ვალვერდე: "რობერტოსა და ვიდალს ჩვენი დახმარება შეუძლიათ"

  • 2-06-2017, 15:43
  • ვალვერდე: "რობერტოსა და ვიდალს ჩვენი დახმარება შეუძლიათ"

    "ბარსელონას" ახალი მთავარი მწვრთნელი ერნესტო ვალვერდე კატალონიური გუნდის მარჯვენა მცველებზე, სერჟი რობერტოსა და ალეიშ ვიდალზე საუბრობს.

    "ბარსელონაში" ყველაზე პრობლემური პოზიცია სწორედ დაცვის მარჯვენა ფლანგია. ამის მიზეზი ისაა, რომ სერჟი რობერტოს ბუნებრივი პოზიცია ეს სულაც არაა, ალეიშ ვიდალმა კი, კატალონიურ გუნდში ბოლომდე გახსნა ჯერ ვერ მოახერხა.

    ვრცელდება ინფორმაცია, რომ კატალონიელები ახალი მარჯვენა მცველის დამატებას გეგმავენ, თუმცა, თუ ვალვერდეს დავუჯერებთ, უშანსოდ არც რობერტო და ვიდალი არიან.

    "ალეიშ ვიდალიც და სერჟი რობერტოც დიდებული ფეხბურთელები არიან. მათ ჩვენი დახმარება შეუძლიათ.

    სერჟი ამ პოზიციაზე უკვე დიდი ხანია თამაშობს და მისი ერთ-ერთი მთავარი თვისება სწორედ მრავალმხრივობაა. იმედი მაქვს, ის ამ თვისებას შეუნარჩუნებს და ორივე პოზიციაზე თამაშს განაგრძობს.

    ყველა საკითხი დამშვიდებულ გონებაზე უნდა განვიხილოთ და გადაწყვეტილებები ამის შემდეგ მივიღოთ." - ციტირებს ვალვერდეს Sport.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    msd2004 ფანი [?]

    3 ივნისი 2017 12:13

    მართალი ხარ ერნო მარა რობერტო ნახ.დაცვაში უნდა დააყენო და ვიდალი მარჯვენა ფლანგზე

    0
    --------------------
    ლეო მესი-ყველადროის საუკეთესო ფეხბურთელი!
    გასულია
    achi del barça Culé [?]

    3 ივნისი 2017 04:59

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Guro messi
    რობერტო მაგარი ნახ.მცველია და ნუ აყენებთ მცველად.ვიდალზე არ ვიცი რა ვთქვა


    თუ დააკვირდები, ვიდალსაც არ უყვარს დაცვა, ეგეც რობერტოსავით წინ გარბის და უკან ვეღარ ასწრებს, ნუ ყველა ვერ იქნება ალვესი.
    ისე ვიდალმა გოლიც კარგი გაიტანა, მთელ დაცვას გასცდა.

    არცერთი არაა მცველი, რობერტო ნახევარ დაცვაში რომ გადმოყავს ვერ იცნობ ისე თამაშობს. ვიდალსაც ძალით შეტენეს მცველობა. მხოლოდ 8ჯერ იდგა მარჯვენა მცველად სევილიაში და ,ოსგან კარგ მცველობას არ უნდა ელოდო

    0
    don gio
    don gio სტუმარი [?]

    2 ივნისი 2017 20:42

    ვიდალი ბოლოს ძაან დონედ ყომარობდა რაა ის ტრამა როარა ახლა გაშვებაზე და ახლის მოყვანაზე არ იქნებოდა ბაზარი

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    2 ივნისი 2017 20:20

    ციტატა: Guro messi
    რობერტო მაგარი ნახ.მცველია და ნუ აყენებთ მცველად.ვიდალზე არ ვიცი რა ვთქვა


    თუ დააკვირდები, ვიდალსაც არ უყვარს დაცვა, ეგეც რობერტოსავით წინ გარბის და უკან ვეღარ ასწრებს, ნუ ყველა ვერ იქნება ალვესი.
    ისე ვიდალმა გოლიც კარგი გაიტანა, მთელ დაცვას გასცდა.

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    2 ივნისი 2017 18:43

    რობერტო მაგარი ნახ.მცველია და ნუ აყენებთ მცველად.ვიდალზე არ ვიცი რა ვთქვა

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    2 ივნისი 2017 18:27

    ვიდალი რაც უფრო მეტ სათამაშო დროს მიიღებს უფრო პროდუქტიული იქნება ბარსასთვის და უფრო მეტ სარგებელს მოუტანს გუნდს.

    0
    cesar azpilicueta
    cesar azpilicueta სტუმარი [?]

    2 ივნისი 2017 18:22

    რობერტოს რა უნდა დაცვაში ტიპი ნახევარდაცვაში რაღაც სასწაულია, ტად გვინდა ნახევარმცველის ყიდვა რობერტოს თამაშებს უყურეთ ნახევარდაცვაში ამ ბიჭს უდიდესი პოტენციალი აქვს იმდეია ვალვერდე დაცვაში არ გააფუჭებს

    0
    გასულია
    Johan_Cruyff Culé [?]

    2 ივნისი 2017 18:03

    ციტატა: tigresa
    ციტატა: Johan_Cruyff
    ეს მემგონი მარჯვენა მცველის ყიდვას არ აპირებს ისე საუბრობს

    თუ ვიდალი ასე გააგრძელებს არ გვჭირდება (ნუ სკამისთვის შეცვლაზე რო მოვიყვანოთ ვინმე კი).

    ორი წელია ვიდალი ნაყიდია, ორი წლის განმავლობაში ვერაფერი დაამტკიცა, ეხლა ფეხიც მოიტეხა და კიდევ უფრო გაუჭირდება

    0
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    2 ივნისი 2017 17:09

    ვიდალის ინედი რატო გაქვთ, რადგან კარგად უტევდა ? დაცვაში არ ვარგა ეგ კაცი

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    2 ივნისი 2017 16:46

    ციტატა: Johan_Cruyff
    ეს მემგონი მარჯვენა მცველის ყიდვას არ აპირებს ისე საუბრობს

    თუ ვიდალი ასე გააგრძელებს არ გვჭირდება (ნუ სკამისთვის შეცვლაზე რო მოვიყვანოთ ვინმე კი).

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    2 ივნისი 2017 16:33

    მართალია მაგრები არიან ეს ბიჭები!!!

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    გასულია
    Johan_Cruyff Culé [?]

    2 ივნისი 2017 16:32

    ეს მემგონი მარჯვენა მცველის ყიდვას არ აპირებს ისე საუბრობს

    0
    Khvicha
    Khvicha სტუმარი [?]

    2 ივნისი 2017 16:32

    Davelodot bichebo iqneb emzadebian kai transperistvis da am chorebze tyvila vishlit nervebs ra vnaxavt bolos vis iyodian da rogor gamogvadgeba ase tu ise chvenze kargad ician amatma matisaqme aseroariyven tyvila ar iqnebia sataveshi

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV