარმცველის, დენის სუარესის შეძენის სურვილს გამოთქვამს. ამ ინფორმაციას კატალონიური Sport ავრცელებს.

დენის სუარესი "ბარსელონას" პირველ გუნდს გასულ ზაფხულში შეუერთდა, თუმცა, სამწვრთნელო შტაბისა და გულშემატკივართა მოლოდინი, ჯერჯერობით, ვერ გაამართლა. მან მონაწილეობა 36 შეხვედრაში მიიღო და 3 გოლი გაიტანა. უმეტეს შემთხვევებში ის თამაშში სათადარიგოთა სკამიდან ერთვებოდა, სეზონის ბოლოს კი, ამასაც უკლო.

პირველი სეზონის არცთუ წარმატებით ჩატარების მიუხედავად, "ბარსელონას" 23 წლის ფეხბურთელის გაშვება არ სურს და თუ Sport-ს დავუჯერებთ, წასვლის სურვილს არც თავად სუარესი გამოხატავს. ასე რომ, "რომას" მიზნის მიღწევა გაუჭირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    sherlok007
    სტუმარი [?]
    #10 13 ივნისი 2017 23:39
    0
    იგივე რაც 2013 წელს წავიდა ტიაგო და 11 ნომერი ნეიმ ჩაიბარა. ეხლა ეს წავა და 6 ნომერს ვერატი ჩაიბარებს. მერე რომაში გაიპრწყინებს და ინანებს შტაბი რატო გავუშვითო...
    Guro messi
    სტუმარი [?]
    #9 13 ივნისი 2017 22:02
    0
    ძაან დიდი იმედი მქონდა ამის მაგრამ სოსიედადთან მატჩის გარდა არსად არ ვარგოდა
    Gerip3
    სტუმარი [?]
    #8 13 ივნისი 2017 18:17
    0
    ესრამდენად ვიყიდეთ
    Culé [?]
    #7 13 ივნისი 2017 15:38
    0
    არ მინდა წავიდეს და ამინც თუ წავა იჯარით გავუშვათ!
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    theodore bagwell
    სტუმარი [?]
    #6 13 ივნისი 2017 15:12
    0
    Ijarit gavushvat aiaksshi
    ფანი [?]
    #5 13 ივნისი 2017 13:42
    0
    ტურანი და რაფინია გაუშვან , იმათი დრო ამას მისცენ და გაამართლებს ეს ბიჭი. შარშან ძაან ცოტა დრო ეძლეოდა, რამდენი დროც გომეშს ეზლეოდა იმდენი რო ამას ქონოდა აუცილებლად გამოიყენებდა.
    pexnicheki
    სტუმარი [?]
    #4 13 ივნისი 2017 13:21
    0
    es romshi magrad gaqachavs gaushvit da 30 milioni aaxiet romas DDD
    msajdridista
    სტუმარი [?]
    #3 13 ივნისი 2017 13:02
    0
    თუ გავუშვებთ იჯარით ჯობია ამის გაყიდვა კი არ შეიძლება დენისა კაი იგროკია უბრალოდ ვერ გაიხსნა პირველ სეზონში და რა იცით ასე რო საუბრობთ იქნებ ამანაც და გომეშმაც ისე ითამასოს რო მერე ალვეშის გაყიდვის გამო რო ვინანეთ ისე არ ვინანოთ იჯარით კიდო შეიძლება გაყიდვა კი ზედმეტი საუბარია ჩემი აზრით აი არდა მატიე კი უნდა გავყიდოთ და დინიეც რაფინიაც შეიძლება იჯარით ან გავყიდოთ არსენალში მაგათ უნდათ გაძლიერება და ბელერინის ტრანფერშიც დაგვეხმარება ეს მემგონია ასე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 13 ივნისი 2017 13:02
    0
    თუ შემტევ ნახევარმცველსაც მოიყვანენ გაუშვან, არადა ცუდი პასი არ აქვს , ნაგრამ ცენტრში ძალიან სუსტია
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    nodo18
    სტუმარი [?]