ასენსიო: "გულშემატკივრებს უფლება აქვთ პიკეს უსტვინონ"

ასენსიო: "გულშემატკივრებს უფლება აქვთ პიკეს უსტვინონ"

მადრიდის "რეალისა" და ესპანეთის ნაკრების შემტევი მარკო ასენსიო მიიჩნევს, რომ ეროვნული გუნდის გულშემატკივრებს უფლება აქვთ, ჟერარ პიკეს უსტვინონ.

"სტვენა პიკეს მიმართ? ადამიანებს უფლება აქვთ თავიანთი ემოციები გამოხატონ. თუმცა, ამან ჩვენ ჩვენს საქმეს არ უნდა მოგვწყვიტოს. ნაკრების ფეხბურთელები ძალიან შეკრულები არიან და ჩვენ მაკედონიასთან მატჩისთვის ვემზადებით." - ციტირებს ასენსიოს სიტყვებს Marca.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    aleqsandre7
    სტუმარი [?]
    #21 9 ივნისი 2017 23:44
    0
    barsas fanebi xarrt bazri ara da argevasebat es realis fexburtelebi mec aegre var armevaseba bevri armevaseba pike magram rogorc fexburteli unda vagiaro ro msoflioshiert erti sauketesoa. igive suarezic armevaseba mara misi saqmis udidesi profesiionalia da sauketeso forvardia dgessdgeobit. da aasensioze roityvi chawodebis gamochans nichierio ragauinda tqva adamianma amaze uaresi arvici
    philippe coutinho
    სტუმარი [?]
    #20 9 ივნისი 2017 23:16
    0
    წადი შენი დედა მოვტყან რეალის სკამის ხეხვა გიწერია სამუდამოდ
    Culé [?]
    #19 9 ივნისი 2017 20:56
    0
    რეალის ფეხბურთელებისგან ესეთი მატიე ინტერვიუ არ უნდა გაგიკვირდეთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 9 ივნისი 2017 16:23
    0
    რათა ყ*ეო, რა დაშავა ცუდათ თამაშოიბს? ნაბოზრობას და ახვრობას რო ვერ იტანს და მაგაზე კომენტარს აკეთებს იმიტო
    Don vinton
    სტუმარი [?]
    #17 9 ივნისი 2017 13:57
    0
    dges argebtinas risi tamashi aqvs
    Culé [?]
    #16 9 ივნისი 2017 13:38
    0
    ღირსი ხარ არც შენ მოგაკლონ სტვენა და მერე რას იტყვი დავინახავთ
    Culé [?]
    #15 9 ივნისი 2017 13:37
    0
    ბოზ@@@ბი დაუნახავები და დაბოღმილი ხალხი არიან ერთი სული მაქვს როდის უნდა გამოეყოს ესპანეთს კატალონია მირჩევნია მონაკოს მსგავსად ბარსამაც ლიგა 1ში ითამაშოს ვიდერ აქ!! ამ ლაწირაკს ვაფშე რა უნდა ნაბი@@ვარ რამოს მიხედოს იქეთ
    --------------------
    ვალველდე შენი დდშვც!!
    მახა
    სტუმარი [?]
    #14 9 ივნისი 2017 13:36
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: theodore bagwell
    Amas rafinia mirchevnia da mitumetes Denis siaresic

    ააა მთლად ეგრეც არაა. დღეს დღეობით ორივეს ჯიბეში ისვამს. რაფინიას მაქსიმუმი რაც ვნახეთ კარიერის სტარტშივე ჯობია მაგას ასენსიო. დენისის შესაძლებლობები მეტია მარა ჯერ ეჯრობით ეგეც 0 ია ასენსიოსთან. დიდი დ...ნულის ერთია :D

    დამიჯერეთ ასენსიო არაფერი არაა უბრალოდ რეალს ისეთი სტილი აქვს ყველა აწოდებს და ჩაწოდებებში ჩანს ნიჭიერი
    Culé [?]
    #13 9 ივნისი 2017 13:35
    0
    ციტატა: Rezi 24
    romel saatZea?

    31 წუთში იწყება სილკ უნივერსალზე!
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    მახა
    სტუმარი [?]
    #12 9 ივნისი 2017 13:34
    0
    პიკეს ადგილას რო ვიყო საკუთარ კარში გავიტანდი გოლებს ისეთი ჩათლახები არიან ასენსიო ჯერ ჟღვინტი მოიწმინდე და მერე ილაპარაკე
    Culé [?]
    #11 9 ივნისი 2017 13:28
    0
    ბიჭებო ვინ ვისკენ ხართ დღეს? მე არგენტინისკენ! relaxed
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    ფანი [?]
    #10 9 ივნისი 2017 13:22
    0
    ეს ნაბიჭ*არი ესპანელებიც რა დღეში არიან.ეგენი იმის ღირსი არიან ბარსას ყველა დეხბურთელმა რომ დატოვოს ნაკრები და ნახავენ მერე უზბეკეთის დინეზე რომ ჩამოვლიან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 9 ივნისი 2017 13:18
    0
    Shenc dagistvenen male :d
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    dn24344
    სტუმარი [?]
    #8 9 ივნისი 2017 13:10
    0
    ესპანეთის ნაკრებში ცუდი სიტუაციაა ძაან
    Gerip3
    სტუმარი [?]
    #7 9 ივნისი 2017 13:10
    0
    მართალია რაგინდათ:) ვერავინ დაუშილს გულშემატკივარს სტვენას:)პროსტა მაგით თავის უმადურობას და ჭკუასუსტობას ამტკიცებენ:) რაც პიკეს ნაკრებისთვის გაკეთებული აქ აი ეს პატარა ღლაპი მთელი კარიერის მანძილზე ნახევარსაც ვერ გააკეთებს:)))
    Culé [?]
    #6 9 ივნისი 2017 13:06
    0
    ციტატა: GLEJO
    Am ylifona bavshvma daarco bufons dudukshi da vigaca ki natrulobs bufonis karis agebaze :-D:-D

    ეჰჰ!
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    Culé [?]
    #5 9 ივნისი 2017 12:48
    0
    წადი დაიძინე შე საცოდავო რა ვირს გავხარ! expressionless
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    theodore bagwell
    სტუმარი [?]
    #4 9 ივნისი 2017 12:46
    0
    Amas rafinia mirchevnia da mitumetes Denis siaresic
    GLEJO
    სტუმარი [?]